pillu halkeamaisillaan ja ihan tulessa jatkuvasti, mun mies ei halua tyydyttää mua.. tarvisin orkut joka päivä ja en jaksais aina hoidella itseeni...
auttakaa! varmaan pakko taas tänään sormettaa..
panettaa taas
12
403
Vastaukset
- bojus
Onnistuu, missä asut. Nussin sua hellästi ja pitkään
- Bojusi
Missä asut, nussin pitkään. Varmaan seuraavana päivänäkin vielä on paikkas kipeänä
Viestiä [email protected]
- Turhaakirjoitusya23
Taidat täällä kirjoittaa lämpimiksesi .joka tyttö saa munaa milloin haluaa.
- lapintyttö76
No ei saa, ainakaan kotona.. Mullakin kotona pihtarimies, joten odotan innolla seuraavaa työmatkaa....
- kooxxxx
lapintyttö76 kirjoitti:
No ei saa, ainakaan kotona.. Mullakin kotona pihtarimies, joten odotan innolla seuraavaa työmatkaa....
Hei Lapintyttö....mitä kuuluu? t.Lapinpoika
- bojusi
Laita viesti, pystyn kyllä sinut tyydyttämään!!!
Mihin katusit?
- kankeana
Hei, niin minullakin on kalu kovana, panettaa vietävästi.
- uho
Käytätkö sukkahousuja niin sillon muokin panettaa.
- Herkku47
Missäpäin menet tuun auttamaan tietysti !
Hoidan sut varmasti jos saan luvan;)? Oon itse kiimassa myös kokoajan ja seurustelen mutta naiseni ei halua seksiä joka päivä joten tiedän miltä susta tuntuu:/ s posti: [email protected] ota yhteyttä jos haluat sellaista kohtelua mitä sinunlaisesi nainen ansaitsee;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835