Kyllä on typeräksi mennyt...

Tämä keskustelu näyttää sisältävän enää lähinnä loputonta henkilöön - tässä tapauksessa jarmoon - kohdistuvaa suoranaista vainoa. En ymmärrä syytä. Miten voi ihminen toimia noin? Onko taustalla jokin ongelma?

En ole käytännössä mistään asiasta Jarmon kanssa samaa mieltä, mutta jokin raja kaikessa pitää olla.

17

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottajat2

      Mutta eihän Jarmokaan ole itsensä kanssa samaa mieltä, roolihahmostaan riippuen.
      MIksi sinä asiaa itket :D

      Tee parannus!

      • Minä tässä kovasti mietin, mitä tai ketä yrität teksteilläsi nolata tai loukata.

        Tosiasia nimittäin on se, että nolaat itsesi. Jos pidät itseäsi älykkäänä ja humoristisena Suomi24:n guruna, joka ylivoimaisella osaamisellaan muut jyrää, olet totaalisen väärässä. Tunnen lähinnä epäuskoa nähdessäni, miten aikuinen ihminen (?) VIITSII toimia.


    • Odottajat2
    • Odottajat2

      Sanoin kyllä tuovani asiat päivänvaloon. Minulle merkitsee totuus ei guruilu. Mutta jos guruiluni sitten ottaa Jarmoa päähän niin mikäpä siinä.. tehköön parannuksen. Mä en itse meineeni perään koska Jumala antaa kunnian oikein, ette te, ja Jumala on myös se joka antaa ihmisille päättelekyvyn ja luotan myös siihen.

      Kiukuttele sinä ihan vapaasti. Ja saat uskoa että floodaamisella mennään eteenpäin tai guruilulla.

    • Odottajat2

      Luulet varmaankin olevasi kovin älykäskin jarmo, vaikka olet täysin valhehengen kourissa

    • Jarmo__EiKirj

      Kiitos IR oikeudenmukaisesta tuesta! Kyl täs on aika kyllästyny alkaa olla mutta täytyy katsella tätä samalla asenteella niinku Niuvanniemen hoitajat katselee lasikaapista potilaittensa edesottamuksia. Ei se niin ylevää ole mutta jotenkin heidän pääkoppansa tilna huomioiden, täytyy ymmärtää.

      • Odottajat11

        Kyllä sen jarmon on pakko heittäytyä napoleoniksi tai mielenterveysasiantuntijaksi


    • Odottajat2

      Ethän sinä nyt suinkaan ole ollut täällä viestejä poistamassa eiei... IR vain :D

    • Odottajat2

      Iso mies ja tolleen itkee.
      Miksi rikollinen haluaa paeta totuutta?

    • biisiäpukkaa
    • Odottajat2

      Nyt tuo jarmo päätti antaa poistattamisen olla koska se paljastaisi hhänet.. joten hän jatkaa floodailujaan välittämättä viesteistä.
      Jarmo.. reiluuden nimessä kerro meille mitä nimimerkkiä käytät :D

      Reiluuden :D

    • Odottajat2

      Miksihän ainoastaan Jarmosta tehdyt paljastukset poistuvat

    • Odottajat7

      Kukahan ryhtyi rekkaamaan nimimerkkejä. Harrastuksensa kullakin

      Uutta tietoa!
      Joku häärää tällä kyseisellä hetkellä rekisteröimässä Odottajat nimimerkkejä 2,3,4 jne.. (havainto 25.4.2017 kello 12.15)
      Aika säälittävää yritystä ettei kirjoituksia tulisi. Saapi nähdä kuinka pitkälle hän jaksaa rekisteröidä niitä...

    • Jumalan_henkäys_Eikirj

      Rakas uskonveljeni "odottaja" !

      Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!

      sillä ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

      KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !

      ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . .

      JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !

      TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!!

    • Toissapuolen_aitaa

      No niin justiinsa...

      En ole Jarmon kanssa uskonasioista samaa mieltä ollenkaan, kun ns. aivan päinvastaista "koulukuntaa" edustan. Mutta eiväthän ne uskonasiat edes ole mitään mielpideasioita, vaan ne ovat uskon asioita, eli se siitä. Sen voin tässä sanoa, että en voi ymmärtää mitä pahaa Jarmo on muka tehnyt, että ansaitsee tämän sekoiluhyökkäyksen osastolta "Odottajat". Siis toivoisin, että tuo odottajadelegaatio menisi edes vähän itseensä ja miettisi, että onko tämä nyt ihan se oikea keino käydä keskustelua vai eikö ole. Ei millään pahalla kellekään.

    • Odottajat11

      Suosittelen miettimistä ja ymmärtämistä

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe