Voin kokemuksesta kertoa nyt kun ikä alkaa kohta nelosella ja olen täällä palstoilla trollannut liki 15 vuotta niin muutaman facta ihan elämänkokemuksesta, sillä aloin taas seurustella mutta tämä loppuu pian.
1)Miksi hän on sinkku?!
Ota selvää! Moni jää sinkuksi jonkinlaisen vian tai vamman vuoksi, joka ei selviä muutaman kuukauden seurustelulla. Tämän hetkinen ei halua yllätys ottaa lainaa,lapsia tai naimisiin ja siksi hänestä on erottu, hänestä erotaan kohta taas.
2)Tatuoinnit
Tästä on väännetty puolesta ja vastaan, voin sanoa nyt vastaan ensin että ihmienn joka on niin laumasieluinen että ottaa tautoinnin oli tämä sitten nuoruudenhairahdus tai ei niin sellaisen ihmisen taloudenpidossa on aina sanomista. Samoin kuin muissakin asioissa. Moesnti hän seuraa muotia ja massaa joka taas on omiaan kusemaan talouden ainakin hänen taloutensa.
Puolesta voisin sanoa, ettei hyvää kandia kannata hylätä tautointien vuoksi, koska niihin on tottunut nyt jo 10 kuuakudessa ja ne on melkein hyväksynyt. Silmä tottuu niihin todella äkkiä ja niistä saattaa jopa pitää .
3) Selvittäkää mitä tahdotte heti ekoilla treffeillä:
Avioliitto,lapset,sairaudet,rahat,talous,asuminen, haaveet etc. Meinaan potkasee ikävästi kun tulee jotain mitä tahansa suurta ja yllättävää.
4) Sitten tuo yhteenmuutto niin puolesta ja vastaan, sillä suhde kestää sen minkä se kestää vaikka samanna iltana muuttaisitte. Toisalata ei enne kun vuosi on kulunut koska omaisuutta pitää kadottaa niin tai näin älä muuta yhteen ihmisen kanssa joka haluaa omakotitalon, mutta hän on käynyt vain amiksen, sillä hän ei pysty tarjoamaan kun yksiön hän on siis taivaarannamaalari.
5)Älä ota laiskaa puolisoa, kaksi laiskaa saman katon alla, ei toimi.
Enen yhteen muuttoa tutki lakanat ja kämppä tämä tuntemani henkilö on silkka sika ja hänen vuodevaateensa ovat mustan valkoiset, sekä vessansa täynnä sitä itseään
6)Jos olet sivistynyt älä ota sellaista joka ei ole kouluja käynyt tai jos luet ja tykkäät kehittää itseäsi elä ota sellaista joka ei kehitä itseään ,sillä se kuilu tulee myöhemmin uskomatotmaksi.
7)rakkaus, kun ihminen on sinun kanssasi vaan tavan vuoksi huomaat sen kyllä. Jos hän rakastaa sinua huomaat sekin ,joten älä ota kun rakkaudesta, koska muuten se ei toimi. Ihan hyvä ei vaan riitä.
8)Katso,että sillä on säästöjä ja omaisuutta saman verran kun sinulla.
Taas kerran parisuhteessa
19
<50
Vastaukset
Vähän oli sekavaa, mutta olihan tuossa ihan asiaakin.
"Moni jää sinkuksi jonkinlaisen vian tai vamman vuoksi, joka ei selviä muutaman kuukauden seurustelulla." Siksi mielestäni onkin tärkeää seurustella riittävän pitkään ennen kuin sitoutuu mihinkään sen vakavampaan.
"ihmienn joka on niin laumasieluinen että ottaa tautoinnin oli tämä sitten nuoruudenhairahdus tai ei niin sellaisen ihmisen taloudenpidossa on aina sanomista" En usko. On niin monen sortin tatuoitua tallaajaa ystäväpiirissä, että varmasti on myös niitä joilla on talous erinomaisessa kunnossa (korkea koulutus, korkea status).
"Selvittäkää mitä tahdotte heti ekoilla treffeillä:" En kyllä ensimmäisillä treffeillä ihan kaikesta avautuisi enkä kyselisi. Kuten edellä jo totesin: on tärkeää seurustella riittävän pitkään, jotta oppii todella tuntemaan.
Kuutosen ja seiskan allekirjoitan täysin.
"8)Katso,että sillä on säästöjä ja omaisuutta saman verran kun sinulla." Sitten jos otetaan yhteinen asuntolaina ja/tai perustetaan perhe, niin tuo voi olla ihan hyvä lähtökohta. Muuten en pidä tarpeellisena kysellä toisen raha-asioista.- asuntolainaminulle
Makuasioita osin ja noin pääpiirteittän,kyllä.
- Se_on_WT-leima
En usko että ne tatuoidut korkeakoulutetut ovat mitään oikeaa sivistyneistöä, siis että suvussa on isoisästä asti tohtoreita ja professoreita. Eivätköhän vaan ne WT-leimatut ponnista ihan WT-pohjalta.
Se_on_WT-leima kirjoitti:
En usko että ne tatuoidut korkeakoulutetut ovat mitään oikeaa sivistyneistöä, siis että suvussa on isoisästä asti tohtoreita ja professoreita. Eivätköhän vaan ne WT-leimatut ponnista ihan WT-pohjalta.
Itse asiassa ovat ihan suomenruotsalaista bättre folk sukua ;)
- ehelkaa
Kusipäitä lurahtaa parempiinkin piireihin ja jonkun sosisaalitantta-alana maisterin paperit saa kun leveä pärsse vaan kestää istua. Lisäksi rantaruottalaiset pääsee kiintiöillä sisää, eli järjenjuoksunkaan ei tarvitse olla kummoinen, semmoin perusdegeroitunut riittää, helkamainen, kuten leikkisästi tavataan sanoa.
- miesvm_1967x
helka kirjoitti:
Itse asiassa ovat ihan suomenruotsalaista bättre folk sukua ;)
No tuo määritelmä nyt ei mun mielestä kyllä ole mikään suositus :D Eikö niitä voi laivata Affenanmaalle pois syyrialaisten tieltä? Tilanne ei muuttuisi miksikään. (Lue; en pidä suruista vaikka eka avokki sellainen olikin).
- wtväkeä
Se_on_WT-leima kirjoitti:
Vannon,etteivät ole. Tatuointi ei sinällään kerro mitään mutta sen ottaja on aina tietynlainen ihminen ja tämä tulee siitä elämänkokemuksesta mitä minulla on ja koskee miehiä ja naisia. Voit olla professori ja tatutoitu mutta järjen juoksusi on siellä tietyllä tasolla ja se ei ole maan läheinen vaan lähinnä laumasieluinen haihattelija.
- tatuoimaton
Usein tatskalla on joku henkilökohtainen merkitys, se siis kertoo aivan muusta kuin laumasieluisuudesta. Ainakin täällä nörttipiireissä. Wt:n parissa voi olla toisin.
- äläselitä
Typeryydestä nyt ainakin.
Oon käyny vain amiksen, mut silti mulla oli omakotitalo jo kolmikymppisenä ja tällähetkellä velaton. Kaikki tämä yksin maksettu.
Fiksu kaveri tuo sun nyksä kun ei halua naimisiin, lapsia taikka lainaa. Kaikki nuo on rajoitteita elämässä.- miesvm_1967x
Eli oot liki 70v. vai? :D Pienipalkkaisessa työssä kun ei omakotitaloa saa maksettua ihan pian ellei se ole a) korvessa b) risa c) perintöä.
Itsellä 300 neliöö ja 100k lainaa jäljellä ja kaksi aikuista ja koira vaan täsä asuu :(
Tosin oon ihan tyytyväinen. Kuukausipalkka vois olla esim. yli 4k/kk mutta olen valinnut elämäntapani toisin ja ansaitsen tällä hetkellä vain sen 3k/kk. Onnellisempi kuitenkin olen tällä metodilla :) En palaa enää tuohon vanhaan ansiosysteemiin, nykyinen on paljon kivampi. Jää aikaa ihmisille joista välitän. - EIkompromissia
Niin kait,sääli että itse en ole.
miesvm_1967x kirjoitti:
Eli oot liki 70v. vai? :D Pienipalkkaisessa työssä kun ei omakotitaloa saa maksettua ihan pian ellei se ole a) korvessa b) risa c) perintöä.
Itsellä 300 neliöö ja 100k lainaa jäljellä ja kaksi aikuista ja koira vaan täsä asuu :(
Tosin oon ihan tyytyväinen. Kuukausipalkka vois olla esim. yli 4k/kk mutta olen valinnut elämäntapani toisin ja ansaitsen tällä hetkellä vain sen 3k/kk. Onnellisempi kuitenkin olen tällä metodilla :) En palaa enää tuohon vanhaan ansiosysteemiin, nykyinen on paljon kivampi. Jää aikaa ihmisille joista välitän.Yli kolkyt ja alle nelkyt.
Tässä on hyväkuntoiset rakennukset, mut sanotaanko, et onhan tätä tässä laiteltukki. Säästää paljon kun osaa tehdä kaiken itse. Älykkyys, mielikuvitus ja osaaminen nimittäin tulee hyvin pitkälti perintönä, kirjoista voidaan lähinnä päntätä ja opiskella asoita, mut se ei ole koskaan käytännössä kovinkaan merkityksellistä, puhumattakaan, että sillä olisi mitään tekemistä älykkyyden ja osaamisen kans, niin kuin aloittaja antoi ymmärtää kun höpisi kuiluista ihmisten välillä, kun hän opiskelee. Sallikaa mun nauraa.
Jeps, taas jotain ohjeita joillekin......noh, ainakin on hyvä, että olet laatinut OMAT kriteerit, mutta yleis ohjeiksi ei noistakaan ole, ehkä niille jotka ovat samankaltaisia kuin sinä, mutta ei muille.
Myös nuo kohdat "sivistys" ja "itsensä kehittäminen" on tulkinnanvaraisia määritteitä, varsinkin "itsensä kehittäminen"......itseään voi kehittää niin monella tavalla ja voisinpa sanoa, että ihan jokainen kehittää itseään jollain lailla ihan kokoajan.- flowersreally
Laita pari lisää, niin sulla on kymmenen käskyä.
- miesvm_1967x
No katsotaanpas..
1) Miksi hän on sinkku, Moni jää sinkuksi jonkinlaisen vian tai vamman vuoksi
Epäilen että vika tai vamma löytyy korvien välistä.
2)Tatuoinnit
Vitun epäseksikkäitä laumasieluisuuden tienviittoja. Tunnen pari kaveria joiden tatskat hyväksyn koska ne ovat omien lapsiensa nimet ja syntymäajat. Kaikki muut, liekit, tiikerit, lohikäärmeet, pääkallot ja tribaalit ovat itsekeskeistä paskaa joilla ei ole mitään merkitystä kenellekään muulle. Turha tatska naisella on mulle turn-off. Perhonen niskassa tai nilkassa tai pahimmillaan ristiselässä tai tisseissä on ihan kamalaa katsottavaa, suuremmasta itsensä musteamista puhumattakaan :D
3) Eka treffeillä ei selvitetä yhtään mitään muuta kuin tuleeko toiset treffit.
4) Suhde kestää minkä kestää mutta yhteenmuuttoa ei pidä harkita liian pian. Täytyy vähän toista tuntea ennenkuin voi miettiä kamojen yhteenlyömistä.
5) Laiskat ei toimi missään edes yksinään joten laiskaa ei pidä huolia ellei hän ole muuten aivan fantastinen ja itse olisi orientoitunut kotitöihin. Kotitöistäkin voi neuvotella, tosin laiska on hyvä puhumaan, toteutus niin ja näin, se kestää ken kestää.
6) Muuten samaa mieltä jos sofistikoitunut kumppani on se "ainoa oikea". Älykkyydelläkin on merkityksensä eikä se aina tarkoita koulutusta tai sen määrää.
7) Samaa mieltä
8) Mitä noilla on väliä jos ei ihan pummi ole? - Asuntolaina...hahahhhaa
Kuka vittu haluaa asuntolainan ja lapsia? Vittu ja punaisen vitun tuvan ja perunamaan? Painu jätkä vittuun
- EIkompromissia
Vitun punainen tupa?
- 9plus3
Sitten kun olet eläkkeellä niin arvostat, kun sinulla on täysin maksettu omistusasunto. Vuokralla on kallista asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740