Ovihyökkääjä, muista käyttää grillaus-paikkaa

Kylmät_kädet___

Itse en ikinä mene sinne. Asukashätäkokous oli ainoa poikkeus yli vuosi sitten. Muista, että vuokraasi kuuluu ne halot sun muut. Vaikka näkisin sen sun auton parkkiksella, en missään nimessä alentuisi kenenkään omaisuutta sabotoimaan, olivatpa nämä tehneet mulle mitä tahansa. Toisin kuin ryssät ja mannet, minä arvostan toisen ihmisen omaisuutta enemmän, kuin omaani.

Tissu vain yrittää tehdä kaikkensa, että meidän Korean raja-asetelmamme eskaloituisi verilöylyksi. Se olisi meille molemmille haitallista ja todellinen riemuvoitto Tissulle.

10

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kk___

      Heh, siis KUNNIOITAN.. tuosta arvostuksesta tulee mieleen, että yritän pölliä.

    • kylmiksen.päiväkännit

      Viiraako taas päässä? Samat jutut tulee taas kerran pakkomielteisesti.

    • Mulla on kyllä oma grillauspaikka että silleen,,, joskus vaan haluaa käydä tuossa "ylellä" ja jos nyt muutaman halon poltin niin voipi haastaa oikeuteen,,, syyttäjä saattaa kyllä pyörtyä nauruun,,, haha,:)
      Vedit tähän sitte Korea-kortin no sehän vaan passaa ihan kybällä,,, jos provosoituu propagandasta niin sitte on pahasti hukassa sehän tarkoittaa sitä että joku toinen hallitsee teidän mieltänne,,,
      Tzorry nyt kauheesti vaikka luin juttusi unohdan sen parin tunnin päästä,,,että tälleen menee,,, sullehan se on tietysti kauheen tärkeetä mutta mä unohdan,,,
      Ai juu, tätä sanottiin henkiseksi turpaanvedoksi jonka nyt sait,,,
      ps. En ymmärrä miksi vertaat minua joksikin ovihyökkääjäksi ei ihan kuulu minun styleen,,,ei ole koskaan kuulunut,,, ei nyt eikä jatkossa,,,
      Nyt haluttaa muuten kovasti jäätelöä että jospa kioskilla kävisi,,,

      • ,,,sitäpaitti,,, jos pitäisi joku silleen "niitata,hakkauttaa" niin käytän kyllä torpedoja mitä sitä nyt omia käsiä likaamaan,,,


      • Kylmät_kädet___
        EXsTISSU kirjoitti:

        ,,,sitäpaitti,,, jos pitäisi joku silleen "niitata,hakkauttaa" niin käytän kyllä torpedoja mitä sitä nyt omia käsiä likaamaan,,,

        Juu kerran törmäsin torpeedoon Maikkulan SALE:ssa. Sillä oli moottoripyöräjengin liivit päällä ja jumalauta että se oli iso ja riskinnäköinen. Yli 190cm, tod.näk. 110-120 kiloinen, mutta siltikin täysin normaalivartaloinen.

        Ei tulisi mieleenkään painia sellaisen kanssa, kun muutenkin tappelen ainoastaan pakosta. Ikinä en itse aloita mitään.


    • 9965435733

      Voi tsiisus tuota Tissun mielikuvitusta kyllä huomaa, että kama on sulattanut sen aivoja. Mitä Kylmikseen tulee niin sekin on syyntakeeton.

    • Hah tuo korean raja homma oli hauska :D en oo varmaan koko kesänä edes kirjautunu s24 mutta kuitenkin. Niin mullahan meni hermot sen saapin kans ja löin lekalla muusiksi koko paskan ja hinattiin romiksen nurkalle kaverin kans. Grilli paikkaa en käytä kun en ees pääse hakemaan niitä halkoja kun hukkasin sen avaimen jo vuosia sitten johonkin prkl. Oikeestaan koko kesän istunu torilla juomassa yms ja pari kertaa piipahtanu puohitiellä huilaamassa..mutta eipä siinä jatkakaa sekoilua palstalla

      • PuohitieNEWS

        Mitäs helvettiä sä jossain torilla oot koko kesän ryypänny? Sä et sitten voi uusimpia kuulumisiakaan kertoa puohitieltä, kun ei tuohon skitsokylmikseen pysty näissä luottamaan. Oisko noissa haloissa ainesta rakentaa ovipönkkää?


      • PuohitieNEWS kirjoitti:

        Mitäs helvettiä sä jossain torilla oot koko kesän ryypänny? Sä et sitten voi uusimpia kuulumisiakaan kertoa puohitieltä, kun ei tuohon skitsokylmikseen pysty näissä luottamaan. Oisko noissa haloissa ainesta rakentaa ovipönkkää?

        Ovipönkän nikkarointi on enemmän kylmiksen juttu,se tietää näistä hommista varmaan kun kaiket päivät niitä tekeekin


    • final_hour

      Kylmiksellä alkaa olee tilanteet siinä pisteessä että tarttee tilata pieni kirves tokmannilta ja lähtee kaupungille jakaan oikeutta.

      Alkaa olla viimeiset hetket päästä vihulaisista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      859
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe