Ei voi muuta sanoa kun tuolla liikuskelee ja katselee tätä "ihanaa" Torniota, niin on tämä he***in ruma kaupungi, että hyvä kun edes pakolaiset viihtyy. Ennen kauppakeskusta tämä oli paljon hienompi. Nyt kuin "aavekapunki" tuo keskusta. Niin mikä keskusta? Sehän on vitsi. Muita kaupungeja on tullut nähtyä. No haittapuolia on joka paikassa. Ei kuitenkaan yhtä kolkkoa paikkaa ole vielä vastaan tullut. mutta katsokaa ja ihmetelkää. Ruma se on joka tapauksessa.
Tornio on ruma kaupunki!!!!!!
35
330
Vastaukset
- mitäskuljeksit
Juu, aivan niinkö Kemiki
- kolkkoon
Joo Kemi myös. En vaan osaa sanoa kumpi rumempi?
- Tosi-Susiruma
Vanha linkkariasema on tosi ruma.
- kemibo
Kirjoittaja on aito mulkku Kemiläinen.
- kolkkoon
Ei muuten ole. Torniolainen olen, ja nähnyt muutakin kuin Tornio Kemi väliä, mutta kato nyt ittekkin ympärille, ja kehu tätä kaupunkia. Onhan tuo joki maisema ehkä hieno, joka kapunkissa on joku vesinäkymä. Rajan läheisyys? Mitähän iloa tuosta pitemmän päälle on. Itse en ainakaan paljon toisella puolella käykkään. Näistä muutamista ränsistyneistä pikku kaupoista löytää sen minkä tarvii, Kauppakeskus. Joo, kun ei muualla ole käyty niin onhan se mahtava OIKEA KAUPPAKESKUS!! En jaksa siellä niitä samoja penkinkuluttajia katsoa jotka aamusta iltaan kyttää siellä. Parempi pikkukauppa, kun eipä siellä keskuksessa niin ihmeellistä tarjontaa ole. Niin kuin alussa sanoin, joskus tämä on olluy viihtyisä kylä, mutta ei enää!!
- kemibo
No nyt kuulostaa paremmalta, aloitus vaan niin hyökkäävä. En ole väittänytkään että Tornio olisi enään viihtyisä kun joskus -80/90 luvulla. Tylsä paikka mutta kotia on aina kiva tulla.
- KoalaBear
Koko Suomi on aivan onneton tylsä, synkkä, kylmä, yliverotettu & ylihinnoiteltu risukasa ja vielä täysi junttilakin. Ei kelpaa enään edes pakolaisille. Kaikki lahjakkaimmat ja kyvykkäimmät ihmiset täältä ovat jo nostaneet kytkintä, jopa eläkeläisistä ne jotka kykenevät muuttavat iloisempiin maihin.
"Irakilaiset varoittavat toisiaan somessa: Älkää tulko Suomeen, täällä on kauheaa" - kolkkoon
kemibo kirjoitti:
No nyt kuulostaa paremmalta, aloitus vaan niin hyökkäävä. En ole väittänytkään että Tornio olisi enään viihtyisä kun joskus -80/90 luvulla. Tylsä paikka mutta kotia on aina kiva tulla.
No joo tullut vaihteks itsekkin takaisin, mutta ei tämä enää kodilta tunnu, jonku aikaa täällä on niin haluttaa jo pois, ja kaikki tosiaan sen varmaan myöntää, että vaikka kauppakeskus toi jotakin liikettä kylään, niin keskustan tyhjyys tilalle. Ennen oli kivat jutut täällä. Meni vaan täysin pilalle hyvä kylä?
- Sinäkin_vanhenet
"En jaksa siellä niitä samoja penkinkuluttajia katsoa jotka aamusta iltaan kyttää siellä"
Ne ei ole kuule sinua siellä kyttäämässä eikä ketään muitakaan! Pitäisikö niiden sinun mielestä olla 24/7 neljän seinän sisällä että et vain tunne että joku "kyttää" sinua?
Anna hyvä ihminen eläkeläisten olla ja elää omaa elämää ja tavata tuttuja siellä, se voi olla monelle yksinäiselle vanhukselle ainoa sosiaalisen kanssakäymisen mahdollisuus. - kolkkoon
Sinäkin_vanhenet kirjoitti:
"En jaksa siellä niitä samoja penkinkuluttajia katsoa jotka aamusta iltaan kyttää siellä"
Ne ei ole kuule sinua siellä kyttäämässä eikä ketään muitakaan! Pitäisikö niiden sinun mielestä olla 24/7 neljän seinän sisällä että et vain tunne että joku "kyttää" sinua?
Anna hyvä ihminen eläkeläisten olla ja elää omaa elämää ja tavata tuttuja siellä, se voi olla monelle yksinäiselle vanhukselle ainoa sosiaalisen kanssakäymisen mahdollisuus.Siis olen itsekkin liki 60 että sikäli, ehkä nuorekas, kun en käsitä että vi**u on muutakin kuin istua jossain Kk-keskuksessa. En ole poikanen, eikä ole minun kulkeminen ollut pelkkää Suomen maata, joten en kai käsitä noita ihmisiä,jotka kyttäävät kuka menee "katumuskatua"pitkin viinakauppaan
- psiotrbn
kolkkoon kirjoitti:
Siis olen itsekkin liki 60 että sikäli, ehkä nuorekas, kun en käsitä että vi**u on muutakin kuin istua jossain Kk-keskuksessa. En ole poikanen, eikä ole minun kulkeminen ollut pelkkää Suomen maata, joten en kai käsitä noita ihmisiä,jotka kyttäävät kuka menee "katumuskatua"pitkin viinakauppaan
No et takuulla ole lähelläkään 60! On meinaan sen verran henkisesti kypsymätöntä tekstiä että tuskin olet edes 20. Nyt sitten yrität luikkia vähin äänin alkoon kenenkään huomaamatta... mutta älä välitä, ei niitä eläkeläisiä voisi edelleenkään sinun kantamukset vähempää kiinnostaa.
- sivusta
psiotrbn kirjoitti:
No et takuulla ole lähelläkään 60! On meinaan sen verran henkisesti kypsymätöntä tekstiä että tuskin olet edes 20. Nyt sitten yrität luikkia vähin äänin alkoon kenenkään huomaamatta... mutta älä välitä, ei niitä eläkeläisiä voisi edelleenkään sinun kantamukset vähempää kiinnostaa.
No täällähän saa mielipiteen sanoa eikä minusta tuosta aloittajan tekstistä mitään kypsymätöntä ole. Kunhan kertoo oman mielipiteensä. Räkänokat tunnistaa teksteistä vähän paremmin.
- en_voi_auttaa
kolkkoon kirjoitti:
Siis olen itsekkin liki 60 että sikäli, ehkä nuorekas, kun en käsitä että vi**u on muutakin kuin istua jossain Kk-keskuksessa. En ole poikanen, eikä ole minun kulkeminen ollut pelkkää Suomen maata, joten en kai käsitä noita ihmisiä,jotka kyttäävät kuka menee "katumuskatua"pitkin viinakauppaan
On se vain kumma kun minulle ei ole tullut mieleenikään että siellä kenties joku voisi "kytätä", tai että nimeäisin käytävän "katumuskaduksi" kun sitä pitkin kävellessä joku voi näköjään yhtäkkiä tulla katumapäälle ja näin peruisikin Alkon ostosreissun.
Mutta kerro vain omista luulosairauksistasi jos koet että siitä voisi olla sulle jotain apua, tuolla palstalla käsitellään enemmän tuon kaltaisia ongelmia: http://keskustelu.suomi24.fi/terveys/henkinen-hyvinvointi-ja-mielenterveys
Uskoisin kuitenkin että psykiatri voisi auttaa enemmän. - Anonyymi
Hyvä kirjoitus 👍👍👍👍👍
- Anonyymi
sivusta kirjoitti:
No täällähän saa mielipiteen sanoa eikä minusta tuosta aloittajan tekstistä mitään kypsymätöntä ole. Kunhan kertoo oman mielipiteensä. Räkänokat tunnistaa teksteistä vähän paremmin.
Aloittajan kirjoitus on mielestäni kans täyttä asiaa..nuo jotka eivät tosiaan olekemiä kauempana koskaan käyneet eivät tykkää kun sano juntti torniosta totuuden
- nbmmvmvmvmvm
ja PIENI
- paskakaupunni
Niin on. Saattaa mennä jopa 20 minuuttia kun kaiken on nähnyt, jos hiljaa liikkuu. Nopealla tahdilla 10 minuuttia riittää
- näinpäon
Kesällä jo oikein aurinko paistaa ja oikeaan kohtaan, niin tämä näyttää jopa komealta kylältä, mutta totuus sitten selviää, kun vähään pilvessä on Oikea kapunki näyttää kivalta oleskella pilviselläkin säällä.
- rumanroinasukki
Ei ole Roissakaan hurraamista. Kamala revontulikeskus tehtiin. Puistot on rakennettu laatikkotaloja täyteen. Ainut hieno on joki jonka äärellä rikkaat asustaa. Hienot on etelän kaupungitkuten porvoo ja naantali.
- solekkomie
Hirtä itsesi sitten
- Anonyymi
orpo ja purra vois tehdä kyseisen asian
- Anonyymi
Ootko vielä hoidossa kun hirttämisestä.puhut
Sinähän jouduit suljetulle kun yritit hirttää itsesi.tunnistin sinut .
- Anonyymi
Oot oikeassa varmaanrumiin kaupunki .oikkunen raarokaupunki sisäänpän lämmennyt uskovaisten paska kaupunki kaikkia vittuja sitä onkin.siellä ei viihdy kuin mätäjalka joka kattoo oikein kirjotuksia.kun itte mätänee rullatuolisda vitun mätä kasa
- Anonyymi
poltakaa perus purran tornion päämaja eläkerosvot eläkerosvot
- Anonyymi
"eläkerosvot eläkerosvot"
Minulla oli voimistelunopettajana mies, joka sivuhomminaan oli jääkiekkotuomari ( aina MM-otteluita myöten). Jos joku huuteli pelien tiimellyksissä sopimattonia, tuli sieltä äänekkästi komento "turpa kii".
Nyt minäkin: Turpa kii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eläkerosvot eläkerosvot"
Minulla oli voimistelunopettajana mies, joka sivuhomminaan oli jääkiekkotuomari ( aina MM-otteluita myöten). Jos joku huuteli pelien tiimellyksissä sopimattonia, tuli sieltä äänekkästi komento "turpa kii".
Nyt minäkin: Turpa kii.tappakaa eläkerosvot purra ja paukapää petteri
- Anonyymi
Hui kauhea tätä trollia, minkä jälleen keksi siitä pienestä päästään !
- Anonyymi
purralla saastanen kohtu sikiötki kuolee sinne
- Anonyymi
Pelihetkiä sinulle
- Anonyymi
"Tornio on ruma"
Vanha sanonta " kauneus on katsoja silmässä".
Eli se on niin miten sen näkee.
Itselleni Tornio kaunein kaupungeistamme.
Olen 6:ssa kaupungeistamme: Tampereella, Helsingissä, Lahdessa, Hämeenlinnassa, Kemissä.
Ainakin noiden joukossa pärjää hyvin.- Anonyymi
Ei tornio oo kaupunki ,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tornio oo kaupunki ,
Tornio on yksi vanhimpia kaupungeistamme.
- Anonyymi
ei törniö ole kaupunki,se on maalaiskylä🤣
- AnonyymiUUSI
Torniota pienempiä, kaupunkeja tai kuntia, ovat esim:
Mäntsälä (20 933)
Valkeakoski (20 837)
Lieto (20 666)
Iisalmi (20 462)
Naantali (20 108)
Mustasaari (19 744)
Varkaus (19 656)
Kempele (19 652)
Pietarsaari (19 569)
Kurikka (19 509)
Kemi (19 404)
Hamina (19 316)
Jämsä (19 110)
Laukaa (18 873)
Heinola (17 827)
Äänekoski (17 742)
Pieksämäki (17 186 - AnonyymiUUSI
törniö on maalaiskylä ja vanha sellainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030