Suomesta nouseva profeetta

18+18

Miten hänet tunnistaa?
Tunnistaako hän itsensä?

Itse tunnustan, että olen uskonut, että voisin olla hän.
Kuinka moni muu tunnustaa, että on uskonut samaa että voisi olla hän?

Jos se olen, niin Isä sen ilmoittaa varmasti, mutta jollen ole, niin osoittaa kyllä senkin.

Mutta jotenkin tuntuu, että parempi lapsena kuin profeettana.
Kunhan saan olla Taivaallisen Isän lapsi, niin siinä on enemmän kuin kylliksi.
:)

Herra valitsee kyllä oikean henkilön oikeaan virkaan, mikä sen oikeampi ja parempi kuin sydänten tuntijan valinta.

49

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko Raamatussa

      mitään mainittu että yhtään profeettaa täältä Suomesta voisi nousta?

      • 1+17

        Ei ehkä ole raamatussa mainittu, mutta raamatussa ei olekaan kaikkia asioita mainittu, niin kuin tiedät.
        Raamatussa on kuin yleiskatsaus kansoista ja israelin heimoista, ei raamatussa ole yksityiskohtia vaan jos Jumala on tekevä jotain hän ilmoittaa siitä palvelijoillensa profeetoille.
        Mitä kaikkea onkaan tapahtunut raamatun kirjoittamisen jälkeen, sitä ei enää raamattuun ole kirjattu.

        Joten jos Suomesta nousee profeetta, jos Jumala on sen päättänyt, niin se nousee, lukee se raamatussa tai ei.


      • tietysti Raamatun
        1+17 kirjoitti:

        Ei ehkä ole raamatussa mainittu, mutta raamatussa ei olekaan kaikkia asioita mainittu, niin kuin tiedät.
        Raamatussa on kuin yleiskatsaus kansoista ja israelin heimoista, ei raamatussa ole yksityiskohtia vaan jos Jumala on tekevä jotain hän ilmoittaa siitä palvelijoillensa profeetoille.
        Mitä kaikkea onkaan tapahtunut raamatun kirjoittamisen jälkeen, sitä ei enää raamattuun ole kirjattu.

        Joten jos Suomesta nousee profeetta, jos Jumala on sen päättänyt, niin se nousee, lukee se raamatussa tai ei.

        profetioissa on edeltä kerrottu mitä tapahtuu Jeesuksen päivän lähestyessä, kuten voimme kaikki lukea Ilmestyskirjasta ja muissakin on näistä kerrottu.

        Olet oikeassa että profeettoja voi Suomessa olla eikä ole Raamatun pyhissä kirjoituksissa niistä edeltä kerrottu.

        Joten osin samaa mieltä ja osin eri mieltä kirjoittamastasi. Ja näinhän se menee ihmisten keskuudessa. Toki yksimielisyys on totuudessa parempaa molempien kannalta tietysti. Pahinta on se, että yksimielisesti pimeässä toisiamme rohkaisisimme.


      • Te eksytte.

        Kyllä niitä nousee, kun sieniä sateella. Ohi Raamatun sanan. Luuk.16:16. Laki profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeituu sinne väkisin, Siis ei sentiäkään näille pirattiseurakunnille.


      • tuo "laki ja
        Te eksytte. kirjoitti:

        Kyllä niitä nousee, kun sieniä sateella. Ohi Raamatun sanan. Luuk.16:16. Laki profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeituu sinne väkisin, Siis ei sentiäkään näille pirattiseurakunnille.

        profeetat" tarkoitti heprealaisia kirjoituksia. Uuden liiton kirjoitukset annettiin Jeesuksen apostolien toimesta ja myös profeettoja oli seurakunnissa kuten on apostolien teoissa kirjoitettu.

        Jokainen joka pääsee Jumalan valtakuntaan hänen tulee Jeesuksen kautta päästä sisään, sillä ei ole toista tietä taivaan valtakuntaan.


    • Varmasti nousee

      itserakkaita sanan myyskentelijöitä ennemmin kuin yhtään profeettaa!

      • 5+20

        Ehkäpä nousee....
        Mutta itse tarkoitan profeettaa, Jumalan nostamaa.
        En tarkoita ihmisiä tekoineen, vaan sitä jonka itse Jumala nostaa, se henkilö on enemmän, sillä hänellä on Jumalan antama voitelu.
        Jumala antaa tarvittavat "aseet" kyllä hänelle, jonka Hän nostaa.


      • risu12
        5+20 kirjoitti:

        Ehkäpä nousee....
        Mutta itse tarkoitan profeettaa, Jumalan nostamaa.
        En tarkoita ihmisiä tekoineen, vaan sitä jonka itse Jumala nostaa, se henkilö on enemmän, sillä hänellä on Jumalan antama voitelu.
        Jumala antaa tarvittavat "aseet" kyllä hänelle, jonka Hän nostaa.

        Kiitos rohkaisun sanoista.ehkä nousen ja avaan suuni. lol


      • Profetian henki on
        5+20 kirjoitti:

        Ehkäpä nousee....
        Mutta itse tarkoitan profeettaa, Jumalan nostamaa.
        En tarkoita ihmisiä tekoineen, vaan sitä jonka itse Jumala nostaa, se henkilö on enemmän, sillä hänellä on Jumalan antama voitelu.
        Jumala antaa tarvittavat "aseet" kyllä hänelle, jonka Hän nostaa.

        todistus Jeesuksesta ja Jumalan kirkkautta on ymmärtää Herran antamaa ilmoitusta ja opetusta, näin se menee tässä maailmassa ja voi olla profetaalistakin, kun Jumala armossaan anoville antaa hyvää hengellistä, kiitos Isälle Jeesuksen nimessä kaikesta hyvästä.

        Jumalan valtakunnan lapseudessa on monenlaisia tehtäviä ja myös armolahjoja.


      • tärkeää on siis anoa
        risu12 kirjoitti:

        Kiitos rohkaisun sanoista.ehkä nousen ja avaan suuni. lol

        Jumalan sanoja suuhusi kun tuon kirjoittamasi teet, eikä pelkkä nauru ketään ravitse.


      • Voisiko profeetan
        tärkeää on siis anoa kirjoitti:

        Jumalan sanoja suuhusi kun tuon kirjoittamasi teet, eikä pelkkä nauru ketään ravitse.

        koetella kutittelemalla, miten nauraa ja mitkä sanat suuhunsa asettaa?


      • paras pysyä visusti
        Voisiko profeetan kirjoitti:

        koetella kutittelemalla, miten nauraa ja mitkä sanat suuhunsa asettaa?

        yksin Raamatun profetioissa, niin ei eksy kun anoo samalla Jeesuksen nimessä Totuuden Hengen opetusta ja armoa ja totuutta, sillä anovat kiittäen saavat vastaanottaa ja kunnioittaa Isää ja Poikaa Jeesusta.


    • ai hävettääkÖ ?
    • Tietysti hienoa

      olisi jos kaikki Suomen pyhät Jeesuksessa saisivat palvella toisiaan profetian armolahjalla ja myös profeettoja olisi paljon, sillä mitä lähemmäksi Jeesuksen suuri päivä tulee, sitä enemmän tarvitsemme myös Jumalan Hengen armoa ja totuutta näissä Jumalan profetioiden ymmärtämisessä ja totuudellisissa tulkinnoissa ja kuten on kirjoitettu vain Herran Hengessä ne Jeesuksessa voidaan siten oikein tulkita.

      Tietenkään ei tarvitse kenenkään varmasti olla profeetta voidakseen Jumalan armossa ja totuudessa Jeesuksessa saada Isältä oikean totuudellisen tulkinnan Raamatun pyhistä profetioista. Jeesuksen todistus on profetian Henki, ja olen sen saanut omalla kohdallani kokea ihan totuudellisesti.

      Anotaan runsaasti profetian armolahjan toimimista palavassa rakkaudessa Jeesuksessa, sillä on Isän tahto myös Suomessa ja tällä palstallakin, näin uskon ja saamme myös näin rakentua Jumalan hyvästä opetuksesta tässäkin.

    • =NN=

      Sanokaapas kuka palstan vakiohemmoista se ei ainakaan voi olla. Perustelut.

      • ei palstoilla voi

        ketään tuntea, täysin trolleja voi olla kaikki. Tietysti Raamatun pyhät kirjoitukset pysyy joten niiden tutkiminen kannattaa ja anominen Jeesuksen nimessä. Miksi kenenkään tarvitsisi olla profeetta tai muutakaan, kun Jeesus on Herra joka pelastaa ja samoin Jumalan sanan totuudellinen tulkinta on sitä hyvää Herran Hengen työtä ja anoville lupauksen lapsille annetaan, ainakin minulle se riittää enemmän kuin kiitollisin mielin vastaanotettuna. Tietysti voi lihan mieli haluta olla yhtä ja toista, vaikka ei kukaan ihminen itsessään ole mitään vaikka toisin luulisikin. Autuaat ne, jotka Jeesuksen Isä ja Jumala on nöyryyttänyt ymmärtämään nöyrän ihmisen aseman Jeesuksessa ilman mitään omaa kerskausta, sillä on totuutta.


      • palstoilla kyllä voi
        ei palstoilla voi kirjoitti:

        ketään tuntea, täysin trolleja voi olla kaikki. Tietysti Raamatun pyhät kirjoitukset pysyy joten niiden tutkiminen kannattaa ja anominen Jeesuksen nimessä. Miksi kenenkään tarvitsisi olla profeetta tai muutakaan, kun Jeesus on Herra joka pelastaa ja samoin Jumalan sanan totuudellinen tulkinta on sitä hyvää Herran Hengen työtä ja anoville lupauksen lapsille annetaan, ainakin minulle se riittää enemmän kuin kiitollisin mielin vastaanotettuna. Tietysti voi lihan mieli haluta olla yhtä ja toista, vaikka ei kukaan ihminen itsessään ole mitään vaikka toisin luulisikin. Autuaat ne, jotka Jeesuksen Isä ja Jumala on nöyryyttänyt ymmärtämään nöyrän ihmisen aseman Jeesuksessa ilman mitään omaa kerskausta, sillä on totuutta.

        Trolli.


    • yksi "profeetta"
    • toinen "profeetta"

      ilmoittautunut!

      Ingenjör_81

      1.7.2012 21:36

      Itse synnyin juuri tuolloin marraskuussa ja etsikkoaika alkoi tosissaan juuri 30v täyttyäni viime marraskuussa 2011, mutta uskon ratkaisua en tehnyt kuin tammikuussa. Jostakin on tullut myös sellainen tuntemus/sanoma sisälle, että herätysalkaa puolivuotta sen jälkeen kun olen tullut uskoon eli joskus heinäkuussa. Kohta se selviää olenko väärässä tuon tuntemukseni kanssa.

      Jännästi myös on tullut nuhdeltua ehkä enemmän kuin olisi tarvis ja vasta viime maanantaina kävin paikkallisen kirkkoherran kanssa mielenkiintoisen keskustelun, ja nostanut rohkeasti mielipiteeeni esille muutamassa muussakin seurakunnassa tässä lähistöllä jossa olen käynyt. Se mikä on myös kiinnostanut minua lapsesta asti ovat olleet lopun ajat, vaikka olenkin ollut tapakristitty ensimmäiset 30v. Jo lapsena muistan kuinka äiti luki Matteus 24:ää.

      Mutta ei tämä tee minusta profeetta enkä sitä väitäkkään, mutta toivon että Jumala käyttää minua mahdollisimman tehokkaasti.

    • kolmas "profeetta"
    • bndfhndfh
    • neljäs "profeetta"
    • viides "profeetta"
    • Jumalan profetioita

      kannattaa anoa ja janota ja välittää sen armon mukaan mikä itsekullekin suodaan Jeesuksen nimessä ja valtakunnassa. Ei kenenkään kannata halveksia mitään profetiaa vaan koetellen tutkia. Raamatun profetiat ovat annetut ja tulkinnat tutkia kannattaa ja esille tuoda sen mukaan kuin annetaan. Koetuksista ei tule loukkaantua vaan ymmärtää että vajavaisia ihmisiä ovat niin arvostelijat kuin näiden tulkintojen kuin myös mahdollisten profetioiden välittäjätkin, joten rakastetaan toisiamme kuten itseämme, mutta Herraa Jeesusta palavasti riippumatta lainkaan profetioista.

    • 11+9

      Profeetta.

      Profeetta saa Jumalalta asioita kerrottavakseen.
      Profeetta on Jumalan valitsema ja voitelema.
      Profeetta on Jumalan suojeluksessa, ja Jos profeetta tekee ja sanoo ja toimii Jumalan tahdon ja ohjeiden mukaisesti, niin tuota profeettaa vastustavat eivät vastusta vain profeettana toimivaa henkilöä vaan Jumalaa jonka ohjeita profeetta noudattaa.
      Profeetta ei ole vastuussa Jumalasta vaan Jumala on vastuussa profeetasta.
      Profeetta on Jumalan suuna, kunhan hän puhuu sen mitä Jumala puhuttavaksi antaa.

      Tässä on muutamia profeetan ominaisuuksia.

      Väärä profeetta.

      Väärä profeetta puhuu Jumalan nimissä omiaan.
      Väärä profeetta on itse alkanut profeetaksi jostain syystä.
      Väärä profeetta on vastuussa kaikesta sanomisistaan ja vastuussa Jumalalle mitä hänen nimissään puhuu.
      Väärä profeetta puhuu omalla suullaan ja puhuu mitä puhuu.

      Tässä muutamia väärän profeetan ominaisuuksia.

      • MRS.4U

        Loistavaa. Kerrankin selkeitä vastauksia. Kiitos.


    • onko profeetta

      näkynyt?

      • Luuk.16:16.

        On näkynyt, lähti askettäin Vilhon kanssa kalastamaan ja saalistamaan vääriä profeettoja.


      • 00000-9
        Luuk.16:16. kirjoitti:

        On näkynyt, lähti askettäin Vilhon kanssa kalastamaan ja saalistamaan vääriä profeettoja.

        Kyllä Jumalalla on tässä maassa palvelijansa. Myös profeetallisissa asioissa. Mutta niihin tehtäviin ei lähetetä hakemuksia. Jumala valitsee itse.


      • Mrs.4U

        Juuri näin. Itseasiassa profeetan "viitta" oli niin raskas kantaa,että yksi jos toinenkin koetti paeta annettua tehtävää, -tai Jeesuksen tavoin pyysi päästä taakasta eroon,jos se sopii Isälle.


    • No eikö Raamatun mukaan itsensä ylentäjälle käy vähän köpelösti?

      (Kokonaan toinen juttu on se miten käy sille joka alentaa itsensä toivossa että hänet ylennettäisiin...)

      • Jeesus on Herra!

        Ei ole vaikea arvata, KUKA tuo aloittaja on, joka "itse itseänsä suosittelee".
        Raamatun mukaan sellainen ei koetusta kestä.

        Sellainen, joka pyrkii "joksikin profeetaksi" numeronikkiä käyttäen, tällä kertaa 18 18, ja vihamielisesti poistattaa itselleen vastenmielisten viestien asiaa, millä ja kenen asialla hän on?

        Kun Jumala kutsuu profeetan, sen henkilön ei tarvitse kysellä sitä jollakin Suomi24 profetiapalstalla. Ei, todellakaan.

        Mutta aina on ollut niin, VT:n aikoina, että omatekoiset ja profeetan tehtävistä unelmoivat ovat olleet pahimpia Jumalan lähettämien palvelijoiden vainomiehiä.

        He ovat täynnä omaa itseään. Tahtovat nousta kuin kunkuiksi. He koettavat suositella itseään Jumalalle ja ihmisille. Kateus ja kilpailu.

        Näin se ei mene. Jumala valitsee, asettaa, valtuuttaa. Mutta entä sitten?
        Ulkomainen tuontitavara ajaa aina ohi.
        "Sillä Jeesus itse todisti, ettei profeetalla ole arvoa omassa isiensä maassa."
        Joh 4:4.

        Eihän koskaan, ei koskaan -- ole tahdottu hyväksyä Jumalan valintoja?
        Sillä Hän valitsee sen joka ei mitään ole... 1 Kor 2:26-31.


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10945461


      • 9+11
        Jeesus on Herra! kirjoitti:

        Ei ole vaikea arvata, KUKA tuo aloittaja on, joka "itse itseänsä suosittelee".
        Raamatun mukaan sellainen ei koetusta kestä.

        Sellainen, joka pyrkii "joksikin profeetaksi" numeronikkiä käyttäen, tällä kertaa 18 18, ja vihamielisesti poistattaa itselleen vastenmielisten viestien asiaa, millä ja kenen asialla hän on?

        Kun Jumala kutsuu profeetan, sen henkilön ei tarvitse kysellä sitä jollakin Suomi24 profetiapalstalla. Ei, todellakaan.

        Mutta aina on ollut niin, VT:n aikoina, että omatekoiset ja profeetan tehtävistä unelmoivat ovat olleet pahimpia Jumalan lähettämien palvelijoiden vainomiehiä.

        He ovat täynnä omaa itseään. Tahtovat nousta kuin kunkuiksi. He koettavat suositella itseään Jumalalle ja ihmisille. Kateus ja kilpailu.

        Näin se ei mene. Jumala valitsee, asettaa, valtuuttaa. Mutta entä sitten?
        Ulkomainen tuontitavara ajaa aina ohi.
        "Sillä Jeesus itse todisti, ettei profeetalla ole arvoa omassa isiensä maassa."
        Joh 4:4.

        Eihän koskaan, ei koskaan -- ole tahdottu hyväksyä Jumalan valintoja?
        Sillä Hän valitsee sen joka ei mitään ole... 1 Kor 2:26-31.


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10945461

        Minähän se, enkä suosittele itseäni.
        Jumala saa koetella ja koetteleekin kenet tahtoo.
        Kestätkö sinä koetuksen?

        Kilvoittelu kuuluu asiaan, kateus ei.

        Jumala lähettää omiaan minne lähettää.....


      • ????
        9+11 kirjoitti:

        Minähän se, enkä suosittele itseäni.
        Jumala saa koetella ja koetteleekin kenet tahtoo.
        Kestätkö sinä koetuksen?

        Kilvoittelu kuuluu asiaan, kateus ei.

        Jumala lähettää omiaan minne lähettää.....

        Aloittaja - numeronikki - koettaa kovasti asettaa itselleen ? - profeetan viittaa.



        5 20
        3.7.2012 19:33
        1
        Sulje
        Ehkäpä nousee....
        Mutta itse tarkoitan profeettaa, Jumalan nostamaa.
        En tarkoita ihmisiä tekoineen, vaan sitä jonka itse Jumala nostaa, se henkilö on enemmän, sillä hänellä on Jumalan antama voitelu.
        Jumala antaa tarvittavat "aseet" kyllä hänelle, jonka Hän nostaa.


      • 11+13
        ???? kirjoitti:

        Aloittaja - numeronikki - koettaa kovasti asettaa itselleen ? - profeetan viittaa.



        5 20
        3.7.2012 19:33
        1
        Sulje
        Ehkäpä nousee....
        Mutta itse tarkoitan profeettaa, Jumalan nostamaa.
        En tarkoita ihmisiä tekoineen, vaan sitä jonka itse Jumala nostaa, se henkilö on enemmän, sillä hänellä on Jumalan antama voitelu.
        Jumala antaa tarvittavat "aseet" kyllä hänelle, jonka Hän nostaa.

        Se on ihan sama puenko viitan ylleni vai olenko ilman.
        Se ratkaisee mikä totuus on.


      • Mrs.4U
        Jeesus on Herra! kirjoitti:

        Ei ole vaikea arvata, KUKA tuo aloittaja on, joka "itse itseänsä suosittelee".
        Raamatun mukaan sellainen ei koetusta kestä.

        Sellainen, joka pyrkii "joksikin profeetaksi" numeronikkiä käyttäen, tällä kertaa 18 18, ja vihamielisesti poistattaa itselleen vastenmielisten viestien asiaa, millä ja kenen asialla hän on?

        Kun Jumala kutsuu profeetan, sen henkilön ei tarvitse kysellä sitä jollakin Suomi24 profetiapalstalla. Ei, todellakaan.

        Mutta aina on ollut niin, VT:n aikoina, että omatekoiset ja profeetan tehtävistä unelmoivat ovat olleet pahimpia Jumalan lähettämien palvelijoiden vainomiehiä.

        He ovat täynnä omaa itseään. Tahtovat nousta kuin kunkuiksi. He koettavat suositella itseään Jumalalle ja ihmisille. Kateus ja kilpailu.

        Näin se ei mene. Jumala valitsee, asettaa, valtuuttaa. Mutta entä sitten?
        Ulkomainen tuontitavara ajaa aina ohi.
        "Sillä Jeesus itse todisti, ettei profeetalla ole arvoa omassa isiensä maassa."
        Joh 4:4.

        Eihän koskaan, ei koskaan -- ole tahdottu hyväksyä Jumalan valintoja?
        Sillä Hän valitsee sen joka ei mitään ole... 1 Kor 2:26-31.


        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10945461

        Olen samaa mieltä, -ja eri mieltä. Siis on totta,että kukaan ei ole profeetta omalla maallaan (=tuttujensa keskellä) ja syykin on selvä: Jos itseään Jeesusta ja hänen opetuksiaan ei pystytty ottamaan vastaan,koska kaikki "tiesivät" hänet nuoruudestaan ja lapsuudestaan (eli "vika" ei ollut Jeesuksessa vaan vastaanottavassa porukassa),niin miten ihmeessä nykyajan ihminen kykenis ottamaan vastaan MITÄÄN keneltäkään tutultaan??
        Eli: Vaikka tämän palstan tyypit tuskin tunnistais keskuudestaan profeetan,eli siinä mielessä asian kysyminen täältä on turhaa,niin siitä kohtaa olen eri mieltä,etteikö asiaa saisi ja jopa pitäisi koetella seurakunnan (=muiden uskovien) kanssa!
        Tottakai pitää. KAIKKI pitää koetella vähintään kolmesti. Varsinkin sellaisen,joka kokee saavansa kutsun profeetalliseen tehtävään, -ja myös jatkossa on syytä olla läheisissä tekemisissä ainakin muutaman uskotun kanssa,ettei ylpisty,eksy ja pahimmassa tapauksessa eksytä muita!

        Jos käy niin,että koet sekä kutsun,että vahvistusta siihen,etsi a.)tiivis seurakuntayhteys (jollei sinulla ole jo) ja b.) ala harjoittaa profetioita. Jos ne eivät toteudu,niin ole rehellinen ja nöyrä ja myönnä,että ehkä sinulla on välillä profetoimisen armolahjaa,muttet kuitenkaan profeetta. Ainakaan valmis sellainen. :)


    • *****

      JoukoPiho
      2.10.2012 02:02
      0
      Helsingin Sanomissa oli 1.10.2012 Fingerporin eli Pertti Jarlan tekemä sarjakuvastrippi minusta ja tulvavesistä lopunajan merkkinä.

      No, ei se mitään, meneehän sanoma näinkin eteenpäin, eli on tullut ilmoituksia, että Suomessakin voi tapahtua suuria tulvia ja maanjäristyksiä.

      Linkki alkuperäiseen lähteeseen: http://www.hs.fi/fingerpori/1329104863338
      __________________________________

      Onko em. se suomesta nouseva profeetta? Ainakin hän aloituksessa olettaa olevansa, ja nyt on hesarissa jopa (pila-) kuva?

      • Ajankohtaista!

        Ihan ajankohtainen piirroshan tuo Jarvalta on.

        Eikös tuolla Pohjanmaalla juuri tulvi, että vesi nousee jo asuntoihinkin?
        Pilkkaajat vaan eivät huomaa mitään?


    • Minä en ole tehnyt aloitusta. En tiedä, kuka on aloituksen tekijä "18 18".

      En tiedä, kuka on Suomen tuleva profeetta.

    • tuhat ja yksi

      ,,,En tiedä, kuka Jouko Piho on, Suomen tuleva profeetta.,,,

      On se huono tietää, kun tuo valtiojärjestys on hieman erilainen meillä , Tasavalta ja ei sitäkään.

      Mutta niillä henkilöillä jotka kirjoittivat Raamatun Vanhan testamentin oli
      Kunigas ja Profeetta, meillä taas Kansanedustajat , Eduskunnanpuhemies, Pääministeri ja Presidentti.

      Ja uskovilla taas se on profeetta joka eniten höpöjä puhuu.
      Tällä osastolla tuossa höpön löpössä on kova kilpa kuka se sitten saa tuon tittelin Suomen Profeetta, keskustelu 24 profeettaosasto .

      • Pitäisi TV:ssä pitää siitä kilpailuluontoinen Idols-tyyppinen ohjelma, "Sinustako Suomen Profeetta? Ennusta Oikein!".


    • Kiinnostunut

      Onko jossain tieto milloin profeetta tulee esille?

    • tuhat ja yksi

      ,,,Onko jossain tieto milloin profeetta tulee esille?,,,

      Onhan toki, - mutta kuinka monta todistusta kaipaat ettei uskovien höpinät pidä paikkaansa ?

      Esim. 16.11.1981 ja siihen 30 v profeetta on jo keskellämme 16.11.2011.
      Vaan kun tuo Niilo Yli-Vainiokaan, ei parantanut sairaita ,ei herätellyt kuolleita , ei nostellut käärmeitä ja Jumala sieppasi Elämän Hengen aivan yllättäen hänen ulkomaan matkalla. Niinpä meedioisti Katryn Khulman tiei väärin.

    • MCN-<VNB

      NMVMC-BNZV

      • ????

        Mitä tuo " NMVMC-BNZV" tarkoittaa?


      • ???? kirjoitti:

        Mitä tuo " NMVMC-BNZV" tarkoittaa?

        Ilmeisesti uudenmallista kielilläpuhumista. Joku on niin sekaisin ettei keskusteluketjuihin muuta saa sokellettua.

        Voihan se olla näppäimistöllä kävelevä kissakin.


      • :))))
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ilmeisesti uudenmallista kielilläpuhumista. Joku on niin sekaisin ettei keskusteluketjuihin muuta saa sokellettua.

        Voihan se olla näppäimistöllä kävelevä kissakin.

        "Voihan se olla näppäimistöllä kävelevä kissakin" :))))


      • Voi teitä
        ???? kirjoitti:

        Mitä tuo " NMVMC-BNZV" tarkoittaa?

        Etteks te tiedä. Se on ulkomaan kieltä. Mulla on sellainen sanakirjakin.


      • No mutta
        Voi teitä kirjoitti:

        Etteks te tiedä. Se on ulkomaan kieltä. Mulla on sellainen sanakirjakin.

        mitä se tarkoittaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe