Niin, mikä? Jos 1 kuukausi on valittava, niin mikä se on?
Perustelujakin saa laittaa, mutta ei ole pakko.
Mikä on suosikkikuukautesi?
14
185
Vastaukset
- Marraskuun-Poika
Marraskuu, viileää ja pimeää, mutta ei ole vielä lunta riesana.
- Sääperuste
Koska tämä on sääpalstalla, niin ilmeisesti suosikkikuukausi sään perusteella silloin? Siinä tapauksessa se on minulle heinäkuu, koska silloin on yleensä lämpimintä.
Tosin suosikkikuukausiahan voi olla paljon muillakin perusteilla kuin pelkästään säiden perusteella. - syksystä-jokin
Loka- tai marraskuu. Jos on pakko valita, niin lokakuu. Sopivan viileää, ei vielä lunta, hämärä ja pimeä tulevat sopivaan aikaan, päivällekin jää vielä tilaa.
No joo, olen aina ollut syysihmisiä. Syys-Joulu -> vuoden paras aika.
Inhottavimmat kuukaudet ovat touko ja kesäkuu, jälkimmäinen ehkä vielä inhottavampi.- käsittämätöntä
Huhhuh kai näitäkin tyyppejä löytyy
- mikäs.itse
käsittämätöntä kirjoitti:
Huhhuh kai näitäkin tyyppejä löytyy
Mikäs sitten on sinun suosikkisi? Anna kun arvaan, heinäkuu. Paahtava aurinko ja 30 astetta lämmintä.
- mulkkuuu
mikäs.itse kirjoitti:
Mikäs sitten on sinun suosikkisi? Anna kun arvaan, heinäkuu. Paahtava aurinko ja 30 astetta lämmintä.
Aivan, ei ainakaan tämä vesisade
- kesäonparas
Heinäkuu ehottomasti myös kesäkuu meneee koska tykkään valosta enkä pimeydestä
- kuukautiset
Lokakuun kuukautiset.
- vbcxvvcbvc
Havukuu
- Riemastuttavaa
Syyskuu on minulle merkittävä. Olen silloin löytänyt puolison, seuraavana vuonna syntyi esikoinen, on siitä aikaa, paljon iloa on antanut. Uudet koulutukset ja kurssit alkavat silloin. Ja vaikka nyt ei mikään ala, keho muistaa, että syyskuu on tarmon aikaa ja olen innostunut vaan töissäkäymisestä ja olemisesta. No on siinä sienestystä, marjastusta ja puutarhanhoitoa.
- sarana55
Huhtikuu ja kävelyn kestävät hanget :)
- Anonyymi
Tammikuu koska silloin on symtypäiväni ja saan lahjoja (:
- Anonyymi
Toukokuu. Kevät ja sen värit ja valo.
- Anonyymi
Kesä tai heinäkuu, riippuen kumpi on lämpimämpi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035