vatsalihaksista

ElliMaija

Olen 13-vuotias tyttö ja olen sairastanut anoreksiaa(toipumassa). Mittani tällä hetkellä ovat 171cm/46-47kg. Rasvaprosenteista en tiedä, mutta tuskin järisyttävän paljoa.
Haluaisin muilta apua siihen kuinka saa näkyvät vatsalihakset D:
Ilmeisesti vatsalihaksiin pitäisi saada massaa mutten tiedä miten, mulla on nyt ateriasuunnitelma käytössä, joten syön tarpeeksi (aamupuuro ja rahka/jugurtti, lounas/päivällinen ---> keittoa, kanaa/kalaa/lihaa, bataattia/perunaa/riisiä ja kasviksia, välillä puolikas avokado, syön myös vähän leipää, maitoa, marjoja, paljon hedelmiä, siemeniä ja paljon pähkinöitä, vähän mysliä jne.jne).
Vatsa on aika ''löysä'' eli ei varmaan lihasta ole, mutta miten sitä saa ja kuinka sixpackin saa? alavatsassa on enemmän fläsää.
Teen 3-4 kertaa viikossa monipuolisesti vatsalihaksia mutta se ei näytä auttavan ja kaiken lisäksi vatsalihakseni ovat epäsymmetriset (toisella puolella enemmän lihasta)
En haluaisi saada tästä enempää rasvaa ainakaan mahaan
sivusta katsottuna vatsalihaksia ei ole eli maha aivan lättänä mikä ahdistaa ja harmittaa tosi paljon...
Ei kiitos viestejä että ala syödä enemmän koska sitä tässä koko ajan tehdään :) kuntosalilla en saa vielä käydä mutta kotona 20 kiloon asti tankosetti ja 4 kg kahvakuula.
ainiin en saa oikein millään liikkeillä tuntumaa vatsaan ja seuraavana päivänä vatsalihakset ei ole kipeenä :(
Kiitos niille jotka jaksaa lukea ja vastata!

0

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
        Ikävä
        148
        2503
      2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
        Ikävä
        180
        1738
      3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
        Ikävä
        92
        1598
      4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
        Ikävä
        69
        1583
      5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
        Tunteet
        6
        1005
      6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
        Ikävä
        80
        958
      7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        68
        881
      8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
        Ikävä
        61
        856
      9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
        Maailman menoa
        188
        844
      10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
        Ikävä
        61
        818
      Aihe