Kasvis on *****

multaaaaaaaa

kasvis on paskaa eli kasvis kukkahatut hankkikaa elämä ja hoitoa ja lääkkeet ja pakkopaita ja ottakaa pataan kun saarnaatte lihoista ja laittakaa porkkana perseeseen ja ryömikää siellä mullassa ja ja ja

9

192

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not.not

Nyt oli kyllä niin vahva, faktoihin perustuva argumentti että kai sitä pitää lopettaa lapsellinen meuhkaaminen ja lähteä hirvimetsälle illallista metsästämään!

• ukki53

kasvikset ovat hyvää ruokaa meillä aterian perusta. joskus myös kalaa tai riistaa.

• Julmaa

Uuden tutkimuksen mukaan kasvit tuntevat kipua ja tietävät, kun niitä syödään. Julmaa syödä eläviä kasviksia.

• Julmaa kirjoitti:

Uuden tutkimuksen mukaan kasvit tuntevat kipua ja tietävät, kun niitä syödään. Julmaa syödä eläviä kasviksia.

Ei se ole mikään uusi tutkimus. Jagadish Chandra Bose näytti tieteellisesti jo 1800-luvulla että kasvikset tuntevat kipua, ja enemmän kun eläimet: https://en.wikipedia.org/wiki/Plant_perception_(paranormal)

• tunnenkipua
        Trexnonar kirjoitti:

Ei se ole mikään uusi tutkimus. Jagadish Chandra Bose näytti tieteellisesti jo 1800-luvulla että kasvikset tuntevat kipua, ja enemmän kun eläimet: https://en.wikipedia.org/wiki/Plant_perception_(paranormal)

No huithapelit silleen!

Viimeaikaisten tutkimusten mukaan syöminen on tuskaa, joten jättäkäämme syöminen väliin tuottamatta mitään kärsimystä millekään.

Ja lopputulos on, että syömätön yksilö kärsii nälkää ja tuskaa ennenkuin kuolee pois, joten ollaksemme inhimillisiä meidän täytyy päättää ko. yksilön elämä inhimillisesti ennenkuin kärsimys on liikaa inhimilliselta kannalta.

Ja eiku niskalaukaus päättämään viherhörhön elämä ilman kärsimystä.

• Scztadigo

Kasvissyöjiä paransi astman ja veren kaikki arvot..

Revi siitä!

• Scztadigo

Kasvissyöjiä piti olla.

• Scztadigo
        Scztadigo kirjoitti:

Kasvissyöjiä piti olla.

Kasvissyönii

• Scztadigo

Vain Lihan syöjä voi ilmaista itseään noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      198
      2049
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      224
      1034
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. 58
      888
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      803
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe