Moro. Harrastin ennen jääkiekkoa ja nyt kun ei saatu joukkuetta enää kasaan niin olisiko mahdollista saada ehdotuksia uusista harrastuksista minulle? Tanssit sun muut sellaiset eivät ole minun juttu joten ne saatte unohtaa. Kaipaan jännitystä,vaihtia ja toimintaa elämääni ja jos keksitte jotai mikä sopisi minulle niin ilmottakaa. Asun Kuortaneella.
Uusi harrastus 15 vuotiaalle pojalle.
7
248
Vastaukset
- Mulukkua
Runkkaus.
- muuta
No jos runkkaus on sulle jännitystä,vauhtia ja toimintaa nii mikäs siinä. Mut oisko mitään muuta?
- sadanmetrinmestari
Miten olisi yleisurheilu? Kuortaneella on ainakin olosuhteet kohdillaan lajin harrastamiseen, remontoitu kenttä ja hieno halli. Ja yleisurheilussa jos missä pääsee kokeilemaan rajojaan, kuinka nopeasti pääsee, kuinka korkealle tai pitkälle hyppää ja paljonko saa erilaiset välineet lentämään.
- 60mpiirinmestari
Vaatimuksena oli jännitys, vauhti ja toiminta..
- Alkup_maantiepyöräi
Tuo yleisurheilu ei ollut huono esitys, mutta jos laskuvarjohypyt ja purjelento unohdetaan, niin pyöräily on yksi vauhdikkaimmista lajeista. Varsinkin maantiepyöräily, kun ajetaan kunnollisessa vuoristossa, voivat nopeudet nousta laskuissa 100 km/h!
Suomalaisista palloilulajeista käsipallo olisi ehkä kovin, paljon kovempi kuin jääkiekko, mutta sitä harrastetaan vain rannikolla. - Jefu
Joukkuelajeista ehottomasti jenkkifutis
- reeniä
Kiipeily ... seinä /kallio ..talvella voit vetää jää kiipeilyä tai lähtee vaikka vuorille... tai kiipeillä sisä seinällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896