Söin kalaa tänään ja rakastuin kalaan.

Yksplusviistoistonkuusto

En saa mielestäni irti kalapuikkoja. Haluaisin heti paistaa kalapuikkoja pannulla. Kala on oikeasti kallista mutta en hyväksy ihmisiä ketkä väittävät kalaa tärkeäksi itselleensä ja sanovat lihaisan lohiruodon olevan huonoa tavaraa kalapuikoksi. Söin silliä tänään ja se oli loistavaa. Samoin kaikki muu kala minkä ostan kaupasta niin on hyvää ja syön aina kaiken. Viimeisin paha tai vähän vanha kala oli savumuikku ruokajonosta ja sekin oli hyvää purtavaa. Olin iloinen että sain naksutella niitä. Olen iloinen aina kuin saan ostettua hyvää kalaa kaupasta ja maksan siitä painon, hinnan ja tulojeni kanssa kompensoivan hinnan. Sama koskee lihaa mutta lihassa on enemmän ruoanlaittoa. Kala on hyvää koska ei tarvitse olla niin tarkka ruoanlaitossa. Kalaa on kiva vain syödä.

5

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakskymmentplusyks

      Rakastuessani kalapuikkoihin lueskelin niiden ravontoarvoa ja lehtijuttuja niin minulla tuli tunteet esille ja halusin heti pakaste osastosta kalapuikko paketin enkä saa mielestäni pois yksinäistä kalapuikkopakettia. En sääli yhtään niitä. Minun on saatava ne puikot.

    • pirkkaaaaaa

      Parhaat kalapuikot Pirkka kalapuikot. Testivoittaja.

      Kaikki Pirkka tuotteet hakkaavat esim.Lidlin mössöt.

    • Eiruodoton

      Luulen sun olevan koukussa vain ja ainoastaan tähän palstaan.Ja omaan älyys,sori,ei pahalla:)

    • pirkan-tehas

      Pirkalla on valtava tehdas, tai monia tehtaita, joissa tekevät jos vaikka mitä tuotteita. Kun on noin iso tehdas, niin pystyy tekemään laatutavaraa halvalla. Siihen perustuu Pirkan kalapuikkojen ylivertainen maku.

    • kutikokki

      Katsoin joskus vuosia sitten dokumentin kalatehtaasta jossa näytettiin mihin huonolaatuiset ja osin pilaantuneet kalat käytetään. Sen koommin ei ole kalapuikkoja tehnyt mieli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe