siis sillai että mille se tuntu tiukempi,pienihäppärisempi ja muutenki seksi.pettämistä ei halua mutta tuskat on ajatustasolla kovat?
Vastaukset 3
- mietipäsitä
Koska ei rakasta puolisoaan? Koska on henkisesti epäkypsä? Koska on seksiriippuvainen? Syitä voi olla monia.
Itsekin olen varattu mies, perheenisä. Ei kyllä mielessä seksi muiden kanssa pyöri. Ei ole syytä. Seksiä vaimon kanssa on 1-2 kertaa viikossa. Minulle olisi soppeli kerta viikkoon, mutta vaimo on meistä se "hormonaalisempi". Itse olen huomannut, että kun ikää tulee, niin seksin ja halujen merkitys on elämässä hyvin erilainen. Ei ole mielessä enää niin usein. Laadultaan seksi on parasta mahdollista nyt verrattuna johonkin nuoruuden hässimisiin, mutta määrällisesti ei ole enää jatkuvasti mielessä. Uskon että on aika normaalia ihmisen kypsymistä. Niin , olen 43v.- Lakanoissa
"mietipäsitä " kaunis huomio vaimostasi ja suhteestanne! Olette luodut toisillenne!
Resepti on meilläkin käytössä. Ikä tekee paremmaksi kaiken. Hyvää jatkoa teille!
- 1119
Ei välttämättä haaveile, mutta mielellään katselee. Me ihmiset olemme kaikki erilaisia ja miksei sitä katselisi eri rotujen erilaisia ruumiinrakenteita. Oletteko huomanneet miten eri maiden kantaväestön kasvonpiirteet poikkeavat toisistaan? Pystyttekö erottamaan kreikkalaisen ranskalaisesta? Entä juutalaisen arabista? Iranilaisen isakilaisesta? No, amerikkalaisten kasvonpiirteet ovat kyllä niin omaa luokkaansa että ne erottaa lähes kenestä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.129684Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678- 44659
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l182546