Voiko sinnikkäästi piirittämällä iskeä varatun nai

SinnikäsSissi

sen?

Olen ihastunut erääseen varattuun naiseen mutta hän on varattu joten olen sinnikkäästi lähetellyt Face Book viestejä ja Whatsapp viestejä hänelle...oletteko samaa mieltä että olemalla sinnikäs voi sanoa että lopussa kiitos seisoo!!

Onko teille käynyt niin että olette sinnikkäästi piirittämällä valloittaneet vastahakoisen naisen tai onko teidät valloitettu olemalla sinnikkään itsepintainen "kosia" ??

28

445

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihdoinkinosaan

Yleensä kyllä ellei pilaa olemalla liian innokas. Kohteliaat vihjailut, ujo mielenkiinnon osoittaminen on hyvä tie edetä. Kun pääset hipelöimään, tee se hitaasti edeten. Kun pääset ydinkohtaan, etene hitaasti ja saanti onvarmaa.

• Ujoatm26v

Miksi pitää varattua yrittää?

• ikisinkkunaine

Riippuu kyseisen naisen omasta arvomaailmasta. Mua ei varattuna pysty kukaan ottamaan, enkä itse ole varattuja huolinut vaikka tyrkyllä niitä on ollut ja yks jopa vei jalatkin alta täysin. Jouduin oikein tosissani saunomaan, juoksemaan ja tumputtamaan itteeni, että sain ravisteltua sen miehen katseista itteni irti, huhhuh, ihan vieläkin kuumottaa.

Kysynki sulta, pystytkö rakastamaan sellasta naista, jota et kunnioita? Jos siis saat sen varatun itelles pokattua. Dr.Phil aikoinaan tiesi kertoa, että pettämisellä alkaneista suhteista yli 90% päättyy. Onko se mikään ihme? En minä ainakaan pystyisi luottamaan sellaiseen mieheen, joka on pettänyt eksäänsä mun kanssani. Mulla ei ole niin suuret luulot itsestäni ettenkö ajattelis olevani itse seuraava jota petetään.. Ihan sama kuin en huolisi sellastakaan miestä joka on ollut väkivaltainen exilleen. Miksei muka muaki hakkais?

Noh, ilmankos olen jäänyt yksin kun mietin liikaa tällaisia, toiset vaan pokailee varattujakin ilman mitään tunnontuskia. Ja tähän on kenenkään turha tulla vastaamaan "ei se aina ole niin yksinkertaista." Kyllä se on, se on juurikin näin yksinkertaista, minulle.

• palstailija

Arvostan! Mielummin yksin kuin ryöstösaaliin kanssa. Paljon on myös niitä, jotka ovat aikeissa erota ja katselevat sivusilmällä uutta. Näiden kanssakin voi lyödä kätensä paskaan. Vapaita löytyy riittävästi, niin voi jättää varatut rauhaan.

Kaikki kielletty kiehtoo. Usein vaan käy niin, että kiinnostus uuteen lopahtaa, kun suhde ei ole enää salainen.

• sincyan

Minulla oli eräs sen tason sinnikäs kosija, että jouduin hankkimaan lähestymiskiellon. Ajatus oli hänellä sama: "väsytys"-taktiikka, että sinnikkäästi kun viestii, ymmärtäisin vielä miten hyvä hän olisi minulle... minä koin selkeän torjumisen jälkeenkin tasaisena jatkuvan viestittelyn todella ahdistavana.
      Usko ensimmäisestä kerrasta. Jos nainen haluaa sinut hän ottaa yhteyttä.

• multaetsaismitään

Jatka ihmeessä, voi käydä niin että poikaystävä tulee kavereidensa kanssa "visiitille".

• Toimii joihinkin naisiin. Omalla kohdallani on toiminut vain todella määrätietoinen lähestymistapa ja piiritys.
      Mikäli olisin parisuhteessa mikään piiritys ei kuitenkaan auttaisi vaan sulkisin kaikki yhteydet sellaista yrittäviin.

Voit kysyä itseltäsi, haluaisitko naista jonka mielestä on ok viestitellä muille miehille parisuhteessa jotka ruinaavat treffeille?

• Riippuu paljon naisesta ja sinusta. Jos olet naisesta lähtökohtaisesti vastenmielinen, niin ei siinä piiritykset auta.

JOs hän ei kuitenkaan tähän mennessä ole blokannut sinua pois WA:ssa tai FB:ssä, niin sanoisin, että toivoa on.

• 876

Saattaa olla että nainen vain nauttii huomiosta, eli leikkii ainoastaan tulella sallien jonkun pikkutuhman. Hänellä ei välttämättä ole mitään aikomusta langeta yhtään mihinkään.

Nainen voi myös olla niin tyhmä, ettei edes tajua mistään mitään.

• myöntyy_lopulta
    • Tarralenkkari666

Jos et saa positiivista vastakaikua olet häirikkö. Lopeta heti!

• Fdskjfdkjfdskjfds

Vain jos olet YTM.

• Anonyymi

Timo Roimela Haapajärvi tiukasti näyttää oven kahvojen kautta tulevan nwtii. Kärsämäki Apple tuen kautta.

Seuranta seksi kenet illalla seksi pyörityksen ottaa
      Toxota mustat lasit
      Audi Ylivieska?
      Nainen ulos jne

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja ei ole palannut kertomaan toimiko. Ilmeisesti sai vain lähestymiskiellon.

• Anonyymi
        UUSI

Olisi kyllä kiva kuulla väliaikatietoja!

• Anonyymi
      UUSI

On suuri myytti, että varatut aina pitäisivät kynsin hampain kiinni olemassaolevista suhteistaan.

Joka päivä ihmiset vaihtavat kumppaneitaan toisiin. Jos et näe sitä, avaa silmäsi. Minäkin olen vaihtanut, minut on vaihdettu, ja minuun on vaihdettu.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

Jos olisin varattu, minun kohdalla ei onnistuisi. Jos viestittely ei lopu, haen lähestymiskieltoa.

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu ihan täysin naisesta. Osa tykästyy ja osa taas alkaa inhoamaan tuollaisen käytöksen myötä. Valtaosa ei luultavasti välitä suuntaan eikä toiseen.

• UUSI

Ei se kannata. Jos varattu lähtis sun matkaan, niin sehän tekis saman sulle, ennemmin tai myöhemmin. Petoksista alkaneilla ihnissuhteilla on vain 5 % mahdollisuus onnistua, joskus oli jossain juttua. Linkkiä ei oo laittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä lasketaan onnistumiseksi? Vain kuolemaanko saakka jatkunut suhde?

🦄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä lasketaan onnistumiseksi? Vain kuolemaanko saakka jatkunut suhde?

🦄

Mielestäni hyvässä parisuhteessa luottamus kukkii, molemmat voivat olla aidosti oma itsensä ja kohtaavat toisensa kunnioittaen ja läsnäollen.

Olen nähnyt, että petoksesta lähtenyt parisuhde on jatkuvassa luottamuspulan ristitulessa.

Mielestäni hyvää parisuhdetta ei lasketa kilsoissa, vaan laadukkaassa matkanteossa, vaikka tiellä onkin välillä kuoppaista menoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mielestäni hyvässä parisuhteessa luottamus kukkii, molemmat voivat olla aidosti oma itsensä ja kohtaavat toisensa kunnioittaen ja läsnäollen.

Olen nähnyt, että petoksesta lähtenyt parisuhde on jatkuvassa luottamuspulan ristitulessa.

Mielestäni hyvää parisuhdetta ei lasketa kilsoissa, vaan laadukkaassa matkanteossa, vaikka tiellä onkin välillä kuoppaista menoa.

"Olen nähnyt, että petoksesta lähtenyt parisuhde on jatkuvassa luottamuspulan ristitulessa."

Mutta hetkinen. Nyt taidamme puhua aivan eri asiasta. Minä en nimittäin laske petokseksi sitä, että vaihtaa suhteesta toiseen. Mahdoitko tarkoittaa "matkaan lähtemisellä" seksiä? Suhteesta toiseenhan voi vaihtaa myös siten, ettei missään vaiheessa varattuna ollessaan harrasta seksiä suhteen ulkopuolisen kanssa.

Tarkennatko siis, mitä tarkoitat petoksella ja toisen matkaan lähtemisellä? Itse en näe toisen matkaan lähtemistä petoksena, ellei ketään siinä petetä.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Sinähän itse teit sen et aloit jahtaamaan toista miestä, vaikka olit avioliitossa. Älä esitä pyhimystä, sä olit tosi törkeä toimissasi. Et kertonut puolisollesi mitään sun touhuistasi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän itse teit sen et aloit jahtaamaan toista miestä, vaikka olit avioliitossa. Älä esitä pyhimystä, sä olit tosi törkeä toimissasi. Et kertonut puolisollesi mitään sun touhuistasi.

Tuo ei pidä kaikilta osin paikkansa, mutta en jaksa aihetta kaivella, koska valehtelet joka tapauksessa lisää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen nähnyt, että petoksesta lähtenyt parisuhde on jatkuvassa luottamuspulan ristitulessa."

Mutta hetkinen. Nyt taidamme puhua aivan eri asiasta. Minä en nimittäin laske petokseksi sitä, että vaihtaa suhteesta toiseen. Mahdoitko tarkoittaa "matkaan lähtemisellä" seksiä? Suhteesta toiseenhan voi vaihtaa myös siten, ettei missään vaiheessa varattuna ollessaan harrasta seksiä suhteen ulkopuolisen kanssa.

Tarkennatko siis, mitä tarkoitat petoksella ja toisen matkaan lähtemisellä? Itse en näe toisen matkaan lähtemistä petoksena, ellei ketään siinä petetä.

🦄

No riippuu vehtaako toisen kanssa vai ei. Olen minäkin ollut varattuna ihastunut toiseen ja loppuajasta aika pahastikin.

En ole mikään pyhimys, kun aina yritetään väkisin sitä roolia syöttää, vaikka en edes yritä olla sellainen.

Yritin useasti selvittää asiat monellakin tavalla, mutta eipä se auta, kun oli seinä vastassaa.

Monestihan vaikka ihastus laukeaa, jos siitä sanoo toiselle tai yrittää selvittää, kuka tekee kaikenlaista paskaa omassa elämässä..

Pikkusen liian kovan hinnan jouduin maksamaan omista virheistä ja siitä, että vain ihastuin toiseen..

• Anonyymi
      UUSI

Sinnikkyys vain huonontaa tsargaa. Anna parillisen naisen selvästi, mutta sanattomasti, ymmärtää että haluat/himoitset häntä kovasti, että et missään tapauksessa tule torjumaan häntä, ja sen jälkeen jää vain odottelemaan. Useampi kuin joka toinen antautuu sinulle jossain vaiheessa.

• Anonyymi
      UUSI

Kerran ja viimeisen kerran sittenkin olen mieltynyt niin vahvasti toiseen, että kriisinen suhteeni tuntui välttämättömältä lopettaa. Mietin kyllä pitkään ei, juu, ei, juu, ei, juu mutta lopulta oli päätettävä jäänkö loppu elämäksi suhteeseen missä olen surullinen ja päävastuullinen vai en. Päätin etten vaikka jäisin yksin lopuksi ikää, en halua olla onnettomassa olossa suhteessani.

Joistain on enemmän kaveriksi, kun kumppaniksi.

Nykyään en enää ole kiinnostunut millään tavoin parisuhteista, enkä vaihtaisi millään tavalla vinkuen en vonkuen. Eroan jos eroan, mutten kenenkään toisen takia enkä uutta huoli ikinä enää. Aika elää itselleni sitten. Muut on saanet musta jo kaikki mehut mitä on antaa.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Tarviiko sitä nyt kosia mutta pamputat sitä aikasi eli anna mennä vaan ja muista aina kumit ettei tule ylläriä tai ylläreitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      157
      11053
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4385
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      67
      4116
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3674
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3496
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3350
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1990
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1315
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1018
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      270
      973
    Aihe