En oikein ymmärrä

En_minä_ymmärrä

Miksi ihmeessä täällä älykkään ja normaalin oloiset ihmiset keskustelevat ilmiselvien trollien ja häiriköiden kuten esim. tämä jyrki tai Mark5 kanssa? Ettekö ymmärrä ettei tuon tyyppisten reppanoiden janssa kannata aikaa tuhlata?

Tuon kaltaisten epelien kanssa paras keino on jättää typeryydet täysin huomiotta. Huomiotahan nuo raukat vain haluavat ja te annatte sitä.

Tavoite noilla tumpeloilla on vain estää kaikki todellinen keskustelu. Käytännössä esillä ei tälläkään hetkellä taida olla yhtään jörkevää avausta, jossa oikeasti keskusteltaisiin kreationismista. Kai huomaatte sen?

21

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enjymmärrä

No sähän siinä aikaas vehtoot ja vaahtoot niihin.

• kuntäydellisiksirupesi

Joo. Eipä noista säästäjistä, jotka hamuavat lisää ja lisää, kovin älykästä syntynyt isollakaan rahalla.

• Taikauskonnoton

Trolleillakin on oikeys elää – ruoki trolleja.

Itse oon täällä vaan hauskaa pitämässä, ja uskoakseni käytännössä kotsoen kaikki palstakreationistit on trolleja. On täällä silti kai pari poikkeusta.

Oikeasti toivon heidänkin olevan jotain muuta, sillä on aika surullista jos herran vuonna 2015 joku oikeasti uskoo Raamatun kirjaimellisuuteen.

Vakavammin voin sit uskonno(i)sta puhua jossain muualla.

• jyrineuvoopoloa

Jep. Tämä ei ole tosikkojen palsta, se on tuolla ateistien ja evolutionistien osastolla se missä alatimasentuneet täysin moraalinsamenettäneeen elämäntapansa seurauksista henkisesti kärsovät täysin elämänilonsa menettäneet itsarialttiit pitävät majaansa. Mene sinne vertaistesi joukkoon yrittämään etsiä perusteita homouden luonnollisuudelle sekä sen evoluuttiselle periytymiselle, hehe.

• jyrppisisisisis

Kun Kain tappoi Aabelin niin Jumala sanoi Kainille että: "Veljesi veri huutaa minulle maasta". -No huusiko oikeasti? Eipä tietenkään, joten jo tämä varhainen esimerkki Raamatun kuvakielestä antaa lukijan ymmärtää että jatkossa tulee paljon samaa. Ja toisaalta koska jokainen älykäs lukija tietenkin tajuaa että mitä tuolla kuvauksella Aabelin huutavasta verestä tarkoitettiin, niin älykäs lukija tietenkin tajuaa sen että muutkin Raamatun kuvaukieliset ilmaukset ovat ymmärrettävissä 100 %:sesti täysin oikein.

Ja koska täysin uskomusvapaana ajattelin asiat niin että Jumala varmastikin tarkoitti Raamatun ihan tasan tarkasti jokaisen ihmisen ymmärrettäväksi eikä vain Riekkis-mäkis homofanittajien ymmärrettäväksi niin otin haasteena sen että yritän ymmärtää kuvaukset samoin kuin sen kirjoittajakin halusi ne ymmärrettävän, ja kas minähän ymmärsin ne pikku m iettimisen jälkeen ihan oikein. Tosin se edellytti sitä että piti pysytellä koko ajan Raamatun perusteemassa jonka Jeesus ilmaisi Isä-meidän rukouksessa ja jonka syntymäkirkkoni Ev. Lut Srk on totaalisesti unohtanut.

• Lahkosi-on-läpimätä
        jyrineuvoopoloa kirjoitti:

Jep. Tämä ei ole tosikkojen palsta, se on tuolla ateistien ja evolutionistien osastolla se missä alatimasentuneet täysin moraalinsamenettäneeen elämäntapansa seurauksista henkisesti kärsovät täysin elämänilonsa menettäneet itsarialttiit pitävät majaansa. Mene sinne vertaistesi joukkoon yrittämään etsiä perusteita homouden luonnollisuudelle sekä sen evoluuttiselle periytymiselle, hehe.

Entä millä sinä yrität perustella, että lahkosi suojelee pedofiileja ihan JT-lahkon korkeimpien johtajien ohjaamana? Sinu on melko turha länkyttää moraalista yhtään kenellekään ainakaan niin kauan, kun et ole irtisaunoutut lakosi johtajien synnistä.

• jyrineuvoopoloa kirjoitti:

"se on tuolla ateistien ja evolutionistien osastolla se missä alatimasentuneet täysin moraalinsamenettäneeen elämäntapansa seurauksista henkisesti kärsovät täysin elämänilonsa menettäneet itsarialttiit pitävät majaansa."

Katsetta peiliin, wanna-be-jehova:

"Paljastuskirja Jehovan todistajista: itsemurhia, nöyryyttämistä, lasten hylkäämisiä"
        http://yle.fi/uutiset/paljastuskirja_jehovan_todistajista_itsemurhia_noyryyttamista_lasten_hylkaamisia/8289634

Siinä kun sinä säälittävä kokovartaloperse keksit ominaisuuksia ateisteille omasta päästäsi, jehovantodistajien todellisesta mädännäisyydestä riittää asiaa kirjaksi asti.

• Lahkosi-on-läpimätä kirjoitti:

Entä millä sinä yrität perustella, että lahkosi suojelee pedofiileja ihan JT-lahkon korkeimpien johtajien ohjaamana? Sinu on melko turha länkyttää moraalista yhtään kenellekään ainakaan niin kauan, kun et ole irtisaunoutut lakosi johtajien synnistä.

"Entä millä sinä yrität perustella, että lahkosi suojelee pedofiileja ihan JT-lahkon korkeimpien johtajien ohjaamana?"

En ole Jyri, mutta vastaan silti.
        Jos sinun mielestäsi pedofilia on väärin, niin silloinhan olet juuria samaa mieltä, kuin Raamattukin ja ainakin tässä asiassa yhtä kristinuskon kanssa. Taitaa se kristinusko ja Raamattu ollakin hyvä asia, kun ateistitkin ovat sen kanssa yhtä mieltä.

• tieteenharrastaja
        Mark5 kirjoitti:

"Entä millä sinä yrität perustella, että lahkosi suojelee pedofiileja ihan JT-lahkon korkeimpien johtajien ohjaamana?"

En ole Jyri, mutta vastaan silti.
        Jos sinun mielestäsi pedofilia on väärin, niin silloinhan olet juuria samaa mieltä, kuin Raamattukin ja ainakin tässä asiassa yhtä kristinuskon kanssa. Taitaa se kristinusko ja Raamattu ollakin hyvä asia, kun ateistitkin ovat sen kanssa yhtä mieltä.

Nätti esimerkki kreationistisesta kierrelogiikasta:

"Taitaa se kristinusko ja Raamattu ollakin hyvä asia, kun ateistitkin ovat sen kanssa yhtä mieltä."

Jos joku on mistään Raamatussa esintyvästä asiasta samaa mieltä, niin hän onkin koko sen sisälltöstä samaa mieltä ja pitää sitä hyvänä asiana.

Missä kohtaa muuten Raamattu erityisesti ilmoittaa pedofilian olevan väärin? Mielestäni tuota sanaa ei kirjassa esiinny Tarkoitan silti pitäväni pedofiliaa vääränä ja inhottavana, vaikka sinun logiikkasi mukaan tuo kysymys muka osoittaa päinvastaista.

• Olen joskus miettinyt että nuo trollaajat mahtavat olla jotain yksinäisiä pyörätuolipotilaita korven keskellä, missä rumakin nainen on nähtävyys, tai kiinni hengityskoneessa eli rautakeuhkossa sairaalassa. Eli siis hyvin säälittäviä tapauksia, jolloinka heidän pohjattoman huomionkipeytensäkin jossain määrin ymmärtää.

• Fiksu_Kreationisti

Evokkien typeryys jaksaa yllättää kerta toisensa jälkeen. Eihän tässä mitään sen ihmeellisempää ole. Vastaavat toistuvasti trollibaiteille koska ovat typeriä, ja saavat siten ansionsa mukaan.

• Sääli sinua siinä rautakeuhkossa. Onko ne sairaanhoitajat edes siedettävän näköisiä?

• jyrifannnnn

Onhan se trolleilta melko hyvä saavutus ollut että he ovat pystyneet kerta toisensa jälkeen jyräämään pslstan evolutionistirehentelijät maan rakoon heidän omilla aseillaan. Jyrki varsinkin. Hän ei paasaa uskontoa vaan näyttää toistuvasti sen että missä kohdassa joku evoluutiohypoteesi menee tieteestä sivuun tuonne uskomuspuolelle.
      Minusta näyttää silti että Jyri yrittää saada evolutionistit ajattelemaan puhtaan tieteellisesti sen sijaan että he jatkuvasti lipsuvat tuonne uskomusalueelle jota evoluutiomedia suurelle yleisölle koko ajan syöttää luodakseen epärehellisin keinoin mielikuvia todellisuuksista joita ei oikeasti havaittukaan.

• Vinkuuko jyrrrin pyörätuoli? Olisiko jo aika rasvata laakerit?

• Jyrbä, kirjoittelit taas itsestäsi kolmannessa persoonassa.

Eipä siinä, se on ihan käypä tapa osoittaa olevansa mielisairas.

• Mr.Lotharr

6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."

6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

6:18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."

• iopipiiop

Evokki-trollit ne vaan jaksaa satuilla.

• littitukka-95

Liehuletti-Torppa on vissiin ainut, joka edes yrittää käydä läpi kreationismin keskeisiä kysymyksiä järjestelmällisesti ja usein viittaa kreationistisiin "tieteilijöihin". Yritys tietysti epäonnistuu surkeasti, kuten kaikki kreationismi tieteenä, mutta kuitenkin hänen kirjoituksensa sopivat hyvin palstan otsikkoon. Hän vieläpä esiintyy omana itsenään, tekee videoita ja kirjoittaa blogiaan. En kunnioita hänen oppiaan, mutta pointsit miehelle yrityksestä ja selvästi aidosta innostuksesta asiaansa.

Sitten on pari omahyväistä trolliketkua ja muutama Fiksun ja REAALIMAAILMAn kaltainen hörhö. Jaakoppi/marks5 on fundissaarnaaja eikä edes yritä olla mikään kreationistitieteilijä.

• IlkimyksenHirvinauta

Huomautan ettemme me kaikki ole ihmisiä. Salmiakkisaluki on koira, naapurin.kissa on kissa ja itse olen jotakin vielä paljon pahempaa.

• evokevok

Älkää turhaan lausuko Trollin nimeä. Teidän vapahtajaanne!

• teeseiska

Mikä saa nämä ihmiset sitten esittämään "hihhulia" . Mielestäni on 3 vaihtoehtoa:

1. Trolli haluaa tehdä pilkkaa uskovista esittäen heidät älykääpiöinä. Ehkä hän on entinen lahkolainen ja kokenut jotain ikävää siellä ollessaan ja haluaa nyt tällä keinoin kostaa.

2.Trolli ei oikeassa elämässä pysty rakentamaan ihmissuhteita. Keksimällä tällaisen hihhulipersoonan nettiin hän saa huomiota ja vuorovaikutusta. Huomiota keinolla millä hyvänsä.

3. Henkilöllä on vain tällainen huumorintaju. Hän viihdyttää itseään tällaisella uskovan kieroutuneella stereotyypillä.

(4) Hän on tosissaan. Uskonnon aivopesemä ihmisparka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1241
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      682
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      36
      574
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      118
      530
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe