miksi kannatus ei ole suurempi, jos se on niin hyvä ja Suomen etua ajava?
No siksi että RKP ei aja Suomen ja suomalaisten etuja, vaan hurrien. Joten aitosuomalaiset eivät tuollaista puoluetta kannata, joka on vielä vieraskielinenkin.
Miksi RKP on vain 4% puolue
16
<50
Vastaukset
- edelleen_
Missäs vaiheessa puolueen kannatus muka on pudonnut 4,9 %:sta noin paljon? Ei missään vaiheessa, olet itse keksinyt luvun. RKP oli sitä paitsi yksi eduskuntavaalien voittajapuolueista Vihreiden lailla.
- paska.se.on
RKP on pyöreästi 4% minipuolue, pikkuisen heiluntaa on aina.
- öööösssss
Persujen kannatus on pudonnut 15 %:iin. Eli persut ei enää ole edes suuri puolue.
- vitun.hurri
No kerroppa hurri että miten aloitus liittyy persuihin?
vitun.hurri kirjoitti:
No kerroppa hurri että miten aloitus liittyy persuihin?
No vaikka sillee että suruja on 5,6 % suomalaisista ja meidän omalla puolueellamme on 4,9 % kannatus.
Milloinkas persuja äänestää 99,5 prosenttia kansasta? Tällä hetkellä vain 15%.- Uiikku
Ankdam kirjoitti:
No vaikka sillee että suruja on 5,6 % suomalaisista ja meidän omalla puolueellamme on 4,9 % kannatus.
Milloinkas persuja äänestää 99,5 prosenttia kansasta? Tällä hetkellä vain 15%.Niin, kun palstaa lukee, niin voisi kuvitella, että persuilla olisi kovin suurikin kannatus, mutta kun sulkee netin ja lähtee kaupungille (stadiin), niin tajuaa, että että pieni vähemmistöhän persut ovat.
- hhoooohjojhohohoh
Uiikku kirjoitti:
Niin, kun palstaa lukee, niin voisi kuvitella, että persuilla olisi kovin suurikin kannatus, mutta kun sulkee netin ja lähtee kaupungille (stadiin), niin tajuaa, että että pieni vähemmistöhän persut ovat.
Mutta hurrit vaan ovat paljon pienempi, ja määrä vähenee.
- rbbrbrbrbr
Ankdam kirjoitti:
Milloinkas persuja äänestää 99,5 prosenttia kansasta? Tällä hetkellä vain 15%.Eli onko 99,5% hurreista epäisänmaallisia.
- oma_pystyyn
Mikään puolue ei taida tällä hetkellä ajaa aitosuomalaisten asioita. Aitosuomalaiset ovat katoava jäänne permiläiseltä kaudelta. Aitosuomalaisten pitäisi siis perustaa oma puolue, mikäli he haluavat tuoda asioitaan esiin.
- Arabi_Aatu
Vitsi.
Arabipoika sai Suomessa asuessaan äidinkielenkokeesta arvosanan 9-.
Opettaja oli ylpeä pojasta ja sanoi hänelle:"nyt voit sanoa olevasi aito suomalainen!".
Poika meni sitten ylpeänä ensin isällensä näyttämään koetta ja sanoi hänelle: "Nyt olen aito suomalainen!".
Isä otti pojastaan tukevan otteen, pieksi vähän aikaa ympäri kehoa nyrkillään ja huusi vielä päälle: "Sinä olet arabialainen etkä mikään muu!!".
Noh, poika itki vähän aikaa ja meni sitten keittiöön näyttämään koettä äidilleen ja tottakai hänen piti ylpeillen lausua: "Nyt minä olen aito suomalainen!".
Äiti otti ison kauhan jolla alkoi mäiskiä poikaa ja huusi päälle: "Sinä olet arabialainen etkä mikään muu!!".
Poika juoksi itkien pois ja lähti ulos.
Ulkona hän mutisi itselleen: "Perkele, olen ollut suomalainen vasta pari tuntia ja nuo rättipäät ovat hakanneet mut jo kahdesti!".
Tuo arabipoika voisi olla puolueen ensimmäinen jäsen. Arabi_Aatu kirjoitti:
Vitsi.
Arabipoika sai Suomessa asuessaan äidinkielenkokeesta arvosanan 9-.
Opettaja oli ylpeä pojasta ja sanoi hänelle:"nyt voit sanoa olevasi aito suomalainen!".
Poika meni sitten ylpeänä ensin isällensä näyttämään koetta ja sanoi hänelle: "Nyt olen aito suomalainen!".
Isä otti pojastaan tukevan otteen, pieksi vähän aikaa ympäri kehoa nyrkillään ja huusi vielä päälle: "Sinä olet arabialainen etkä mikään muu!!".
Noh, poika itki vähän aikaa ja meni sitten keittiöön näyttämään koettä äidilleen ja tottakai hänen piti ylpeillen lausua: "Nyt minä olen aito suomalainen!".
Äiti otti ison kauhan jolla alkoi mäiskiä poikaa ja huusi päälle: "Sinä olet arabialainen etkä mikään muu!!".
Poika juoksi itkien pois ja lähti ulos.
Ulkona hän mutisi itselleen: "Perkele, olen ollut suomalainen vasta pari tuntia ja nuo rättipäät ovat hakanneet mut jo kahdesti!".
Tuo arabipoika voisi olla puolueen ensimmäinen jäsen.ei huono XD
- historian_havinaa
RKP:llä on ollut parhaimmillaan 26 paikkaa eduskunnassa, vähimmillään 8, tällä hetkellä 9. Eduskunta on koko ajan ollut 200-paikkainen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_ruotsalainen_kansanpuolue#Vaalimenestys- heheheheheheee
Vähenemään päin on.
- kartalta
heheheheheheee kirjoitti:
Vähenemään päin on.
Toivotaan että häviää kokonaan.
- AlexUbergood
Suomeen pitäisi määrätä äänikynnys kuten Ruotsissa. Suomessa 6% olisi hyvä.
Tällä kynnyksellä RKP saataisiin pois eduskunnasta häiritsemästä suomalaisten elämää. Ruotsissa huomattavasti suurempi puolue SD on syrjäytetty poliittisesta päätöksenteosta. Ruotsissa ei suomi puolue voisi toimia.- jåååååhhhh
Se olis ilman muuta hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun355922- 793422
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823175Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3152745- 412272
- 542201
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251490Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491379
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281313