Olisiko kellään mielenkiintoa tulla pyörä miittiin eli miitti olisi tarkoitettu vain polkupyörille ja miittissä keulittaisiin turvallisilla suorilla ja kaikkea muutakin kikkailua yms. Pyörämiitti olisi todennäköisesti pääkaupunki-seudulla? olisiko tälläiselle osallistujia?
Polkupyörä miitti
16
1158
Vastaukset
- jabbo
Esitit niin hyvän idean, että sitä vo kehittää. Mutta hyvissä ideoissa on se huono puoli, että muut eivät niitä tajua. Ja siksi maailmassa onkin sellaisia asioita, joita kutsutaan toimimattomuudeksi.
- Kuka-sietää
Kattelin tänään,kun mutiaismiitti kävi suomalaisen pyöräilijän kippuun ja vaikka oli virkavaltaa paikalla, ne vaan soitteli.
- Keulija
Olis mielenkiintoo, millä se sit järjestettäis ku sinne tän mukaan tulee 1-4 henkilöö ni pitäs alottaa joku ns "mainostaminen"
- Peruspee
Mikä se "miitti" on? En löytäny suomenkielestä moista sanaa. Kannattas kirjottaa suomeksi.
- pyörä123
Miitti on "Tapaaminen katoppa mopomiittei nii tiiät mut saman tyyline mut pyörillä.
- Anonyymi
pyörä123 kirjoitti:
Miitti on "Tapaaminen katoppa mopomiittei nii tiiät mut saman tyyline mut pyörillä.
Mut siellähä poltetaan kumii ja nostetaan kakkaa. On vähän hankala poltaa kumii fillarilla.
- joo12390
Ois mielenkiintoa!
- pyöräpoika
Oisko päätös ja alotus mitti joku päivä?:D
- Iivom
Minä oisin kiinostunut
- zygäzägäzögzög
Oon sika kiinnostunu. Mulla ei o pyörää mut haittaakse?
- Anonyymi
Mun pyörässä ei oo ilmaa renkaissa, haittaaks se?
- Anonyymi
Missä se on
- Anonyymi
Tulkaa kartsulle pyörä miittii
- Anonyymi
Missäs se kartsa on. En löytäny kartast
- Anonyymi
Meniks tää jo?
- Anonyymi
Olisi mutta pyörässä on se vika että kun yrittää laittaa pienimmältä suurimmalle niin pitää ite pysähtyä ja laittaa käsin ketjut isommalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859