yhtään tavallista ja kunnollista miestä.
Palstalla ei ole
43
<50
Vastaukset
Millainen otus sellainen on?! 8-0
Lisä kysymyksenä esitän vielä, että millainen on "tavallinen ja kunnollinen" nainen? =D- Gammaromeo
Melkein kaikki kuuluvat johonkin vähemmistöön kun tarkoin aletaan tutkimaan. Kunnollisuuteenkaan ei ole yhtä ainoaa oikeaa määritelmää.
- banskuaa
Mee pakolaiskeskukseen, siellä on niiiin kunnollisia miemiemiehiä..
- Ihantavallinenja
lähes kunnollinen. Näitä aiheita on täällä veivattu, viitsitkö kuitenkin määritellä tavallisen ja kunnollisen miehen.
Omasta mielestä olen, mutta mun mielipiteellä ei ole väliä.
Muistathan että kunnollinen tavis saattaa olla hieman tylsä, asiat kunnossa, pääkoppa kunnossa mutta pitkä viikonloppu Pariisissa ei toteudu joka vuosi.
Realistinen tavallinen nainen olisi mielestäni myös paras. Kyllä kaksi kunnollista ja tavallista keksii hyvinkin niin repäisevää ajanvietettä että läheisillä ja naapureilla on ihmettelemistä.
Ilman samanhenkistä naista ei viitsi paljon hullutella, tulee pian valkotakkiset kaverit hakemaan levolle rauhoittumaan."Muistathan että kunnollinen tavis saattaa olla hieman tylsä, asiat kunnossa, pääkoppa kunnossa mutta pitkä viikonloppu Pariisissa ei toteudu joka vuosi."
Jos ei ole varaa pitkään viikonloppuun Pariisissa kerran vuodessa, niin aika huonosti on asiat. Se on sitten eri asia, että miksi joka vuosi pitäisi mennä samaan kohteeseen.helka kirjoitti:
"Muistathan että kunnollinen tavis saattaa olla hieman tylsä, asiat kunnossa, pääkoppa kunnossa mutta pitkä viikonloppu Pariisissa ei toteudu joka vuosi."
Jos ei ole varaa pitkään viikonloppuun Pariisissa kerran vuodessa, niin aika huonosti on asiat. Se on sitten eri asia, että miksi joka vuosi pitäisi mennä samaan kohteeseen.Ehkä siihen useimmilla olisi varaa, mutta ne rahat käytetään mieluummin asumiseen, autoon, lapsiin, joululahjoihin, puuhamaihin ja ties mihin muuhun. Ja joo, minustakin on älytöntä mennä monta kertaa samaan paikkaan. Tosin menihän työkaverinikin kesällä kuukaudeksi Kainuuseen hyttysten syötäväksi ja vettäkin tuli yhtä päivää lukuun ottamatta joka päivä. ;-)
- Yhdeksäsportti
helka kirjoitti:
"Muistathan että kunnollinen tavis saattaa olla hieman tylsä, asiat kunnossa, pääkoppa kunnossa mutta pitkä viikonloppu Pariisissa ei toteudu joka vuosi."
Jos ei ole varaa pitkään viikonloppuun Pariisissa kerran vuodessa, niin aika huonosti on asiat. Se on sitten eri asia, että miksi joka vuosi pitäisi mennä samaan kohteeseen."Jos ei ole varaa pitkään viikonloppuun Pariisissa kerran vuodessa, niin aika huonosti on asiat. Se on sitten eri asia, että miksi joka vuosi pitäisi mennä samaan kohteeseen."
Lukee ja tulkitsee kuin piru Raamattua miesten kommentteja. - helkanytmun
mustalla listalla. Toivottavasti edes joku muu ymmärtää mitä tarkoitin pitkällä viikonlopulla Pariisissa. Se on siis sitä ylimääräistä luksusta käydä tommosella retkellä sen tavanomaisen Thaikkureissun ja laskettelureissun lisäksi. Se oli olevinaan sarkasmia tavallaan ja maininta siitä että kaikilta tavallisilta tuollainen ei talodellisesti onnistu ja vaikka onnistuisi niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ei olisi pitänyt katsoa sitä ensimmäistä jaksoa suomalaistuneista venäläisnaisista. Ehkä suominainen pystyy elämään ilman tuota reissua. - ATM-automaatti
helka kirjoitti:
Jos ei ole varaa pitkään viikonloppuun Pariisissa kerran vuodessa, niin aika huonosti on asiat. Se on sitten eri asia, että miksi joka vuosi pitäisi mennä samaan kohteeseen.Onhan helkalla muuten omistusasunto ja säästöjä, niin kuin normaalilla keskiluokkaisella työssäkäyvällä kuuluu olla?
Et kai vain ole niitä persaukisia naisia jotka leuhkivat matkailulla (eikä nyt puhuta Monacon reissuista) mutta ovat varattomia? - 1212
ATM-automaatti kirjoitti:
Onhan helkalla muuten omistusasunto ja säästöjä, niin kuin normaalilla keskiluokkaisella työssäkäyvällä kuuluu olla?
Et kai vain ole niitä persaukisia naisia jotka leuhkivat matkailulla (eikä nyt puhuta Monacon reissuista) mutta ovat varattomia?Oma muistikuvani on että helka asui vuokralla.
Itsekin kyllä asun, ja muutan pian uuteen vuokrakämppään. Hkin hinnat kun ovat korkeita jopa vuokriin verrattuna, erityisesti ns. paremmilla alueilla vuokratuotto ei ole kehuttava. Mutta jos asuu vuokralla, niin fiksulla ihmisellä on säästöjä. Ellei tavallisesti palkatussa työssä käyvä 40 suomalainen omista asuntoa tai osakesalkkua tms jonka osingoilla pystyy tekemään matkoja, kovin hyvältä ei näytä. ATM-automaatti kirjoitti:
Onhan helkalla muuten omistusasunto ja säästöjä, niin kuin normaalilla keskiluokkaisella työssäkäyvällä kuuluu olla?
Et kai vain ole niitä persaukisia naisia jotka leuhkivat matkailulla (eikä nyt puhuta Monacon reissuista) mutta ovat varattomia?Missä on sanottu, että kuuluu olla?
- 1212
helka kirjoitti:
Missä on sanottu, että kuuluu olla?
Samassa kirjassa jossa kerrotaan normaalista määrästä seksikokemuksia, jne.
Ja mitenkäs elämänkaariteoriaan sopii sellainen että 40 nainen elää kuin parikymppinen, törsäten kaiken mikä tulee? Onkos jäänyt kehitystehtäviä suorittamatta? 1212 kirjoitti:
Samassa kirjassa jossa kerrotaan normaalista määrästä seksikokemuksia, jne.
Ja mitenkäs elämänkaariteoriaan sopii sellainen että 40 nainen elää kuin parikymppinen, törsäten kaiken mikä tulee? Onkos jäänyt kehitystehtäviä suorittamatta?Näytä viesti, jossa väitän olevani normaali.
- 1212
helka kirjoitti:
Näytä viesti, jossa väitän olevani normaali.
Eli olet tavallinen, harmaa keskiluokkainen toimistotäti...paitsi että persaukinen.
Ja tulet silti tänne pilkkaamaan ätmejä, antaen ymmärtää että olisit joku kalliitakin harrastuksia omaava menestyvä uranainen siksi koska käyt muutaman kerran vuodessa tarjousmatkoilla? 1212 kirjoitti:
Eli olet tavallinen, harmaa keskiluokkainen toimistotäti...paitsi että persaukinen.
Ja tulet silti tänne pilkkaamaan ätmejä, antaen ymmärtää että olisit joku kalliitakin harrastuksia omaava menestyvä uranainen siksi koska käyt muutaman kerran vuodessa tarjousmatkoilla?Tulkintanne ovat ihan omianne, en ota niihin kantaa. Saatte ihan vapaasti miettiä onko virtuaalipersoona helka vihervasemmistolainen vai äärioikeistolainen ja paljonko sillä on pankkitilillä puskuria. Olen todennut, etten valehtele enkä keksi asioita, muunnan tarvittaessa sen verran totuutta ettei minua tunnisteta (esimerkiksi jos sanon lähteväni ensi viikonloppuna Pariisiin niin todellisuudessa ehkä menenkin Roomaan - tuo siis vain esimerkkinä, oikeasti en ole ensi viikonloppuna menossa minnekään), mutta en yleensä myöskään vaivaudu korjaamaan palstan "faktoja" itsestäni. Ei se minua eikä minun elämääni mihinkään suuntaan hetkauta, mitä minusta täällä "tiedetään". Olen ihan mielelläni harmaa keskiluokkainen persaukinen toimistotäti joka on jossain vihervasemmiston ja äärioikeiston välillä ;)
- 1212
helka kirjoitti:
Tulkintanne ovat ihan omianne, en ota niihin kantaa. Saatte ihan vapaasti miettiä onko virtuaalipersoona helka vihervasemmistolainen vai äärioikeistolainen ja paljonko sillä on pankkitilillä puskuria. Olen todennut, etten valehtele enkä keksi asioita, muunnan tarvittaessa sen verran totuutta ettei minua tunnisteta (esimerkiksi jos sanon lähteväni ensi viikonloppuna Pariisiin niin todellisuudessa ehkä menenkin Roomaan - tuo siis vain esimerkkinä, oikeasti en ole ensi viikonloppuna menossa minnekään), mutta en yleensä myöskään vaivaudu korjaamaan palstan "faktoja" itsestäni. Ei se minua eikä minun elämääni mihinkään suuntaan hetkauta, mitä minusta täällä "tiedetään". Olen ihan mielelläni harmaa keskiluokkainen persaukinen toimistotäti joka on jossain vihervasemmiston ja äärioikeiston välillä ;)
Pariisia tai Roomaa todennäköisemmin istut vuokrakaksiossa nakuttelemassa verkkopankkiin tilisiirtoa vauraalle sijoittajalle joka reissaa Pariisiin tai Roomaan säästöilleen saamalla vuokratuotolla, vilkuillen samalla matkatoimiston sivuja kuukausien päässä odottavaa reissua varten.
1212 kirjoitti:
Pariisia tai Roomaa todennäköisemmin istut vuokrakaksiossa nakuttelemassa verkkopankkiin tilisiirtoa vauraalle sijoittajalle joka reissaa Pariisiin tai Roomaan säästöilleen saamalla vuokratuotolla, vilkuillen samalla matkatoimiston sivuja kuukausien päässä odottavaa reissua varten.
Niin. Sen olisi voinut ihan lukeakin tekstistäni: "oikeasti en ole ensi viikonloppuna menossa minnekään".
helka kirjoitti:
Niin. Sen olisi voinut ihan lukeakin tekstistäni: "oikeasti en ole ensi viikonloppuna menossa minnekään".
Hahaa :D Helka ei ole tavallinen, eikä normaali. Oletko ajatellut tehdä asialle jotain? Vittuile nyt vähän muille epänormaaliudesta, kun itsekään et mahdu tiukasti rajattuun määritelmään siitä minkälainen ikäisesi naisen pitäisi olla ja mitä pitäisi tehdä. Vitun feministi! :D
- PaskatKengät
On, mutta en hae seuraa netistä. Katselen vain.
- Ikis__M
Palstalla on lukuisa määrä meitä kilttejä & kunnollisia miehiä. Vastaavia naisia on reilusti vähemmän, saisi olla enemmän.
- pesesuusaippualla
Ikis puhuu niin rumia, ettei ole kunnollsta nähntkään.
On täällä, joskin harvemmin tulee käytyä..Kuka kysyy ja miks?
Minä olen kunnollinen, tavallisesta en ois niin varma
- Kilttiatm
No ei ole ainakaan kunnollisia naisia koko läänissä.
minäkin kaipaan reilua rehellistä miestä.
- kännykkämies
No nyt on. I am here.
- atännä
Ei varmasti olekaan. Enkä lue itseänikään tavalliseksi ja kunnolliseksi naiseksi. Mitä sitten? :)
Tylsä ja kunnollinen on!
- Kilttiatm
Jokainen nainen on antanut jonkun paskan jännämiehen ähkiä päällään joten naiset ei ole kununnollisia enää. Minä en ole hakannut ketään naista enkä ollut vankilassa enkä putkassa ja olen aina ollut naisille ystävällinen vaikka ne ovat haukkuneet rumaksi ja kaikkea.
- Bällibää
Loistavaa,hei ansaitset oikein aplodit.Et ole hakannut naisia,tai ollut koskaan vankilassa,siis vau,kylläpä sä todellakin olet oikein erikoisen kiltti ja kunnollinen mies. Enemmistöhän suomalaismiehistä tosiaan on lapsenraiskaaja/murhaajia ja siksi niillä on kaikilla naisia jonoksi asti,vaikka olisivat yhtä rumia kun sinä..kannattasko pistää harkintaan,kun selkeästi ainoa tapa saada nainen on alkaa vähintäänkin sarjamurhaajaksi,ja onneksi niitä riittää,muuten saattas olla enemmänkin sinkkunaisia,ja tarvis tyytyä tollaseen murhaaja/hakkaaja normiin kuulumattomaan kilttiin ja kunnolliseen kummajaiseen.
- Flkdsksfdlkfdsfdsfd
Riippuen mikä on aloittaja-yksilön määritelmä kunnollisesta voi hyvinkin olla että ei edes kannata olla tai "kunnollisena" oleminen on vahingollista itselle ja ympäristölle.
Nykyään kunnollisuus on ainakin julkisessa keskustelussa "kaikensuvaitsevaa" ja tämä puolestaan on minun mittapuussani synonyymi "välinpitämättömälle, passiiviselle, johdateltavissa olevalle ja mediakritiikittömälle" jotka eivät minun silmissäni ole positiivisia ominaisuuksia vaan päinvastoin.
Karu totuus on että selkärangattomuus on niin yleistä nykymaailmassa että ihmiset eivät tunnista tai jopa vihaavat todellista arvomaailmallista selkärankaa omaavaa miestä. - m-i-e-s
Tavallinen, kunnollinen ja kiltti.
Aloitetaan siitä, että tavallinen, kunnollinen ja kiltti käy töissä. Maksaa verot, ei ole raivoraitis, ottaa kohtuudella, ei humalahakuisesti. Käy myös viihteellä, ei baarissa joka viikonloppu. Ei harrasta turhia sairaslomia, tulee töihin ajoissa, tekee töissä vain töitä, ei pidä kiirettä töistä lähtiessään. Ymmärtää että oma työpanos saattaa vaikuttaa muidenkin ihmisten työllisyyteen, ei laiminlyö työtovereita tai työnantajaa.
Ei valita ettei töitä löydy tai niitä ei kannata tehdä, kiltti ja kunnollinen ennen kaikkea tekee pienellä palkalla töitä suuremman edun nimiin, valitettavasti myös Kreikan tukipakettien ja maahanmuuttajien. Kiltti vähiten valittaa huonosta kohtelusta, kunnollinen osaa pitää suun- ja sormet kurissa. Tavallinen vähiten ehtii seuraamaan ja puuttumaan maailman epäkohtiin.
Tavallinen, kunnollinen ja kiltti ennenkaikkea arvostaa Aller media oy:n tuottamaa palvelua suomi24.fi, ei massapostita, noudattaa ennen kaikkea palstan sääntöjä http://www.suomi24.fi/opastus/saannot
<- yllä olevat säännöt vie varmaan palstan kaikki kiltit ja kunnolliset mennessään?
Tavallinen kiltti ja kunnollinen ennen kaikkea ymmärtää olla kuormittamasta sivuston palvelinta, työntekijöitä ja muita käyttäjiä. Tavallinen, kiltti ja kunnollinen ottaa muut huomioon, kiltti huomio yleensä muut ennen itseään.
Huomio muita ihmisiä, naisia ja miehiä, käyttäytyy arvokkaasti ja kunnioittavasti. Ei tarpeettomasti riko edes liikennelakia, asetuksia ja sääntöjä esim. kävele punaisia päin.
VR:n alueella nostaa lastenvaunut ylös ja alas junasta, myös sen vaaleaihoisen naisen, mikä työntää mustaa lasta lastenvaunuissa. Ei myöskään tunge ensimmäisenä mihinkään joukkoliikenneväliseeneen istumaan, eikä tunge itseänsä ensimmäiseksi ulos.
Avaa niin naisille kuin miehellekin oven, kun huomaa naisella tai miehellä olevan kädet täynnä tavaraa tai lastenvaunut, ettei oven avaus heiltä oikein onnistu.
Tavallinen, kunnollinen ja kiltti on ehkä suora vertaus nimimerkille aisuri-eki. Mikäli et ole eki, et voi olla tavallinen, kunnollinen saati kiltti. =)
Tavallinen, kunnollinen ja kiltti on hyvin laaja käsite ja kokonaisuus.- m-i-e-s
Huomioi, tarvitsee ostaa uusi kannettava, i-harjoituksia i i i i i i i i, näyttää toimivan. Huomioi, huomioi, huomioi. Tämä viesti ja viestin kirjoittaja ei edusta tavallista, kilttiä saati kunnollista ihmistä. =) Täytyy ilmeisesti myös vaihtaa kymmensormijärjestelmä kahteen, kun ei romu pysy mukana.
- 876
Helpommallakin pääsee. Kiltti ja kunnollinen ei sano olevansa kiltti ja kunnollinen, kiltti ja kunnollinen ei edes tiedä olevansa kiltti ja kunnollinen.
- Valitettavaa
Kiltistä ja kunnollisesta miehestä ei kuoriudu vähän raaputtamalla katkera ja naisista alatyylisesti puhuva pikkupoika. Valitettavasti iso osa tämän palstan itseään kiltiksi ja kunnolisiksi kutsuvista miehistä ei täytä tätä ehtoa.
Eli jos ei suostu naisia mielisteleväksi valkoritariksi, vaan antaa naisille aiheellista kritiikkiä, niin on katkera ja naisista alatyylisesti puhuva pikkupoika? Hyvä häpäisy-yritys. Ei nyt ihan mennyt läpi.
Kilttiä ja kunnollista naista täällä ei ainakaan ole. :-/
- Valitettavaa
Ehkä kannattaisi sitten etsiä jostain muualta?
- 876
Tämän voi kaikki allekirjoittaa Amnestyn vetoomukseen.
- flowersreally
Ja nyt vasta sanotte!
- suuttunyttästäkin
Minä olen kunnollinen. Kaikki muut ovat paskoja ähkijämiehiä. EIkös se niin ollut?
- niin.kai.sitten
Eipä minulle tavallinen "juoksunsa juossut" nainen kelpaisikaan, kun en kerta itsekään ole tavallinen. Tavallisuutta voi vain halveksia laumasieluisuutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740