NAISEN tulee olla KUNNOLLINEN eikä mikään HUORA!!!

ettätietäkääkinsaatana

Nyt saatana ne tissit piiloon kuvista, ja vähän kunnioitettavaa päälle!!!
Ja nyt se pinnallisuus luppuu tähän päivään! ja jännämiehien paneminen!

28

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä! >:-(

• elluhallo

Ätmel.
        Et oo monia nähnytkään.

• elluhallo kirjoitti:

Ätmel.
        Et oo monia nähnytkään.

No tänä kesänä en niinkään, kun on ollut niin kylmää. Aikaisempina vuosina ongelma on ollut pahempi.

• tissitesilläaina

Mieluummin olisin huorakin kuin kunnollinen, jos sillä meriitillä vain aloittajan kantaisia ja ätmeleitä yms. tämän palstan heppuihin joutuu tyytymään. Hyi helekutti.

• ettätietäkääkinsaatana

Olen kyllä ktm, että tiedäkkin se saatanan huora!

• nanna--

Miksi miehet tuijottelette tissejäni ja pyllyäni kun olen rannalla ohuen ohuet stringit päällä? Minä saan keikistellä ja pyöritellä pyllyäni niin paljon kuin haluan, mutta älkää te esineellistäkö naisia vaan katsokaa suoraan silmiin ja keskustelkaa asiallisesti! Teidän tulisi keskustella tunteista ja rakkaudesta eikä ajatella vain pelkkää seksiä. Hyi teitä! :(

Heti kun pääsen perjantaina töistä niin juoksen haarat auki välittömästi ensimmäisen jännämiehen syliin. Kilteille kunnollisille miehille haarani pysyvät sen sijaan aina kiinni. Kai ymmärrätte palstan sinkkumiehet tämän?

• miestepuolestaanteeks

Ei voida sille mitään, ja siitä voi vain syyttää hormooneja :( :/

• Eräkettu

Aika harvoin tulee tuijoteltua tissivakoa tai persettä jos eukko on yli 25v...

• Feministi_38v

Minä näytän tissejäni kenelle vain et voi estää!

• Voipas, kun ei ole pakko katsoa ihan kenen tahansa tisuja, jos ei halua.... =P

Siinäpäs yrität näytellä, kun katselee vain toiseen suuntaan tai laittaa silmät kiinni jos ei muu auta, Niih Ettäs Tiiät Sinäkin!!! ;D

• hahhahhah

Sie vain häpäiset itsesi ja muut naiset! Ha Ha Haa, että siitä vain :)

• Feministi_38v
        MGTOW kirjoitti:

Voipas, kun ei ole pakko katsoa ihan kenen tahansa tisuja, jos ei halua.... =P

Siinäpäs yrität näytellä, kun katselee vain toiseen suuntaan tai laittaa silmät kiinni jos ei muu auta, Niih Ettäs Tiiät Sinäkin!!! ;D

Olet kyllä varmaan homoseksuaalinen kun ei tissit kelpaa!!

• Feministi_38v
        hahhahhah kirjoitti:

Sie vain häpäiset itsesi ja muut naiset! Ha Ha Haa, että siitä vain :)

Onko häpäisevää olla ylpeä vartalosta joka minulle on suotu! Vastaus on ei senkin sovinistisika!/

• pussipäähän
        Feministi_38v kirjoitti:

Mikä ihmeen logiikka tuo on oikein :D HaH xDD

• Eräkettu

38vee.

Hyi...

• ettätiedäkkinse
        Feministi_38v kirjoitti:

Onko häpäisevää olla ylpeä vartalosta joka minulle on suotu! Vastaus on ei senkin sovinistisika!/

Häpäisevää on näyttää minkaanlaista seksuaalista kuvissa! Hyi!

• Feministi_38v
        Eräkettu kirjoitti:

38vee.

Hyi...

Nainen PArhaassa iässä!!

• Feministi_38v
        ettätiedäkkinse kirjoitti:

Häpäisevää on näyttää minkaanlaista seksuaalista kuvissa! Hyi!

Itse olette aina kikkelikuvianne lähettelemässä!

• nonniiinh
        Feministi_38v kirjoitti:

Itse olette aina kikkelikuvianne lähettelemässä!

Yhdesti olen lähettänyt, mutta kun oltiin sillo rakastuneita molemmat!
        ETTÄ TIEDÄKKIN SE!

• nonniiinh
        nonniiinh kirjoitti:

ETTÄ TIEDÄKKIN SE!

Sekin perkele särki mun sydämmen! no mutta elämä jatkuu...

• Eräkettu
        Feministi_38v kirjoitti:

Nainen PArhaassa iässä!!

Höpö höpö puppua..

• Feministi_38v
        nonniiinh kirjoitti:

ETTÄ TIEDÄKKIN SE!

No entä jos minä vain satun rakastamaan kaikkia miehiä!!'

• m-i-e-s

Feministi_38v, ihan näin meidän kesken, kuka katsoisi sinun menboobseja? =)
        Sen verran trolli olet, että kivekset ne sinullakin kutittaa. Vai tapahtuiko ns. ladyboy:n saapuminen palstalle? Mutta toki, mikäli tädillä on munat, täti on setä.

• Feministi_38v kirjoitti:

Olet hauska trolli, ketähän tämän takana on...hmmm...

Noh, jatketaan leikkiä, kun olet niin hassu...=D

Kyse oli siitä, että sinähän et nyt väkisin voi ketään pakottaa tisuja katselemaan........enköhän minä itse valitse kriteerini sille kenen tisuja katselen ja kenen en. - En tosin saavuta mitään suurta mielihyvää katselemalla jotain random tisuleita, vaan kyllä sen paketin pitää sisältää kokonaisuutena paljon muutakin, eikä todellakaan nyt jutella vain pelkästään pinnallisista jutuista, vaan ihan jostain muusta.......mulla on omat kriteerini, niin kuin kaikilla ja se myös kaikille sallittakoon.

• nonniiinh
        Feministi_38v kirjoitti:

No entä jos minä vain satun rakastamaan kaikkia miehiä!!'

TIedät itsekkin, että tuo ei ole totta.

• Feministi_38v

Huomaa miten seksistisessä maassa olemme kun miehet saa enemmän palkkoja ja johtajina enemmän miehiä mutta jos nainen ottaa edes kantaa palstalla eri asioihin on se väärin ja on trolli ja palatkaa sinne arabiaan missä heitetään happoa jos nainen ei ole neitsyt niin!

• m-i-e-s
        Feministi_38v kirjoitti:

Huomaa miten seksistisessä maassa olemme kun miehet saa enemmän palkkoja ja johtajina enemmän miehiä mutta jos nainen ottaa edes kantaa palstalla eri asioihin on se väärin ja on trolli ja palatkaa sinne arabiaan missä heitetään happoa jos nainen ei ole neitsyt niin!

Höpö höpö. Luuletko että jos ammut tykillä Venäjälle, ettei sieltä ammuttaisi useampi kerta takaisin? =)

Vanha klisee, metsä vastaa, kun sinne huudetaan. Mehän ei ilmeisesti saada ottaa kantaa palstan asioihin ja osallistua mihinkään, vaan meidän täytyy palata Arabiaan, mistä emme edes ole kotoisin. ;)

Sille en voi mitään, mikäli monet miehet ovat yrityksiensä johtajia tai palkanneet tehtävään miehen. Itsellä voisi olla pelkästään naisia töissä, sen verran sukupuolirasisti. :P Mutta, en itse päätä ehtoja vaan sen toteuttaa mainitsemattomat valtiot.

• onneksinäinon

Onneksi huorat ei pääse taivaaseen, vaan helvettiin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      211
      4426
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      131
      3741
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      298
      3262
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      19
      2054
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      191
      1569
    6. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      58
      1504
    7. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      80
      1400
    8. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1292
    9. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      104
      1140
    10. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      77
      1101
    Aihe