Olisin ostanut heiltä pyörän, mutta eivät vastaa sähköpostiin. Tuo alkoi hieman epäilyttää. Jos ei edes raha kelpaa, miten he suhtautuvat takuuasioihin?
Bikester, millainen paikka?
8
1228
Vastaukset
- kissansilmä
Saksalainen pulju. En ole tilannut kyseisestä liikkeestä, mutta noin yleisesti isot englantilaiset ja saksalaiset pyöräfirmat ovat luotettavia. Itse tilaan sillä asenteella, että takaisin en lähetä ja takuista en piittaa.
- SamaFilosofia
Samoin oma filosofia ulkolaisissa nettiostoissa, jos nuo epäilyttää ja hintaero on pieni suomikauppaan, niin ostan suomalaiselta. Jos taas saa puoleen hintaan, voi vähän ottaa jo riskiäkin, kun muutoin tunnettu liike.
- LastenpyörätBikester
ÄLKÄÄ OSTAKO LASTENPYÖRIÄ Bikesteristä. Nuo ilmeisesti Intiassa valmistettujen lastenpyörien ohjaustangot eivät ole ollenkaan symmetrisiä. Eli toisesta päästä voi heittä 5 cm ja olla epäsymmetrisesti käyriä. Eli eihän niillä lapsemme voineet ajaa ollenkaan ja varma kaatuminen käännettäessä. Voitte todeta asian 360 asteen pyöräesittelyssä kun katsotte pyörää takasuunnasta kohtisuoraa eteenpäin. Kaikki tangot kuvissakin epäsymmetrisiä.
Eli en todellakaan suosittele ostamaan pyöriä 16" asti. Aikuisten pyöristä ei ole mitään kokemuksia Bikesteristä. - Ajajaxi
Bikesteristä ostetut Schwalben renkaat ovat toimineet hyvin. Halvat perusrenkaat mutta hyvin kestäneet ja aika hitaasti kuluneet verrattuna edeltäviin vaikka joka kesä lähes samat ajomäärät.
- Annamennävaan
Olen paljon tilannut osia Bikesteristä ja aina on tavarat tulleet ajallaan, ei mitään ongelmaa.
- niksimiksi
Mistä polkupyörän palautusetiketti,kokeeksi onnistuu tulostus jostain muusta biksterin tavarasta jota ei ole tarkoituskaan palauttaa.
- Pomppukeppi
Pyörät toimitetaan takaisin yleensä kuriiripalvelun kautta, ei postitse kuten pienemmät palautukset. Ohjeet löytyvät kyllä nettisivuilta.
- Löpöloppu
Bikesterilta tällä hetkellä pyörä ja oheiskrääsää. Minulla kyllä vastattu aina parin tunnin sisään, tosin vähän vaihtelevalla ammattitaidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584