Olen alkanut näkemään ahdistavia unia. Olen oikeassa elämässä ihan onnellinen ihminen enkä halua kuolla. Minulla on sisko ja olemme tosi läheisissä väleissä. Olen kuitenkin nyt tämän vuoden alkanut nähdä unia, jossa olen todella vihainen ja jopa lyönyt siskoani. Viime yönä näin sellaista unta että olin siskoni kanssa tekemässä korttia meidän tädille. En muista oliko se joulukortti vai syntymäpäiväkortti. Sitten yhtäkkiä nousin seisomaan, tukistin siskoani ja kaadoin pöydän hänen päälle. Huusin jotain että nyt riittää tämä keljuilu. Juoksin huoneeseeni ja aloin itkemään. Siinä unessa myös mietin että tapan itseni lääkkeillä joiden tiesin olevan kylpyhuoneessa. En kuitenkaan mennyt kylpyhuoneeseen, mutta olin tosi surullinen. Tuntui että kaikki pikkasivat minua. Olen aiemminkin nähnyt unia jossa lyön siskoani. Ahdistaa sellaiset unet. En ymmärrä miksi näen sellaisia. Ja mitä tuo itsemurha-ajatus tarkoittaa?
Outoja unia
2
97
Vastaukset
- tasapainoon
Unien merkitys ja tarkoitus on aina palauttaa kadonnut tai katoava yhteys ihmisen kokonaisvaltaiseen olemukseen ja tasapainoon, ja kun normaalielämässä olet hyvissä väleissä siskosi kanssa, uni otti sisaresi unesi ilmiasuun mukaan, koska siskosi nähtävästi on kaikista luotettavin ihminen jonka kautta voit käydä läpi suhdetta itseesi.
On kysymys siis jonkintyyppisestä itseruoskinnasta, masokismista, kun pitelet pahoin sulle läheistä siskoasi. Ja jos olet liian kiltti omassa elämässäsi, ei tarvitse enää arvailla unen näkyä. Yleensä liian kiltit ihmiset näkevät pahimpia ja väkivaltaisimpia unia. Näin unet yrittävät sanoa unennäkijälle, että olisi syytä olla suorempi ja totuudellisempi oikeassa elämässä. Sinulla oli unessa peittelemätön ajatus itsemurhasta ja tunteesta, että kaikki pilkkaavat sinua.
Tätä paremmin ei oikeastaan voisi masennusta kuvata.
Et ole vihainen siskollesi vaikka unen kuvakieli asian niin esittikin. Olet vihainen itsellesi.
Joulu tai syntymäpäivä, molemmat tilanteet ahdistavat sinua.
Tunnet kenties halua käpertyä kasaan ja eristäytyä. Älä tee sitä.
Hae apua, jos sitä nykymaailmassa voi enää saadakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383349Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742900Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2261829Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641768- 631749
- 581455
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa841299Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3281177Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062