Pieni kuppi piristää.

PiriHo

Mitä mieltä olette riippuvuudesta kahviin ? Mikä on pisin aika minkä olette olleet ilman kahvia ? Kuinka nopeasti ajattelette kahvia herättyänne ?
tekeekö mieli nyt ?

http://www.stara.fi/2015/08/31/kauppias-paljasti-myymalavarkaiden-suosikit/

Kauppiaan mukaan suosituinpia varkaiden kohteita on Alkoholi, tupakkatuotteet ja kahvi. Joten jotain yhteistä noilla nautintoaineilla on.

6

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiseminullekuulu

Olen nyt ollut reilun viikon ilman kahvia vaikka olenkin korvannut sen alkoholilla eli riippuvaisuudesta toiseen ja röökiä vedän silloin tälloin - joten olenko addikti vai jotain pahempaa - nuu en vaan pystyn lopettamaan kaikkien nautintoaineiden käytön kunhan niin haluan.

• kaffeekyldyyri

Yksi huvittavin väite kahvilakultturista tuli vastaan kun kävin maikkarin sivuilla - maitoa ei saa lämmittää yli 60 asteen tai siitä tulee kitkerää.

Ja silti tämä "barista" vetää nassuun mielihyvin niin pannacotat kuin mummon riisipuurot, joissa maidon lämpötila on reilusti yli sadan asteen.

Esimerkki snobismsta ja ajattelun köyhyydestä.

• Oppuharhoinen

Kyllä mieli tekee kahvii

• munamies_

Kyllä pihisevä sumppi on aina poikaa.....

• NukunHyvin

Mulle sumppi ei ole piriste vaan unilääke eli hyvän aterian ja kahvin jälkeen on pakko vetää puolentunnin tirsat.

Samaten myöhemmin illalla tulee syötyä vähän suolaista makean kahvikupposen oheen, että jaksaa aamuun asti - en voi jummartaa tyhjin vatsoin nukkujia - mulle ainakin tulee nälkä jo ennen heräämistä.

• Kysymystä

Piristääkö pano piripäissään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe