Ketä palstalaista

kiItti_mies

kaipaat?? :))))

48

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukapalstamies

      Riippuu siitä kuka ex-rekattu palstalainen olet.

      • ex-saatana

        .

        "Se joku ex-saatana tai mikälie saatananpalvoja senyt oli :) "

        har!11

        .


    • saatpalatajosoletok

      Sovitaan, että sinua. Eli voit lopettaa puskissa lymyämisen ja kilttinä miehenä esiintymisen.

    • EXPUAFani

      ExPUAa kaipaan ihan sikana ;D
      I love you ;D

      • täh_en_tunne

        KUKA se on?


      • ExPUAFani
        täh_en_tunne kirjoitti:

        KUKA se on?

        Palstan suoraselkäisin miäs :)


      • sinnu28

        Täsi pässi on. Varmasti ei ole täysillä matkassa. Rahaton pelle.


    • joopa___

      Onhan se nyt ihan sanomattakin selvää. Hänen toivon palaavan vielä ja...
      ...
      Olen itsekäs ja haluan vain itselleni hyvää. Toiveeni onkin hänen kannaltaan ikävää ja vaivaannuttavaa, koska hän ei saa minulta mitään. Sopimatontakin.
      Ehkäpä.
      Ehkäpä siis lopetankin kaipaamisen.
      En toivo enää.
      Niin.

    • En voi sanoa kaipaavani ketään, mutta eewari, kukkomies, zisel se papu vai mikä ihmeen siivooja liene ollut....saivat säpinää palstalle ja puskat vapisivat puskissa...ai niin ja sitten se iki-kinastelia genio...on vissiin nussinut itsensä hengiltä.

      • exvakkar

        Miksi kaikki kaipaavat juuri idiootteja? Oletteko itsekin mielisairaita?

        Täällä ei ole ollut mitään säväyttävää koskaan.


      • niin___

        Mitä sinä täällä sitten oikein teet?


      • jakuinkaniin_
        niin___ kirjoitti:

        Mitä sinä täällä sitten oikein teet?

        Tarviiko sitä aina kaivata jotain, jos jossain on?


      • juueikai___

        itse kun haluan arvokasta vapaa-aikani viettää jossain, jossa jotain säväyttävää on ollut ainakin joskus.


      • exvakkar kirjoitti:

        Miksi kaikki kaipaavat juuri idiootteja? Oletteko itsekin mielisairaita?

        Täällä ei ole ollut mitään säväyttävää koskaan.

        Jaa. Eewari vieläkin täällä :)


    • hhkkiuyhh

      Oasista. Hänellä oli kivat jutut :)

    • ziseliä_kaipaava

      Ziseliä. Näyttää olevan kuitenkin hengissä, mutta vanhentunut vitusti. Ja lihonut. Jonkun rikollisen näköisen ukon sylissä tummatukkaisena facebookissa. Mutta toisi kuitenkin elämää tänne.

      • fino.von.fox

        Millä nimellä tänään facebookissa? Saima Suttunen vai joku muu? Sehän vaihtaa nimiään sassimmin kuin kuppatauti töölöä.


      • ziseliä_kaipaava
        fino.von.fox kirjoitti:

        Millä nimellä tänään facebookissa? Saima Suttunen vai joku muu? Sehän vaihtaa nimiään sassimmin kuin kuppatauti töölöä.

        Sinne päin. Ollut ainakin pari vuotta tuon niminen siellä. Lieneekö oikea nimi, tuskin.


    • Kaipaan sitä vanhaa jengiä, joka pyöri täällä vielä kuusi vuotta sitten.

    • Liskoa.....
      Hän on lähes jatkuvasti ajatuksissani.

      • niin___-

        Iso menetys. Aika parantaa ja blaablaablaa. Olet kuullut jo ne kaikki moneen kertaan. Tulee aika kun kaverin murhetta ei enää jaksa kuunnella. Hei, tsemppaa jo, olis tällaista ja tuollaista kivaa juttua, unohda jo, jatka elämää. On tietenkin vaikea eläytyä, kun ei itse tunne samoin. Eikä tiedä, pitäisikö kertoa vanhoja muistoja, myötäelää ikävässä vai yrittää vääntää jotain kivaa kissavideoo hymyntuojaksi edes lyhyeen hetkeen vai sitten jotain ihan muuta.
        On niin paljon helpompi vain ohittaa.
        Olla hiljaa.
        https://youtu.be/4zLfCnGVeL4


      • lizard_in_mai_maind

        .

        kui se ny sillai kuali?

        har111

        .


      • niin___- kirjoitti:

        Iso menetys. Aika parantaa ja blaablaablaa. Olet kuullut jo ne kaikki moneen kertaan. Tulee aika kun kaverin murhetta ei enää jaksa kuunnella. Hei, tsemppaa jo, olis tällaista ja tuollaista kivaa juttua, unohda jo, jatka elämää. On tietenkin vaikea eläytyä, kun ei itse tunne samoin. Eikä tiedä, pitäisikö kertoa vanhoja muistoja, myötäelää ikävässä vai yrittää vääntää jotain kivaa kissavideoo hymyntuojaksi edes lyhyeen hetkeen vai sitten jotain ihan muuta.
        On niin paljon helpompi vain ohittaa.
        Olla hiljaa.
        https://youtu.be/4zLfCnGVeL4

        Matkalla kohti tätä:

        https://www.youtube.com/watch?v=PKY-smJ6aBQ


      • niin___--

      • lääkevelii_rauhoitu---


    • reIaxed_eyes

      Kaipaan Lutkittelijaa ja Vähäistä palvelijaa.

      • Thö_louwest_söörvöör

        .

        "Thö louwest söörvöör is thö Moust Welcom hiör" LAILLISUUTTA

        har!11

        .


    • exrek

      No juu. Ziesel oli valovoimainen. Modellista pidän ja yb.stä. Myös buddyä seurailen. Rosen vahvuutta ihailen. Elisaketun ja koppavanhoron juttuja luen mielelläni.

      • suvakkiiii1111----

        .

        "Täysin kritiikitön palstalainen!!!!!!"

        har1!!

        .


      • Hywät_Rouwat---
        suvakkiiii1111---- kirjoitti:

        .

        "Täysin kritiikitön palstalainen!!!!!!"

        har1!!

        .

        .

        "Hywät Rouwat Rauhoittukaa"

        har!11

        .


      • Olen kiitollinen sinulle.
        Sydäntä lämmittämään, mieltä piristävään ja elämään kannustavaa viestiin. Kiitos.
        X')


      • yb_offina
        suvakkiiii1111---- kirjoitti:

        .

        "Täysin kritiikitön palstalainen!!!!!!"

        har1!!

        .

        Sxthsense siinä muistelee. Maalaisena se ei koskaan oppinut kirjoittamaan ziseliä oikein :/


      • mikä.f.nikki.se.oli

        Koppavahoro blondi porvoosta?


    • muut.olette.nollia

      Ei täällä ole ollut kuin yksi hyvä kirjoittaja ja se on ew.

      • Alarm_triiittt--

        .

        "Mie niin * HALUISIN * huomautella että eewaria ei missään nimessä saa kutsua #HENKILÖKSI#" hell blows out

        har!11

        .


    • kiItti_mies

      Minä kaipaan LaRitoa, hän saisi vierailla palstalla useammin :)

      • rrrrryt

        Sehän olet sinä itse. Pösilö.


      • kiItti_mies
        rrrrryt kirjoitti:

        Sehän olet sinä itse. Pösilö.

        Itse olet pöhkö. Minä olet mies :) LaRito on nainen ja ei voi näin ollen olla nimimerkki kitti mies :)


      • kiltti_nainen
        kiItti_mies kirjoitti:

        Itse olet pöhkö. Minä olet mies :) LaRito on nainen ja ei voi näin ollen olla nimimerkki kitti mies :)

        Erittäin hyvää miehen logiikkaa :)


    • nimimerkitönj

      En varsinaisesti kaipaa ketään yksittäistä kirjoittelijaa/henkilöä, pikemminkin sitä kun ajatuksia vaihdettiin eikä vain naljailtu ja vittuiltu silmät suut täyteen. Kivaa oli sekin, kun näki että joillain synkkas hienosti ja keskustelua oli mukava seurata, vaikkei oisi itse osallistunutkaan ollenkaan kuin lukemalla.

      Semmosta hyväntuulista ja välitöntä keskustelua ainaisen vittu kun vituttaa murinan tai haista paska vesitän sun juttus pätemällä, fiksu kun olen saatana sijasta. :)

      • Iaskin..väärin

        Muututtuasi takakireäksi keski-ikäiseksi tädiksi olet itse aiheuttanut palstan pilalle menoa :)


      • nimimerkitönj
        Iaskin..väärin kirjoitti:

        Muututtuasi takakireäksi keski-ikäiseksi tädiksi olet itse aiheuttanut palstan pilalle menoa :)

        Ketä se muka kiinnostaa? Ei ketään. Se siitä. :)


      • Iaskin..väärin kirjoitti:

        Muututtuasi takakireäksi keski-ikäiseksi tädiksi olet itse aiheuttanut palstan pilalle menoa :)

        Kun laskin..väärin saavuttaa ikääntymisessä kriittisen kulminaatiopisteen muuttuu hänen nimimerkkinsä. laskin...housuun


    • mustaruusu

      Serpicoa. Hän kirjoitti aina niin kunnioittavasti ja ihaillen meistä muhkummista, joissa on jotain, mistä ottaa kiinni.:-)

      • kohouma_addikti---

        .

        "Serpico - kohouma-addikti????????? "

        har!11

        .


      • mustaruusu
        kohouma_addikti--- kirjoitti:

        .

        "Serpico - kohouma-addikti????????? "

        har!11

        .

        Nojuu, vaikka en minä sille ois kelvannut, kun ole riittävän pullukka. Sillä on nykyään joku paljon paksumpi täti, minuakin isompi.


      • Ou_GAAD
        mustaruusu kirjoitti:

        Nojuu, vaikka en minä sille ois kelvannut, kun ole riittävän pullukka. Sillä on nykyään joku paljon paksumpi täti, minuakin isompi.

        .

        "Kohouma_Too_Much????????????"

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe