Ei ollut oikein reilua peliä Pekingisä... Suomalaiset keihäsmiehetkin pitäisi laittaa reiluksi kuukaudeksi Afrikkaan valmistautumaan, niin tultaisiin megakunnossa kisoihin kuten Yego ja El Sayed!!!
Ei ole Egyptissä eikä Keniassa Seppälää ja ADT:tä...
Suomalainen valmennus ja Afrikkalainen systeemi on lyömätön yhdistelmä!
Afrikkaan valmistautumaan
10
85
Vastaukset
- Lataamosta
Kyllähän Suomen valmennusjohtaja Kemppainenkin sen tuossa sanoo niin suoraan kun kehtaa:
http://yle.fi/urheilu/yegon_hirmupommi_hammensi_-_ladattu_mies/8256975 - Niinsevainon
Jos olisivat olleet EM-kisat, olisi tullut Suomeen voitto sekä pronssi, kuten viime vuonna.
- menovto
Toivottavasti Yego saadaan kiinni tai Suomalaisillekkin pitää saada samat purkit.
- mahdollisuudeton
Mahdollisuudet kovaan latautumiseen on suomalaisillakin. Testit ovat lähinnä älykkyystestejä, joten taitava käyttäjä ei jää helposti kiinni.
Kyseessä onkin urheilijan henkilökohtainen päätös. Mikäli voitto merkitsee urheilijalle kaikkea maailmassa, niin silloin valmistautuminen tehdään vaikka aineilla.- sameold
Kenialaisista löytyi yllätys kovakuntoisia urheilijoita muitakin. Esim. 400m aidoissaa lyötiin mönet älikällä Kenian poikien toimesta. Kun kunnon KASVUa hakee Afrikassa, kiinnijäämisriski ei ole pieni - se on nolla.
Aineita käytetään urheilussa, vaikka voitto ei merkitse urheilijalle (ja valmentajalle, managerille) kaikkea maailmassa. Kannattaa myös muistaa, etteivät urheilijat näitä yksikseen touhuile. - 2plus2
Olen erimieltä voiton merkityksestä urheilijalle. Kuuntele vaikka Boltin haastatteluja miten aina toteaa "i came here to win" tms.
Vastaavasti kun kuuntelee kelly whiten ja tim montgomeryn sekä muidenkin kuten ben johnssonin haastatteluja, niin se voiton merkitys tulee näkyviin.
- Niinsevainon
Kateus vie kalatkin vedestä. MOT
- MOTMOTMOT
Yegolta oli vähän kunto laskenut Timanttiliigan finaalissa...
- Eimitäänuutta
Tero sen sijaan oli jokseenkin samassa vireessä kuin MM-kisoissa. On se vaan ihmeellistä tämä urheilu...
- Vellitjaraksut
Ja nyt Keniaa ollaan sulkemassa jopa olympialaisista ulos. Ei tainnut ketjun aloittaja pahasti väärässä ollakaan... Voitaneen puhua maan tavasta, lyhyessä ajassa jo 40 käryä, eikä valtaosaa käyttäjistä koskaan saada kiinni!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838