Pasto alkoi 20.8.2015, klo 20:05

Ihramies110.6kg

Paino oli äsken 110,6kg.

Paastoan tasan 5 vrk, 120h.

Ensimmäiset 24h minua tukee Pasi Viheraho laihtumaan sanoen kaikenlaisia laihdutuskannustuksellisia asioita.

Toiset 24h minua tukee Niilo22 laihtumaan sanoen kaikenlaisia laihdutuskannustuksellisia asioita.

Kolmennelle osuudelle minua tukemaan tuleeClint Eastwood, USA:sta asti.

Neljännelle osuudelle Gene Hackman

Viidennelle ja viimeiselle jaksolle minua tukee MarkoRepairs.

Vietän vielä hieman alle 12h Pasi Viherahon tukemana ja haluan jo tässä vaiheessa kiittää Pasi siitä että on hoitanut jämäkästi tukitoimensa. Mitään ihmeempiä vaikeuksia ei ole vielä esiintynyt. Nukkumaanmenot ovat minulle vaikeimpia hetkiä ja niihin olisi nuijanukutustyyppinen ratkaisu kohdallani paras tai unilääke paitsi etten suosi unilääkkeitä. Saan unen muutenkin ihan ok, paiti kun on nälkä ja makkarasiivut alkavat pyörimään mieleni rattaalla.

Keitän Pasille Kulta Katriinasta kahvia ja hänen naisystävälleen. Hienoa että Pasi on saanut naisen.

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekehuja

Olet siis viime paastostasi lihonut kolmisen kiloa?
      Itsekin paastoan - pidän siitä tosi paljon. Eli paastoan kaikki ruokavälit eli noin 3 h-4 h kerralla. Hyvä minä!

• Ihramies108.1kg

Paino on laskenut 2,4kg.

Paasto loppui ennn vrk:n täyteentuloa. EN syönyt ämpärikaupalla, vähän maistelin.

Liian nälkä tulee ja liian epäenerginen olotila kun on kauan syömättä. Joten.....päätinkin kokeilla pieniä annoksia silloin kun tekee mieli evästää. Julistan virallisesti paaston loppuneeksi. Joten..... laihduttaminen jatkuu tarkoituksena saavuttaa vähäihraisuus vähän kerrassaan, kilo kerrallaan. Jaahas, mulla kun välilä unohtuu laihdutus useiksi päiviksi, joskus viikoiksi.

Nyt tänään ainakin muistan laihduttaa. 106kg on miniunelmana. Olisi ilo keikistellä 106 kiloisena vaikka maanantaina jo! Ei taida onnistua maanantaiksi? Taitaa mennä ensi viikon perjantaille asti. Tavallaan paastoan tässä tällä hetkellä. Olen viimeksi syönyt klo 23.58. Eli kaipa tässä voisi kokeilla mihin asti kykenen paastoamaan, jospa sitä sittenkin paastoasi vielä kun on tullut jo reipas 13h paastottua. Näin ne painot välillä menevät, välillä puhut painavammin sanoin ja välillä otat suuhusi kevyemmät sanat.

Lihavasti vaan eteenpäin kohti hoikkuuden voittokeikistyjä lihavin pyllistelyin. Kyllä se siitä tai ne siitä, läskit ympäriltä lähtee sulta, sulta, sulta, sulta, ja tottakai multakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe