Olisiko kellään mielenkiintoa tulla pyörä miittiin eli miitti olisi tarkoitettu vain polkupyörille ja miittissä keulittaisiin turvallisilla suorilla ja kaikkea muutakin kikkailua yms. Pyörämiitti olisi todennäköisesti pääkaupunki-seudulla? olisiko tälläiselle osallistujia?
Polkupyörä miitti
19
1457
Vastaukset
- jabbo
Esitit niin hyvän idean, että sitä vo kehittää. Mutta hyvissä ideoissa on se huono puoli, että muut eivät niitä tajua. Ja siksi maailmassa onkin sellaisia asioita, joita kutsutaan toimimattomuudeksi.
- Kuka-sietää
Kattelin tänään,kun mutiaismiitti kävi suomalaisen pyöräilijän kippuun ja vaikka oli virkavaltaa paikalla, ne vaan soitteli.
- Keulija
Olis mielenkiintoo, millä se sit järjestettäis ku sinne tän mukaan tulee 1-4 henkilöö ni pitäs alottaa joku ns "mainostaminen"
- Peruspee
Mikä se "miitti" on? En löytäny suomenkielestä moista sanaa. Kannattas kirjottaa suomeksi.
- pyörä123
Miitti on "Tapaaminen katoppa mopomiittei nii tiiät mut saman tyyline mut pyörillä.
- Anonyymi
pyörä123 kirjoitti:
Miitti on "Tapaaminen katoppa mopomiittei nii tiiät mut saman tyyline mut pyörillä.
Mut siellähä poltetaan kumii ja nostetaan kakkaa. On vähän hankala poltaa kumii fillarilla.
- joo12390
Ois mielenkiintoa!
- pyöräpoika
Oisko päätös ja alotus mitti joku päivä?:D
- Iivom
Minä oisin kiinostunut
- zygäzägäzögzög
Oon sika kiinnostunu. Mulla ei o pyörää mut haittaakse?
- Anonyymi
Mun pyörässä ei oo ilmaa renkaissa, haittaaks se?
- Anonyymi
Missä se on
- Anonyymi
Tulkaa kartsulle pyörä miittii
- Anonyymi
Missäs se kartsa on. En löytäny kartast
- Anonyymi
Meniks tää jo?
- Anonyymi
Olisi mutta pyörässä on se vika että kun yrittää laittaa pienimmältä suurimmalle niin pitää ite pysähtyä ja laittaa käsin ketjut isommalle
- Anonyymi00018
Nivalassa pyörä miitti alkaa k marketilta klo: 16:00 loppuu 18:00 perjantaina! Kiitos jos tulisit
T. Eeli.t. - Anonyymi00019
Jooooooooo paitsi jos se ei oo nivalassa kun asun siellä
- Anonyymi00020
Muista että tällaisesta yleisvaaran uhasta tulee ilmoittaa poliisille 48 tuntia etukäteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651