k-kaupassa oli Menu tuorejuusto 1,5 kg purkissa erä joka oli suurtalouksille tarkoitettu. Siinä oli päivämäärä menossa vanhaksi joten siksi oli myynnissä asiakkaille. En ole juuri tuorejuustoa ostannut. Sitähän on mm Valiolla Viva merkkistä. 200g rasia joka maksaa 2 € . Mutta koska sitä voi laittaa paksulti leivän päälle niin kyllä se hintoihin tulee. Netistä kun etsin tietoa niin törmäsin laitteeseen jossa sitä voi valmistaa . Tarvitaan vain kulho jossa on sisällä lävikkö. Maksaa netissä 35 € postikuluineen. Litra maitoa mikroon ja makuun vaikka sitruunaa ja jäähtymään . Video valmistuksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=1mIlH4v91Dw
Tee itse Tuorejuustoa
5
278
Vastaukset 5
- versio_2
http://www.kotijakeittio.fi/ruoka-ja-juhla/reseptit/kasvis/kotijuusto
Voit köyttää salaatteihin tai keittoihin - rahka-kastike
1 dl kuivaa valkoviiniä
1 dl heravoita
2 dl kuohukermaa
1 dl maitoa
lötkäytä kattilaan ja lisää sitten nuo nesteet, viimeksi viini ja mausta , tulee mainio kastike mm kalalle (laittaisn muutamntipan sitruunamehua ja tietty tilliä)
suolaa
pippuria - heravoi
2. Tee kastike: Kuullota sipuli kevyesti voissa. Kaada päälle viini, lisää heravoi ja anna kastikkeen kiehua kokoon hieman. Lisää kerma ja maito, anna kastikkeen jälleen kiehua kokoon. Mausta suolalla ja vastajauhetulla valkopippurilla. Lisää paljon ruohosipulia juuri ennen tarjoilua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571