heippa! oon 17v tyttö ja tarttisin tavallaan apua. en tiiä onko tää ihan tyhmää mut oon tosiaan jo pidemmän aikaan treenannu mun käsiä ja ihan muutenki. mun oikee käsi on luonnollisesti treenatumman näkösempi koska käytän sitä eniten... mut se kuitenkin on jo pidemmän aikaan häirinny, kun se on tavallaan varsinkin ranteen kohdalta paljon paksumpi ja en tykkää miltä se näyttää, kun esim mun vasen käsi on musta hyvän näkönen ja näkyy verosuonet ja kaikki. en tiiä onko tää ihan tyhmää mut en haluu et mun kädet näyttää hirveen erinlaisilta ja haluisin tavallaan et mun oikee käsi ois saman näkönen kun se vasen... joku ihana ihminen auttaa ois tarvetta!!!
tarviin apua
2
108
Vastaukset
- dcfww
ihminen on toispuoleinen vähän väkisin. Oikeakätiset on vahvempia oikealla kädellä ja myös motoriikka ym toimii paremmin. Näinollen myös lihakset oikealla puolella on vahvemmat ja hermotus.
tosin nyt keskityit paljolti estetiikkaan ja sille asialle ei oikein voi mitään.
Varmasti olet treeneissä huomannut että vasen puoli ei jaksa yhtä monta toistoa samalla painolla kuin oikea (jos teet vaikka hauiskääntöä käsipainoilla tms).
Vasenta puolta voi kehittää ja treenata niin että siitä tulisi lähemmäs oikean veroinen mutta ihan helpolla tämä ei onnistu. - zyyyyzz
tee vasemmalla kovemmin ja oikealla ei niin kova kuin vasen. esim. pari toistoa enemmän kuin oikea. -keskity enemmän vasempaan käteen. Aloita aina vasemmalla kädellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432111Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151389Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141326Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20917Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist158810Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19786- 75712
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57706Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101655