Mitä mieltä olette riippuvuudesta kahviin ? Mikä on pisin aika minkä olette olleet ilman kahvia ? Kuinka nopeasti ajattelette kahvia herättyänne ?
tekeekö mieli nyt ?
http://www.stara.fi/2015/08/31/kauppias-paljasti-myymalavarkaiden-suosikit/
Kauppiaan mukaan suosituinpia varkaiden kohteita on Alkoholi, tupakkatuotteet ja kahvi. Joten jotain yhteistä noilla nautintoaineilla on.
Pieni kuppi piristää.
6
567
Vastaukset
- eiseminullekuulu
Olen nyt ollut reilun viikon ilman kahvia vaikka olenkin korvannut sen alkoholilla eli riippuvaisuudesta toiseen ja röökiä vedän silloin tälloin - joten olenko addikti vai jotain pahempaa - nuu en vaan pystyn lopettamaan kaikkien nautintoaineiden käytön kunhan niin haluan.
- kaffeekyldyyri
Yksi huvittavin väite kahvilakultturista tuli vastaan kun kävin maikkarin sivuilla - maitoa ei saa lämmittää yli 60 asteen tai siitä tulee kitkerää.
Ja silti tämä "barista" vetää nassuun mielihyvin niin pannacotat kuin mummon riisipuurot, joissa maidon lämpötila on reilusti yli sadan asteen.
Esimerkki snobismsta ja ajattelun köyhyydestä.
- Oppuharhoinen
Kyllä mieli tekee kahvii
- munamies_
Kyllä pihisevä sumppi on aina poikaa.....
- NukunHyvin
Mulle sumppi ei ole piriste vaan unilääke eli hyvän aterian ja kahvin jälkeen on pakko vetää puolentunnin tirsat.
Samaten myöhemmin illalla tulee syötyä vähän suolaista makean kahvikupposen oheen, että jaksaa aamuun asti - en voi jummartaa tyhjin vatsoin nukkujia - mulle ainakin tulee nälkä jo ennen heräämistä.
- Kysymystä
Piristääkö pano piripäissään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722