Polkupyörä miitti

pyöräpoika

Olisiko kellään mielenkiintoa tulla pyörä miittiin eli miitti olisi tarkoitettu vain polkupyörille ja miittissä keulittaisiin turvallisilla suorilla ja kaikkea muutakin kikkailua yms. Pyörämiitti olisi todennäköisesti pääkaupunki-seudulla? olisiko tälläiselle osallistujia?

19

1477

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jabbo

Esitit niin hyvän idean, että sitä vo kehittää. Mutta hyvissä ideoissa on se huono puoli, että muut eivät niitä tajua. Ja siksi maailmassa onkin sellaisia asioita, joita kutsutaan toimimattomuudeksi.

• Kuka-sietää

Kattelin tänään,kun mutiaismiitti kävi suomalaisen pyöräilijän kippuun ja vaikka oli virkavaltaa paikalla, ne vaan soitteli.

• Keulija

Olis mielenkiintoo, millä se sit järjestettäis ku sinne tän mukaan tulee 1-4 henkilöö ni pitäs alottaa joku ns "mainostaminen"

• Peruspee

Mikä se "miitti" on? En löytäny suomenkielestä moista sanaa. Kannattas kirjottaa suomeksi.

• pyörä123

Miitti on "Tapaaminen katoppa mopomiittei nii tiiät mut saman tyyline mut pyörillä.

• Anonyymi
        pyörä123 kirjoitti:

Miitti on "Tapaaminen katoppa mopomiittei nii tiiät mut saman tyyline mut pyörillä.

Mut siellähä poltetaan kumii ja nostetaan kakkaa. On vähän hankala poltaa kumii fillarilla.

• joo12390

Ois mielenkiintoa!

• pyöräpoika

Oisko päätös ja alotus mitti joku päivä?:D

• Iivom

Minä oisin kiinostunut

• zygäzägäzögzög

Oon sika kiinnostunu. Mulla ei o pyörää mut haittaakse?

• Anonyymi

Mun pyörässä ei oo ilmaa renkaissa, haittaaks se?

• Anonyymi

Missä se on

• Anonyymi

Tulkaa kartsulle pyörä miittii

• Anonyymi

Missäs se kartsa on. En löytäny kartast

• Anonyymi

Meniks tää jo?

• Anonyymi

Olisi mutta pyörässä on se vika että kun yrittää laittaa pienimmältä suurimmalle niin pitää ite pysähtyä ja laittaa käsin ketjut isommalle

• Anonyymi00018

Nivalassa pyörä miitti alkaa k marketilta klo: 16:00 loppuu 18:00 perjantaina! Kiitos jos tulisit
      T. Eeli.t.

• Anonyymi00019

Jooooooooo paitsi jos se ei oo nivalassa kun asun siellä

• Anonyymi00020

Muista että tällaisesta yleisvaaran uhasta tulee ilmoittaa poliisille 48 tuntia etukäteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe