Naiset: kertokaa menneet tyylimokanne

tunnustakaakaikkihih

Siskot, nyt tunnustamaan minkälaisesta tyylistä olette joskus tykänneet ja millaiset vaate-, koru-, tai asustemokat nyt kaduttavat.

3

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kia22

      Olen yläasteella "ollut" hoppari, eli 5kokoa liian iso huppari ja kanin farkut :D olen siis nainen. Sen jälkeen tuli ns. Pissisvaihe 8 luokasta lähtien, jolloin minihameet ja pikkiriikiset topit kuului varustukseen, ei juma että hävettää näin vanhempana (pian kolmekymppinen) miten sitä on joskus tullut pukeuduttua! Onneksi monta vuotta sitten löytyi sopiva tyyli omalle vartalolle/silmälle :)

    • Tämä on hauska..
      Noh,olen joskus, lyhyen aikaa kuvitellut, että minulle sopii ns. pantterikuosi. Juuei.

      Aikoinaan pidin aivan liikaa koruja. Edelleenkin tähän tulee joskus sorruttua. Eli yhtä aikaa näyttävä kaulakoru, isot korvikset, ehkä vielä sormuksia, rannekoru.. Aaargh..Nykyään yritän muistaa, että yksi näyttävä koru ja ehkä jotain ihan pientä, jos on pakko olla lisänä.

      Kultakorut.

      Liika meikki. Silmämeikkiä tuli sotattua ihan liikaa alle 30 vuotiaana. Kamalalta näytti.Onneksi en sentään tekoripsiä ole koskaan lykännyt mukaan. Ja se yhdistelmä, että paljon silmämeikkiä SEKÄ voimakas huulipuna.. :(

      Yltiönaisellinen tyyli. En ole koskaan ollut sentään mikään minihamonen rusetteja pitsiä korkokengät tissivakoa-tyyppiä, mutta överiksi silti on joskus silti mennyt, hävettää..

      -kirkkaanpunainen kynsilakka, joka lohkeilee.. Joskus tämäkin tuli koettua. Nykyään nude tai ranskalainen manikyyri. Maksimissaan hopea/harmaa.

      -Nuorena ns. bomber-takki.. Voiko muodottomampaa vaatetta olla (nyt taas muotia).Näytän joltain pululta sellainen päällä. Nykyään tärkein asia takissa leikkaus. (materiaalin ja lämpimyyden lisäksi)

      -ballerinatossut tai muut lättäpohjaiset kengät, jossain muussa kuin retki- tai liikuntakäytössä. Olen ankka sellaiset jalassa. Piste.

      -päässä huivi. Talvella voi käyttää ihan vaikka tupsupipoa tai hattua, lakkia, mutta huivi päässä olen maatuska. En ole kohtalokas Anna Karenina. Valitettavasti.

      -kapeat hameet, lyhyet tai pidempi. En ole kohtalokas vamppi, vaikka kävelisin vaikeasti.

      -Bleiserit ja jakkupuvut. Näytin todella oudolta ja tantalta. Housupuku jees.

    • en niinkään sanois et tykkäämäni tyylisuunnat olis olleet mitenkään pukeutumismokia, vaan lähinnä se kuinka överiksi ne vedin.
      esimerkiksi teinivuosieni hippityyli ja "paluu 70-luvulle"-tyyli,
      hippityyliini kasasin kaikki 60-luvun hippityylin klisheet, oli virkattua liiviä, liehuvia kukkahameita, kukkapaitoja, kukkahuiveja, kasapäin helminauhoja kaulassa ja tottakai rauhanmerkkejä joka puolella..
      70-luvun tyyliin taas hamusin kirppareilta ja sukulaisilta kaikki mahdolliset 70-luvun vaatteet juurikaan piittaamatta miten kyseiset vaatekappaleet ja niiden värit mulle sopi (esimerkiksi, jos on lyhyt ja hieman pullea, leveälahkeiset housut jalassa näyttää entistäkin lyhyemmältä ja pulleammalta..), mut jos se oli "retroa" se oli pakko saada..
      toisaalta, en kyllä vieläkään aina osaa tai viitsi pukeutua sellaisiin vaatteisiin jotka joidenkin Trinnyn ja Susannahin ym. tyyligurujen mielestä sopis mun kropalle parhaiten tai ainakaan "antais paremman kuvan" mun kropasta tai minusta muutenkaan.. taas on liian isot farkut ja miesten pusero päällä (sentään hiukset eivät enää ole siniset)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe