Mihin on kadonnut kunnioitus ??

tarjoilija38

Mikä ihmeen oikeus ihmisillä on haukkua tarjoilijaa suoraan päin naamaa esim.tyhmäksi,idiootiksi tai joksikin muuksi vastaavaksi,naisia mm.ämmitellään ,huoritellaan..On ollut tilanteita jossa ruoka ei ole asiakkaan mielestä ollut esim.tarpeeksi kypsää (siis pihvit,maksa yms),niin ensimmäiseksi ruvetaan huutamaan tai käyttäydytään muuten vaan hyökkäävästi,eihän tarjoilija ole sitä ruokaa valmistanut!!!Ja nykyään kuulee useasti kommentteja eikö teidän kokit osaa tehdä sitä tai tätä?????No mitä tähän sitten pitäisi vastata???EI OSAA,kun ne nyt vaan on palkattu tuolta kadulta ihan arpajais meiningillä,näinkö?????Tai sitten usein tulee myös kommentti että osaan itse valmistaa paljon parempaa ruokaa!!!!NO SYÖ SITTEN KOTONA;MIKSI TULET RAVINTOLAAN JOS SE ON MIELESTÄSI HUONO?

Mä haluaisin nähdä sen saman asiakkaan joka huutaa mulle mun työpaikalla, huutamassa samalla tavalla kaupankassaa tyhmäksi,tai pankkineitiä,myyjää tai ylipäänsä jotakin muuta vastaavaa asiakaspalvelijaa.Mistähän nää ihmiset on saanut sellasen kotikasvatuksen ettei tarjoiljaa tarvitse kunnioittaa?On pikku hiljaa alkanut tuntua että olen jotenkin vähä arvoisempi ihminen,että mun työ ei ole yhtä arvostettua kuin muutkin työt.On tottakai oikein antaa palautettu jos todella jotain väärää on tapahtunut,tai on muuten vaan sanottavaa,mutta voisi kyllä vähän miettiä että millä tavalla ja tyylillä sen palautteen antaa.En mäkään mene huutamaan kenenkään muun työpaikalle on se sitten millä alalla tahansa.JA ne jotka kommentoi että tää on ammatin valinta kysymys,niin sanon suoraan että HAISTAKAA .....

Toinen juttu on sitten ne ihmiset joilla on aina KIIRE!!!!!!Jos tulette lauantaina ravintolaan asiakkaiksi niin huomioikaa se että siellä on muitakin ihmisiä,siis asiakkaita jotka ovat ihan yhtä tärkeitä kuin SINÄ!!!!AI niin joo se ruuan valmistus kestää siellä kotonakin,niin se kestää ravintolassakin.Ei meillä ole mitään hokkus pokkus laitteita jotka kypsentäis esimerkiksi kanan 5 sekunnissa!!!!!!!Jos tarvitsee saada ruoka nenän eteen HETI,niin kannattaa mennä johonkin sellaiseen paikkaan missä on heti valmista tavaraa,esim.delit,pizza rax tai joku muu yhtä hyvä vaihtoehto...

Mä todella toivon että ne ihmiset jotka tunnustaa itselleen käyttäytyneensä joskus asiattomastio tarjoilijaa,baarimestaria,blokkaria,kokkia tai muuta niin katsoo peiliin ja miettii miltä tuntuis jos joka ikinen työpäivä joku haukkuisi SINUA tai kolleegaasi, työpaikkaasi,osaamistasi,älykkyyttäsi tms.Olen henkeen ja vereen hyvä asiakaspalvelija,olen kymmenen vuoden aikana saanut tasan yhden negatiivisen palautteen jälkikäteen työpaikalleni.En mielestäni nyt valita turhasta.Sen vaan tahdon vielä sanoa että kannattaa tutkailla omaa käyttäytymistään ja miettiä aina asioita niin että miltä sinusta tuntuisi ???

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
        Maailman menoa
        282
        10426
      2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
        Nurmijärvi
        203
        4644
      3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
        Ikävä
        8
        2128
      4. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
        Ikävä
        121
        1750
      5. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
        Ikävä
        156
        1720
      6. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
        Ikävä
        241
        1126
      7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
        Ikävä
        88
        1122
      8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
        Ikävä
        34
        944
      9. Olen humalassa oleva mies

Jos olet nainen, kysy mitä mieleen juolahtaa.
        Ikävä
        139
        855
      10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
        Ikävä
        77
        808
      Aihe