Ryppyjen Laser-hoidoista keskusteluja????

Ryppysilmä

Miten voi olla etten löydä netistä kuin vuosien takaisia ja siksi jo vanhentuneita keskusteluja kasvojen laser-hoidoista. Eri firmojen mainoksia ja heidän infoaan asiasta on pilvinpimein, mutta en löydä niissä käyneiden asiakkaiden viimeaikaista kokemuspohjaista tietoa.
Missähän niistä puhutaan?
Onko teillä tietoa ja kokemusta?

7

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytymätön88

      Minulle tehtiin kasvojen laserhoito, josta ei ollut mitään apua. Vanhat rypyt ja arvet ennallaan. Pettynyt koko juttuun

      • Ryppysilmä

        No voi sentään! Rahat meni hukkaan.
        Ikuisesti se ei tietenkään voi nuorentaa ulkonäköä, mutta jos siitä ei ole edes muutamaksi vuodeksi apua, niin ei hyvä. Luin tuolta jostain firman mainoksesta että ylläpitohoitoja pitää tehdä vuosittain. Niin ja aluksikin muutamia hoitokertoja. Ei tule mitään! Liian kallista ollakseen niin epävarmaa.
        Käytänpä rahani sit johonkin kivaan ja rupsahdan ihan rauhassa!


      • Aikeissamyös

        Hei, tyytymätön88! Minkälainen tai minkä niminen sinulle tehty laser-hoito oli?
        Tehtikö sen kosmetologi vai lääkäri tai sairaanhoitaja? Niitä hoitoja kun on vaikka minkä nimisiä ja sorttisia.
        Olen myös etsiskellyt aiheesta keskusteluja yms. Kovin on hiljaista!


    • Erittäintyytymätön

      Minulla on omakohtaisia kokemuksia KTP-laseroinnista couperosan poistamiseksi. Samaa laseria läytetään siis myös ryppyjen madaltamiseen.
      Otin ensimmäisen laserhotiosarjan ollessani 20 eli muutama vuosi sitten Tampereen Koskiklinikalla (Epilaser) Ari Karppisella. Tällöin tulokset olivat kohtuullisia ja mm. katkenneet verisuonet katosivat kokonaan.
      Nyt syksyllä kävin uusimassa hoidon Helsingin Lasertilkassa laserhoitoihin erikoistuneella hoitajalla ja tulos oli täysin päinvastainen. Toisin sanoen pienintäkään tulosta ei tullut, mutta kasvojen yleinen punoitus, kuumotus ja kirjavuus (mm. katkenneet verisuonet) lisääntyivät voimakkaasti. Mielestäni oli myös erittäin outoa, että Karppisen tekemästä laseroinnista jälkioireet eli mm. kasvojen turvotus olivat todella voimakasta, mutta Lasertilkan hoitojen jälkeen ei ilmaantunut mitään oireita. Olen yrittänyt selvittää heidän kanssaan asiaa, mutta korvaukseksi sain vain uuden veloituksettoman hoidon (toki heille edullisempi vaihtoehto), joka pahensi tilannetta huomattavasti entisestään. Heidän mukaansa vika on minussa enkä ole oikeutettu saamaan rahallista korvausta, koska virhettä ei ole tapahtunut (tai siitä minulle ei luonnollisestikaan kerrota).
      Kun olin hoitotuloksen epäonnistumisen vuoksi ensimmäisen kerran heihin yhtydessä, asiakaspalvelualttius katosi täysin. Toki minua luonnollisesti harmittaa menetetyt eurot, mutta erityisesti tulos, jonka kanssa joudun elämään joka päivä. En ole saanut mitään pahoittelua tai minulle tärkeää infoa siitä mikä olisi voinut aiheuttaa tämän eikä yhtydenottoihini ei ole vastattu. Olisin halunnut keskustella asiasta puhelimitse ylilääkärin kanssa, koska hän ei vastannut meiliini. Kummasti yhteydenottopyyntöön tuli kuitenkin vastaus, ettei hän suostu keskustelemaan asiasta kassani. He eivät olleet edes ammatillisessa mielessä kiinnostuneita siitä, mikä meni pieleen.
      Toki jokaisen iho on yksilöllinen ja nämä ovat henkilökohtaisia kokemuksiani, mutta kehoittaisin tarkkaan miettimään laserhoitoon menemistä ja punnitsemaan vaihtoehtoa, että hoitotulos voi olla täysin päinvastainen eikä palveluntarjoaja ota tästä mitään vastuuta. Kokemuksesta voin sanoa, että epäonnistuneen hoidon korjaaminen moninkertaistaa alkuperäisen hoidon hinnan.

    • Laser2

      Moi, mä kävin pari kuukautta sit Plastic surgery centerissä Hesas. Koko kasvot hiottiin ja samalla poistettiin pari luomea. Kasvot olivat todella turvoksissa pari päivää, ihmisten ilmoille ei olisi missään nimessä
      voinut lähteä. Mut viikossa turvotus laski. Mä olen todella tyytyväinen, kasvojen iho on paljon heleämpi ja silmäkulmien ja otsan rypyt oienneet(ei siis silti niin ettei ois enää rypyn ryppyä). Näytän edelleen omalta itseltäni,mutta freesimmältä painokselta tätä nykyä:)

    • Ryppynaama

      Samaa ihmettelin minä,mutta kävi tuuri! Kampaajalla käydessäni kuulin että heille avautui kauneushoitola, ja esitteessä oli tämä laser hoito! Varasin ajan ja 5 kerran sarjahoidon jälkeen olin todella tyytyväinen. KOLEA HELSINKI -kampaamon yhteydessä on tämä hoitola.avattiin äskettäin ja hyvää palvelua oli!

    • tarukalenov

      Edullisempi ja myös erittäin toimiva vaihtoehto on kiinteyttävä, neulaton mesoterapia! Siinä myös rypyt ja juonteet saavat kyytiä.

      http://fitnet.fi/blog/taru/liftausta-ilman-kipua/

      Blogissani on nyt -50% kyseiseen hoitoon, käykäähän kurkkaamassa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe