heippa! oon 17v tyttö ja tarttisin tavallaan apua. en tiiä onko tää ihan tyhmää mut oon tosiaan jo pidemmän aikaan treenannu mun käsiä ja ihan muutenki. mun oikee käsi on luonnollisesti treenatumman näkösempi koska käytän sitä eniten... mut se kuitenkin on jo pidemmän aikaan häirinny, kun se on tavallaan varsinkin ranteen kohdalta paljon paksumpi ja en tykkää miltä se näyttää, kun esim mun vasen käsi on musta hyvän näkönen ja näkyy verosuonet ja kaikki. en tiiä onko tää ihan tyhmää mut en haluu et mun kädet näyttää hirveen erinlaisilta ja haluisin tavallaan et mun oikee käsi ois saman näkönen kun se vasen... joku ihana ihminen auttaa ois tarvetta!!!
tarviin apua
2
98
Vastaukset
- dcfww
ihminen on toispuoleinen vähän väkisin. Oikeakätiset on vahvempia oikealla kädellä ja myös motoriikka ym toimii paremmin. Näinollen myös lihakset oikealla puolella on vahvemmat ja hermotus.
tosin nyt keskityit paljolti estetiikkaan ja sille asialle ei oikein voi mitään.
Varmasti olet treeneissä huomannut että vasen puoli ei jaksa yhtä monta toistoa samalla painolla kuin oikea (jos teet vaikka hauiskääntöä käsipainoilla tms).
Vasenta puolta voi kehittää ja treenata niin että siitä tulisi lähemmäs oikean veroinen mutta ihan helpolla tämä ei onnistu. - zyyyyzz
tee vasemmalla kovemmin ja oikealla ei niin kova kuin vasen. esim. pari toistoa enemmän kuin oikea. -keskity enemmän vasempaan käteen. Aloita aina vasemmalla kädellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172