Hei!
Olen itse aloittanut painonpudotuksen 155.5kg ja nyt painoa ~124kg tässä välissä oli pitkä aika että paino pysyin liki 130kg.. Nyt pyöräilen päivittäin 5-25km ja syön vehnäjauhottoman ja sokerittoman ruokavalion mukaan :) (välillä tietysti herkkupäiviä, mutta ne hillitysti). Nyt koitan mahdollisimman monta prosenttia painosta saada loppuvuoteen mennessä pois!
Olen monesti aloittanut kirjoittaa tänne ja se on valitettavasti jäänyt :/ joten toivoisin henkilöitä mukaan henkilöitä jotka a)painavat yli 100kg (mielellään) b)haluavat mukaan kamppailemaan itsensä ja kilojen kanssa loppuvuodeksi c)haluaisivat esim. Vaihtaa numeroita, niin yhteydenpito onnistuisi paremmin esim whatsapissa :)
045-1964993 (tässä numero,niin ota yhteyttä jos kiinnostuit ;)
isokokoisten pudotusryhmä yli 100kg
heliij_
6
198
Vastaukset
- Siirinen
Moikka. Työsarkaa täälläkin. Kävisikö sähköpostitse yhteydenpito, tsemppaukset ja kuulumiset :)?
- smytteri
Lähtöpaino 110. Kuukaudessa pitäisi lähteä 10kg. sen jälkeen kilo viikossa. Sähköpostitse vaihtaisin mielellään kuulumisia ja tsemppauksia.
- seauttavaveku
vehnäjauhoton ja sokeriton ruokavalio?? Miltä se näyttää??
Hedelmät?
marjat?
Juurekset?
leipä?
olut?
lisäravinteet?
jne - AjV_Hki
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13882973/quotmun-painoblogi!quot Kurkkaas tämä! :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755