Ihmettelen, miksi leimataan monia homoksi sen takii että farkuissa näkyy kohouma sepaluksessa? On se sitten tahaton tai tahallinen, miten se muka liittyy seksuaaliseen suuntautumiseen? Kertokaa muut hetero miehet, miten itse reagoitte omaan pullotukseen, yritättekö peittää jotenkin?
Pidätkö homona jos farkku pullotus näkyy?
14
791
Vastaukset
- Ghjkrtyu
En pidä, koska itsekin pidän.
- Hertsku
Ei se homoo tee.
- Pilipieni
Minulla ei näy ja oon kateellinen niille joilla näkyy.
- VähänNäkyy
En tiedä, ehkä homot tykkää korostAa sitä? Toisaalta, yhtä hyvin hetero mies voi haluta että näyttää hyvältä naisen silmään. Vai haluuko?
- Seksileila
Hyvä että näkyy niin tietää jo et kandee vai ei.
- Nerkseysde
Ei ole homoo melkein kaikki haluisi että näkyisi.
- Straightanyway
Olen mies ja katson kyllä jos toisella pullottaa. Emmä mikää homo ole.
- Tomi797
Totta helvetissä saa varustukset näkyä, itsekin katson kaverin farkkujen pullotuksen ja olen 100% hetero.
- Digi_Digi
Eiks jotkut rokkarit ole jääneet hieman nolosti kiinni edesauttaakseen imagoaan farkkujen näissä osissa keinotekoisesti?
- Ohjelmaa_katsonut
Frederik ei ole ainakaan jäänyt kiinni, vaan kertoi että nuoruudessa näkyvyyttä edistettiin vessapaperilla. Rehti tyyppi.
- Anonyymi
Koska tykkään että näkyis hyvin muillekin niin käytän melko tiukkoja vaaleita farkkuja, koska niissä pullistuman muodot erottuu paremmin. Tottakai kannattaa asettaa kulli myös siten että se pääsee helpommin pullistumaan.
- Anonyymi
Katsokaapas miespuolisia balettitanssijoita. Heillä pullottaa trikoissa todella mahtavasti. Tytötkin tykkää.
- Anonyymi
Farkkuboy
Miksi ei saisi pullottaa?
Kaikki kyllä tietävät,että miehellä on penis ja pallukat.
Itse olen melko pitkä ja hoikka, pallukat ja kalu huomattavan kookkaat.
Olen aina tykännyt pienistä ja tiukoista pikkupöksyistä,
tangoista ja stringeistä.
Tiukat farkut joista muodot näkyy aivan yes!
Ohuet vaaleat kesähousut ehdottomasti myös.
Naiset katsovat myös.
Kuka vain kehtaa myöntää?
Olkaa rohkeita.
Tepa - Anonyymi
Siis Täh? Mitenkä sille voi juurikaan mitään jos sattuu olemaan lihakulli? En viitsisi sitä erikseen yrittää piilotella, jos se näkyy luonnostaan niin sitten on nähdäkseen. Levosta puhun nyt, stondis on eri asia muttei sillekään mitään voi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä13711225Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710351- 268050
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976588Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.545739- 815187
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1554464Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314276Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814122Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1363666