Kasvis on *****

multaaaaaaaa

kasvis on paskaa eli kasvis kukkahatut hankkikaa elämä ja hoitoa ja lääkkeet ja pakkopaita ja ottakaa pataan kun saarnaatte lihoista ja laittakaa porkkana perseeseen ja ryömikää siellä mullassa ja ja ja

9

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not.not

Nyt oli kyllä niin vahva, faktoihin perustuva argumentti että kai sitä pitää lopettaa lapsellinen meuhkaaminen ja lähteä hirvimetsälle illallista metsästämään!

• ukki53

kasvikset ovat hyvää ruokaa meillä aterian perusta. joskus myös kalaa tai riistaa.

• Julmaa

Uuden tutkimuksen mukaan kasvit tuntevat kipua ja tietävät, kun niitä syödään. Julmaa syödä eläviä kasviksia.

• Julmaa kirjoitti:

Uuden tutkimuksen mukaan kasvit tuntevat kipua ja tietävät, kun niitä syödään. Julmaa syödä eläviä kasviksia.

Ei se ole mikään uusi tutkimus. Jagadish Chandra Bose näytti tieteellisesti jo 1800-luvulla että kasvikset tuntevat kipua, ja enemmän kun eläimet: https://en.wikipedia.org/wiki/Plant_perception_(paranormal)

• tunnenkipua
        Trexnonar kirjoitti:

Ei se ole mikään uusi tutkimus. Jagadish Chandra Bose näytti tieteellisesti jo 1800-luvulla että kasvikset tuntevat kipua, ja enemmän kun eläimet: https://en.wikipedia.org/wiki/Plant_perception_(paranormal)

No huithapelit silleen!

Viimeaikaisten tutkimusten mukaan syöminen on tuskaa, joten jättäkäämme syöminen väliin tuottamatta mitään kärsimystä millekään.

Ja lopputulos on, että syömätön yksilö kärsii nälkää ja tuskaa ennenkuin kuolee pois, joten ollaksemme inhimillisiä meidän täytyy päättää ko. yksilön elämä inhimillisesti ennenkuin kärsimys on liikaa inhimilliselta kannalta.

Ja eiku niskalaukaus päättämään viherhörhön elämä ilman kärsimystä.

• Scztadigo

Kasvissyöjiä paransi astman ja veren kaikki arvot..

Revi siitä!

• Scztadigo

Kasvissyöjiä piti olla.

• Scztadigo
        Scztadigo kirjoitti:

Kasvissyöjiä piti olla.

Kasvissyönii

• Scztadigo

Vain Lihan syöjä voi ilmaista itseään noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe