Mies ja kolmosella alkava kengännumero

Vilkahtaa

Onko kohtalotovereita? Miehiä, joiden kengännumero alkaa 3:lla? Vähän on jotenkin nolo asia.

22

935

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rwerwer

      Eihän tuossa ole mitään hävettävää. Ole onnellinen, koska todennäköisesti saat kenkiä myös alennusmyynnesistä.

      • klfslkfjsjfls

        Partainen ukko lastenosastolta etsimässä kenkiä :D


      • Minijalka

        Sepä juuri. Ja se tunne kun myyjä taas kerran suureen ääneen ihmettelee miesten osastolla, ettei kyllä noin pienee jalkaa miesten kenkää meiltä löydy.


      • iso-Iita

        Ps. Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla, mualimaan mahtuu pientä ja suurta !


      • 1w23w
        klfslkfjsjfls kirjoitti:

        Partainen ukko lastenosastolta etsimässä kenkiä :D

        Näin se juuri. Ei palio tuo pienijalkaisuus naurata. Ihan oikeesti alkaa jalan koko kolmosella.


    • ghhhfh

      Onpa siinä asikaspalvelija. Luulisi etsivän sopivan kokoisia kengiä jos haluaa saada kauppaa aikaiseksi. Myyjän omat ajatukset eivät saisi olla kaupan esteenä.
      Itselläni on koko 41-42. Siinä menee jokin kumma raja ja sen molemmin puolin saattaa olla erilaisia kenkiä ja saappaita.

    • SuurennuslasillaNäkee

      Viimeksikin kun olin kenkäkaupassa (185 cm, 90 kg, kengännumero 40 [en siis ihan kuulu mainittuun 3-alkuisten joukkoon] ) ja kysyin itselleni sopivan kokoisia kenkiä eräästä mallista , myyjä huudahti "Voiko noin pitkällä mielellä olla niin pieni kengän koko? Pysyt kuitenkin pystyssä?".

      Olen onneksi oppinut jo vastaamaan, että "tuulisella säällä täytyy kyllä pysytellä sisätiloissa".

      Kyllähän sitä aika kauan tuli hävettyä jalkojaan, mutta nyt kuljen ylpeästi oikean kokoisissa kengissä. Jos se jotakuta muuta häiritsee, on kyseisen häiriintyneen oma vika.

      • Joppy

        Mutta sepä se. Mistä kummasta se häpeä sitten opitaan?


    • mäkysenjaska

      Minulla taasen päinvastoin. Työkengät kokoa 48. Siviilikengistä jotkut 47:t voi mahtua. Suomalaisista kaupoista lähes mahdoton löytää kenkiä, vaikka ei olla "miedon" mitoissa.
      Yleensä on niin että jos vain löytyy tarpeeksi pitkä kenkä jotta varpaat ei ole kärjessä ja vaikka ne olisi kuinka rumat niin ostettava on.
      Koskaan ei ole tilannetta että : onpa hyvännäköiset kengät, ostaisin nuo.
      Ikinä ei ole kokoa !
      Eli on ostettava se mikä jalkaan mahtuu.

      • rfghyt

        Joo. Mulla ei myöskään tuo pienuus vaivaa (46), mutta kun vartta on vain 170 ja vielä pitää mitan mukaan valimistettuja jalkatukia käyttää, kenkäkaupoilla käynti on tosi mukavaa. Eli että en välittäisi kuulla kommenttia, että onpas sulla iso jalka [vaikka olet niin lyhyt...] enkä myöskään jalkojeni lattajalkaisista muodoista.


    • Miika231

      Eihän tuossa ole mitään hävettävää. Varmasti ihan hyvännäköisiä kenkiä löytyy monesta eri verkkokaupasta. Käy katsomassa löytyykö sopivia VertaaHintaa.fi. Siellä on ainakin usean verkkokaupan tuotteet, että luulisi löytyvän valikoimaa. http://www.vertaahintaa.fi/

    • ujökjiujlkö

      Itse olen tosi onnellinen mies kun minulla on 41-42 kokoinen jalka. Kaupasta löytyy paljon parempi valikoima kenkiä. Suurempia kokoja menee varmaan tosi vähän, kun valikoima supistuu 43 koosta ylöspäin.

      • PesPlanus

        Kaikkein nolointa on olla pienjalkainnen ja lättäjalka. Ei tuo kengännumero ihan kolmosella ala, mutta on sellainen pieni räpylä. Lestin tekijät luulee, että kaikilla pienijalkaisilla miehillä se jalka on myös kapea...


      • lkjhgfdghjklkjhgf
        PesPlanus kirjoitti:

        Kaikkein nolointa on olla pienjalkainnen ja lättäjalka. Ei tuo kengännumero ihan kolmosella ala, mutta on sellainen pieni räpylä. Lestin tekijät luulee, että kaikilla pienijalkaisilla miehillä se jalka on myös kapea...

        Naisten juttuja tuollaiset nolot jalankoot, se on ihan vitun sama miltä näyttää, kunhan kengät jostakin vaan löytää.


      • rfvbnhy

        Kyllä ne naiset aina miehen jalankoon huomaa.


      • teetetty

    • Pienijalkainenmies

      Kengännumero alkaa kolmosella. Kenkiä löytää naisten osastolta, valikoimakin on paljon laajempi ja värit & mallit pirteämpiä. En valita laisinkaan!

      • Jalka_tekee_miehen

        Vaan entäs jos ei ole homo, vaikka onkin joku pikkumies akkamaisine pikku jalkoineen? Tai no ehkä silloin on tosiaan viisainta heittäytyä ihan suosiolla hintiksi. Pieni jalka, pieni muna, niinhän se jo vanha kansa tapasi sanoa.


    • JJJonas

      En nyt tuosta munan ja jalkaterän pituuden yhteydestä ole niin varma. En nyt mikään mahtisonni ole, mutta myöntää täytyy, että ihan hyvin se elämä isoilla jaloilla sujuu. Tapana on vielä korostaa jalkoja ostamalla hyvännäköisiä kenkiä ja pitämälllä huolta, että ne ovat aina katseen kestävässä kunnossa.

      • Ottakaa_mallia_hänestä

        Hyvä, näin sen pitääkin olla! Puhtaus ja terveys lähtee jaloista. Hyvännäköisiä, hoidettuja jalkoja katsoo mielellään niin miehillä kuin naisilla.


    • pikkujalka

      Ei ihan kolmosella, mutta tasan on 40. Outoa se on, kun nainen joskus - intiimissä tilanteessa, jossa jalat paljaina - ihasteli, kuinka "söpöt jalat sulla on". No, kun pituus on ihan se tavallinen 180, ehkä nuo vähän pienet mutta jänetevät jalkaterät huomataan.

    • Anonyymi

      No ei ole kohtalotoveri. Enemmän sieltä asteikon toisesta päästä, 46. Tuohan on periaatteessa ihan ok koko, mutta kun leveyttä on niin, että se tekee kivojen kenkien löytämisen hankalaksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe