Vaihteettomiakin pyöriä on tullut markkinoille, hyvä! Sillä vihaan vaihteita. Ajan aina samalla vaihteella oli niitä kuinka paljon tahansa. Osaako joku kertoa edullisen sinkulan mallin jolla jopa tekee jotakin?
Sinkula työmatkalle.
10
217
Vastaukset
- Alkup_maantiepyöräi
Tämä oli äkkiä katsoen halvin teräsrunkoinen Evanssilla, mistä olen omani ostanut.
http://www.evanscycles.com/products/genesis/flyer-2015-singlespeed-bike-ec073930 - sinkulaa
Toimiiko noi automaattivaihteet käytännössä?
FIXIE Inc. Floater twospeed Sinkula
http://www.bikester.fi/tarjoukset/polkupyorat/kaupunkipyora/358075.html- Paitsiettä
Kaksivaihteinen pyörä ei ole sinkula.
- twinkula
Paitsiettä kirjoitti:
Kaksivaihteinen pyörä ei ole sinkula.
Se onkin twinkula, paljon parempi nääs.
- www1
twinkula kirjoitti:
Se onkin twinkula, paljon parempi nääs.
Mulla oli aikoinaan mummis missä oli duomatic-vaihteisto. Kaksi vaihdetta ja vaihde vaihtui nopsasti taaksepäin polkaisemalla.
Ihan toimiva systeemi ja olen ihmetellyt miksi ei enää ole myynnissä vai onko sittenkin, ei ainakaan kovin yleinen.
- huuge
-Sähkömaastopyörä on kyllä surkuhupaisin vitsi, mitä tiedän!
- kissansilmä
Minkälainen vanha pyöräsi on? Jos pyörä on ok, niin pyörän ehkä voi muuttaa sinkulaksi. Lisäksi pyörää hankkiessa pitää ottaa huomioon mahdollinen talvikäyttö. Levyjarru takana on ehdottomsti parempi kuin vannejarru.
- lkjöööööö
Pohdin myös tätäkin vaihtoehtoa, mutta näyttää siltä että uusi pyörä on aika ostaa. Jää romu sitten 2. pyöräksi.
- sinkuloijakin
Vanhan maasturin muunsin sinkulaksi ja sillä on kyllä lepposa ajella. Polkee sen mitä mukavasti pääsee ja thats it. Vaihdepyörällä on se houkutus heittää suurempaa välitystä kehään ja mennä vähän kovempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209