Maistuuko sriracha?

sriracha_

Eli maistuuko maistuuko kyseinen kastike vai onko vain ohimenevä muotivillitys? Omasta mielestä toimii hyvin pikanuudeleiden kanssa, kun jättää ne jättää ne mukana tulevat pussimausteet pois ja ruikkaa srirachaa sen sijaan. Pöhinä on silti mennyt vähän liiallisuuksiinkin, esim. tämä on jo aika hauska: http://nokkelat.fi/sriracha-avaimenpera .

Muita hyviä havaintoja minkä kanssa sriracha toimii hyvin?

5

945

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • popitkaakkoon

Ei maistu ei, koska siinä on liikaa valkosipulia ja suolaa. Kotimaiset poppamies-tuotteet ovat mielestäni parempia.

• näinneoikaisee

Mikä tahansa pussista tullut on ehdoton nounou - saman voi myös itse tehdä ja paremman makuisena.

Jotenkin immeiset vaan tarttuvat tähän helppoimaan eli einekseen tekemättä mitään itse vaikka juuri se itsetekeminen perusraaka-aineista tekee sen maun.

• tekeemielijanauttii
        näinneoikaisee kirjoitti:

Mikä tahansa pussista tullut on ehdoton nounou - saman voi myös itse tehdä ja paremman makuisena.

Jotenkin immeiset vaan tarttuvat tähän helppoimaan eli einekseen tekemättä mitään itse vaikka juuri se itsetekeminen perusraaka-aineista tekee sen maun.

Sammaa mieltä - ihmiset yleensä ylittävät aidan mistä se on matalin ja sortuvat näihin eineksiin ja puolivalmisteisiin - itse tekemällä pienellä vaivalla saisi paljon maukkaampaa.

Itse teen pastan usein vain sipulia, valkosipulia, mustaa peppaa, chiliä käyttämällä pannulla ja kypsän pastan sekaan sekoittaen ja on hyvää.

Kuten Anthony Bourdain Rooma-jaksonsa lopussa nautti pastaa mustapippurilla maustettuna ja vähän romano-juustoa pinnalle ripoteltuna niin simppeli on hyvää vaikka useimmat vastustavatkin.,

Vain pari ainesta ja se on hyvää vaikka useimmat vastustavat.

• Anonyymi

Joo todella maukasta

• Anonyymi

Maistuu, mutta ei kaikki versiot. Nykyisin ko nimellä myydään liki mitä tahansa jossa on chiliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      272
      5089
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      51
      4087
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3599
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2709
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    6. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      19
      1827
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      100
      1669
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1481
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1085
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1063
    Aihe