#ExPUA Erään kohtaamisen yllättävä jatko-osa!

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset! Eräänä palstan kiintoisana antina on minun raporttieni ala-jaosto, eli "kahvilaraportit".

Näistä onkin nyt syntymässä ihan uusi juttu.

En nyt löydä sitä alkuperäistä raporttia, mutta se siis oli se juttu jossa kerroin muutaman nuoren naisen porukan arvostelevan melko alatyyliseen sävyyn tapailemiaan miehiä - he naureskelivat kaikille, aina miesten nimistä, heidän romanttisiin huomionosoituksiinsa saakka, ja kertoivat toinen toistaan röyhkeämmistä keinoista, kuinka saada mies ymmärtämään että nainen on sanaakaan sanomatta menettänyt kiinnostuksen.

Mitä taas sen jälkeen, ja tämän uuden jutun välissä tapahtui, oli puolestaan se, mistä en ole kertonut koska siinä ei vielä sinällään ollut paljoa sanottavaa, eli olin erään näistä nuorista naisista nähnyt tämän tapauksen jälkeen.

Tämä kohtaaminen oli tosin varsin nopea. Arvoisat palstalaiset.

Siinä yksinkertaisesti katsoin häntä suoraan silmiin, ehkä aavistuksen tuimasti jopa, kun menin hänen ohitseen. Hän katsoi minua takaisin.

Noh, sitten eilen, kun olin päättämässä sen kertaista työskentelyäni, huomasin että tutut tytöt tulevat kahvilaan.

Arvoisat palstalaiset! Se suurin rääväsuu ja miesten halveksija ei ollut mukana.

Mutta tämä jota katsoin silmiin, oli toiseksi pahin tapaus. Se joka sanoi "se mies oli liian asiallinen minulle", oli nyt paikalla, sekä se jolla on uskomaton, lähes täyden kympin kroppa.

Poistuessani paikalta, taas kerran katseemme kohtasivat, sillä hän oli ns. tielläni.

Mutta tällä kertaa tapahtui jotain uskomatonta!

Hän vilkaisi minua, katsoi pois, ryhtyen oitis antamaan ei-vapaaehtoisia kiinnostuksenmerkkejä. Tämä jatkui, vilkuilu ja kiinnostuksen merkit, aina vaatteiden ja hiusten korjailusta ynnä muusta sellaisesta.

Arvoisat palstalaiset! Kysynkin, että olisiko tässä hyvä tilaisuus heittäytyä seikkailuun?

Nimittäin, tämä jopa mahdollistaisi koston moiselle nuorelle naiselle, joka ei arvosta kilttejä ja kunnon miehiä.

Näet, koska tarkoin kuuntelin hänen puheensa, tiedän mikä hänet sytyttää ja mikä ei.

Tätä voisin käyttää häntä vastaan.

Olisiko se hyvä suunnitelma? Kannattava?

Oikein vaiko väärin?

Arvoisat palstalaiset! Suunnitelman luonne olisi seksuaalinen. Nainen on pieni kokoinen, ja hoikka, ja hakee jännyyttä. Nuori nainen, joka luultavasti juoksee juoksujaan, ja sitten vuosien päästä etsii pahaa aavistamatonta miestä - tiedätte kyllä miksi ja mitä varten, ja mihin tarkoitukseen tuo mies valitaan.

ARVOISAT PALSTALAISET! Olisiko siinä hänelle jännnyyttä, että parittelisin hänen kanssaan, ja sitten jättäisin hänet sanoen: Sori, mutta et ollut kyllin jännä minulle.

Miten on?

PS. Arvoisat palstalaiset! Olen toistaiseksi saanut yhden numeron kyseisen kahvilan asiakkaalta. En ole yrittänyt useampaa, sillä haluan pitää oman pesäni koskemattomana. Se on hyvä paikka tehdä hommia. Tästä syystä kysymys on suuri.

89

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvoisa Expua, lopeta jo nämä Nyyrikki-novellisi :D

• Ex----------PUA

Arvoisa kurppa, ei se ikäkriisi kieltämisellä poistu.

Eikä passiivis-aggressiiviset hymiöt piilota kurpparaivoasi, vaan muistutat strutsia joka hautaa päänsä hiekkaan, mutta valta perse silti paistaa.

• 161026

Miksi hän lopettaisi? Sinä ruokit häntä jatkamaan ja mikäli et ruoki, hän kommentoi itse itsellensä tai provosoi muut mukaan ampumalla puskista itseänsä muilla nimimerkeillä kosiskellen juuri tuollaisia kurppia tai valkoritareita. Voit vain hävitä kiihottamalla häntä entistä enemmän, ellet sitten 25 minuutissa kyllästynyt, kun et saanut yhtään viestiä ja nyt vastasit itsellesi ja kehittelet vastinetta, jotta voit houkutella viattomia ja tervejärkisiä käyttäjiä valkoritarioimaan.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Arvoisa kurppa, ei se ikäkriisi kieltämisellä poistu.

Eikä passiivis-aggressiiviset hymiöt piilota kurpparaivoasi, vaan muistutat strutsia joka hautaa päänsä hiekkaan, mutta valta perse silti paistaa.

Miten minun passiivis-aggressiiviset hymiöni eroavat sinun vastaavista?

Itse muistutat sitä strutsia, et ole vastannut yhteenkään kysymykseeni joissa puidaan todisteita, sen sijaan itse jatkat samaa papukaija-jankuttamista muille että pitäisi jotain todistaa milloin mistäkin. TODISTA! Armeijakysymyksiin et osannut vastata tai sitten et lukenut viestejäni kuten et muitakaan vastauksiani, sen sijaan huutelet että minä en vastaa. Itse et vastaa mihinkään, jankutat samaa paskaa henkilöhyökkäyksistä ja osu-upposista. Alahan nyt itse vastailemaan ja todistamaan jos olet MIES äläkä papukaijajäkätä samoja fraasejasi. Se on strutsia jos mikä.

Selitäpäs nyt ihan ensin meille koska muutkin palstalla tietää (mitä itse en olisi tietänyt ellei parikin muuta olisi huomauttanut) että miten arasta pupupöksy expuasta tuli joku palstan henkinen guru? Ja sitten todistat missä ravintoloissa olet ollut ja milloin. Jos kyseessä on yökerhotyyppinen pääkaupunkiseudulla niin siellä on illan aikana ollut satoja ihmisiä joten sua ei henkkoht voi tunnistaa mutta pystynet kertomaan ketä esiintyi, mitä musiikkia, mikä valaistus-systeemi jne.

Joten todista sinä pelle, tämä on nyt puhdasta henkilöhyökkäystä epähenkilöä kohtaan joten ime siitä.

• 161026 kirjoitti:

Miksi hän lopettaisi? Sinä ruokit häntä jatkamaan ja mikäli et ruoki, hän kommentoi itse itsellensä tai provosoi muut mukaan ampumalla puskista itseänsä muilla nimimerkeillä kosiskellen juuri tuollaisia kurppia tai valkoritareita. Voit vain hävitä kiihottamalla häntä entistä enemmän, ellet sitten 25 minuutissa kyllästynyt, kun et saanut yhtään viestiä ja nyt vastasit itsellesi ja kehittelet vastinetta, jotta voit houkutella viattomia ja tervejärkisiä käyttäjiä valkoritarioimaan.

Niin, olet varmaan oikeassa. Mielisairas ei kykene lopettamaan joten ehkä pitää itse tehdä aloite :)

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Niin, olet varmaan oikeassa. Mielisairas ei kykene lopettamaan joten ehkä pitää itse tehdä aloite :)

Aika hyvin sanottu, kun olet itse yötä päivää tehtaillut aloituksia joissa aiheena on minä. Kaikki sen jälkeen kun sinun pienoinen ikäkriisisi puhkesi, kun kerroin miten olin pannut 22 vuotiasta missukkaa puistossa.

Vieläkin taitaa jäytää? Vai onko niin, että Darkkis ei ole antanut sinulle letkua, kun olet noin kiukkuinen?

• Ex----------PUA
        Ex----------PUA kirjoitti:

Aika hyvin sanottu, kun olet itse yötä päivää tehtaillut aloituksia joissa aiheena on minä. Kaikki sen jälkeen kun sinun pienoinen ikäkriisisi puhkesi, kun kerroin miten olin pannut 22 vuotiasta missukkaa puistossa.

Vieläkin taitaa jäytää? Vai onko niin, että Darkkis ei ole antanut sinulle letkua, kun olet noin kiukkuinen?

(Aikalailla reilu kuukauden verran, tai taitaa mennä ylikin, jos tarkkoja ollaan, olet niitä aloituksiasi minusta tehnyt. Unohtamatta tietenkään stalkkausta että mihin aikaan liikun palstalla. Kaikki tervemielisen "miehen" käytöstä. Vähän kuten ":D", "<3" ja "LOL" -hymiöt ovat osa normaalia, tasapainoisen 50v. miehen kommunikaatiota. Joten kyllä, olet erittäin oikea henkilö puhumaan mielisairaasta joka ei kykene lopettamaan. :D Noh, kurpparaivo ja ikäkriisi eivät ole leikin asioita, vaikka huvittavalta voivatkin näyttää!).

• miesvm_1967x_out

(Aikalailla reilu kuukauden verran, tai taitaa mennä ylikin, jos tarkkoja ollaan, olet niitä aloituksiasi minusta tehnyt. Unohtamatta tietenkään stalkkausta että mihin aikaan liikun palstalla. Kaikki tervemielisen "miehen" käytöstä. Vähän kuten ":D", "<3" ja "LOL" -hymiöt ovat osa normaalia, tasapainoisen 50v. miehen kommunikaatiota. Joten kyllä, olet erittäin oikea henkilö puhumaan mielisairaasta joka ei kykene lopettamaan. :D Noh, kurpparaivo ja ikäkriisi eivät ole leikin asioita, vaikka huvittavalta voivatkin näyttää!).

Vastaan kun olen toipunut vaimoni käsittelystä, olen vielä liian täpinöissä :)

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Vastaan kun olen toipunut vaimoni käsittelystä, olen vielä liian täpinöissä :)

Miksi valehtelet?

• miesvm_1967x_out

Miksi valehtelet?

Mitä olen muka valehdellut?

• Ex----------PUA

Osu ja uppos! Shaming language ja henkilöhyökkäys!

• Ex----------PUA

Sanoit vastaavasi, ja väitit että sinulla on vaimo.

• Ex----------PUA

Osu ja uppos! Shaming language ja henkilöhyökkäys!

Onko paskahousutädillä taas keinot ja argumentit vähissä?

• Paskahousutäti

Onko paskahousutädillä taas keinot ja argumentit vähissä?

On.

Sanoit vastaavasi, ja väitit että sinulla on vaimo.

Niin, minulla on vaimo joka eilen tuohon aikaan teki minulle jotakin josta jouduin aika täpinöihin. Seksistä ei sinänsä ollut kyse, toisen kosketus voi vaikuttaa muutenkin siten että mieskin menee aika hervottomaksi, esim. välilihan ja pallien pienimuotoinen hierominen ja kynsiminen :)

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Niin, minulla on vaimo joka eilen tuohon aikaan teki minulle jotakin josta jouduin aika täpinöihin. Seksistä ei sinänsä ollut kyse, toisen kosketus voi vaikuttaa muutenkin siten että mieskin menee aika hervottomaksi, esim. välilihan ja pallien pienimuotoinen hierominen ja kynsiminen :)

JA keskustelupöytäkirjoihin merkittiin, että setä joka oikeasti onkin täti, puhui paskaa, ja täten vahvistaa maineensa palstan patologisena valehtelijana, ja ylivoimaisestii pahimpana ikäkriisin uhrina.

• Kuulit niiden puheet, joten tiedät että suurin osa miehistä on heille pelkkää saastaa. Olen itse asiassa kuullut baareissa monienkin kanalaumojen kovaan ääneen arvostelevan miehiä, yleensä ihan turhista syistä.

Mielestäni tilanteeseen on 2 hyvää vaihtoehtoa.

Vaihtoehto 1: Etenet siihen tilanteeseen kun on panon aika. Toteat kylmästi, että "tämä on väärin, jos oltais vaan kavereita" tai "mua väsyttää, on nyt vähän pää kipeä". Eli annat ymmärtää mutta jätät antamatta.

Vaihtoehto 2: Käyt panemassa ja sitten syötät naisille heidän omaa lääkettään, sitä miten he yleensä osoittava miehelle ettei kiinnosta: "sorry, mutta ei ollut kemioita", "joku mies saa sinusta vielä hyvän naisen", vastaat erittäin pitäkän ajan kuluttua viestiin lyhyesti "mulla on nyt vähän kiire", jätä vastaamatta ollenkaan naisen viesteihin/puheluihin tai "oltaisko vaan kavereita?"

Tai sitten joku suora tylytys, jolla nainen voi jopa ymmärtää minkälainen hypergaminen lutka hän on.

• Ex----------PUA

Kiitoksia vastauksesta.

Tuntuisivat olevan varsin tilanteeseen sopivia ratkaisuja nuo sinun.

Tuota 1. vaihtoehtoa olen tehnyt, lähinnä niille muijille, jotk ovat ensiksi pihdanneet tai käyttäneet pelejä minuun. Lähinnä siis siten, että kyse on molemmista. Se tuntuisi olevan melko kova pala naisen egolle.

2. Taas voisi tehdä tuolle sikäli hyvää, että se itse on tuhlannnut miehen aikaa, ja vielä täysin sopimattomista syistä, antaen tälle pakit. Kieltämättä tuokin vaihtoehto toisi kummast "jännyttä" hänen elämäänsä.

Nuohan ovat tyypillisiä, palstalla mainittuja juoksujen juosijoita, joita motivoivat hypergamiset motiivit.

Saapa siis nähdä kumpaan niistä päätyy, jos nyt tuosta juttua tulee.

Niin sitä voisi lähteä koittamaan, että jos sen tapaa tuon mestan ulkopuolella, mutta että muuten rauhoittaa tuon koko pytingiin.

Joka tapauksessa, nämä ovat siitä harvinaisia tilanteita, että nyt tietää naisen tai naisten mädän ytimen, eikä elättele turhia toiveita.

Mielenkiintooista oli se, että se kaikkein röyhkein heistä oli myös se kaikkein vähiten vetävin. Luultavasti joku ei-hypergaminen ja hänen tasoisensa mies on käynyt koittamassa häntä, ja hänet haukuttiin nimeä myöden.

Kiitoksia vastauksesta.

Tuntuisivat olevan varsin tilanteeseen sopivia ratkaisuja nuo sinun.

Tuota 1. vaihtoehtoa olen tehnyt, lähinnä niille muijille, jotk ovat ensiksi pihdanneet tai käyttäneet pelejä minuun. Lähinnä siis siten, että kyse on molemmista. Se tuntuisi olevan melko kova pala naisen egolle.

2. Taas voisi tehdä tuolle sikäli hyvää, että se itse on tuhlannnut miehen aikaa, ja vielä täysin sopimattomista syistä, antaen tälle pakit. Kieltämättä tuokin vaihtoehto toisi kummast "jännyttä" hänen elämäänsä.

Nuohan ovat tyypillisiä, palstalla mainittuja juoksujen juosijoita, joita motivoivat hypergamiset motiivit.

Saapa siis nähdä kumpaan niistä päätyy, jos nyt tuosta juttua tulee.

Niin sitä voisi lähteä koittamaan, että jos sen tapaa tuon mestan ulkopuolella, mutta että muuten rauhoittaa tuon koko pytingiin.

Joka tapauksessa, nämä ovat siitä harvinaisia tilanteita, että nyt tietää naisen tai naisten mädän ytimen, eikä elättele turhia toiveita.

Mielenkiintooista oli se, että se kaikkein röyhkein heistä oli myös se kaikkein vähiten vetävin. Luultavasti joku ei-hypergaminen ja hänen tasoisensa mies on käynyt koittamassa häntä, ja hänet haukuttiin nimeä myöden.

"Luultavasti joku ei-hypergaminen ja hänen tasoisensa mies on käynyt koittamassa häntä, ja hänet haukuttiin nimeä myöden."

Miten se ruma sika uskalsikaan tehdä itseään täynnä olevalle Minna-Maarialle aloitteen. Kaikki kaverithan ovat varmasti kehuneet facessa ja instassa kyseistä naista tosi kauniiksi ja vakuttaneet että hänelläkin on oikeus saada vain täydellinen mies.

• Ex----------PUA
        super-atm kirjoitti:

"Luultavasti joku ei-hypergaminen ja hänen tasoisensa mies on käynyt koittamassa häntä, ja hänet haukuttiin nimeä myöden."

Miten se ruma sika uskalsikaan tehdä itseään täynnä olevalle Minna-Maarialle aloitteen. Kaikki kaverithan ovat varmasti kehuneet facessa ja instassa kyseistä naista tosi kauniiksi ja vakuttaneet että hänelläkin on oikeus saada vain täydellinen mies.

:D

No juuri noin.

Se oli sellainen vähäsen pulska likka vielä. Sellainen josta selvästii näki, että heistä juuri häntä takuulla tavoitellaan vähiten.

Istuu melko hyvin sen havaiinnon kanssa yksiin, että usein nokkavimpia ja paskimpia ämmiä ovat juuri ne keskinkertaisimmat.

• Palstanainen

Palsta on nykyään todella ala-arvoinen. Harmi.

Ikävä oikeita kirjoittelijoita.

• Monenko miehen käyttämä olet?

• miesvm_1967x_out
        super-atm kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä olet?

Sairaan paskan peruskyssä :D

• 17plus11
        super-atm kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä olet?

Olenkin ajatellut, että tämä nikki on yksi sinun hahmoistasi ExPUA, ja nyt vahingossa paljastit sen, koska kysyit ExPUA:n kysymyksen. Yleensä jos kukaan ei vastaile sulle, niin super-atm tai joku muu samaa mieltä kanssasi oleva ilmestyy kuvioihin ja kirjoittaa täsmälleen ExPUA -tyyliin. Olikohan se tämä nimenomainen nikki, jolla teit aiemmin niitä "raportteja" joissa kerroit at -miehen "seikkailuista" samaan tyyliin kuin nyt raportoit ExPUA:n seikkailuista...

• miesvm_1967x_out kirjoitti:

Sairaan paskan peruskyssä :D

Peruskyssä mikä sopii joka tilanteeseen.

• 17plus11 kirjoitti:

Olenkin ajatellut, että tämä nikki on yksi sinun hahmoistasi ExPUA, ja nyt vahingossa paljastit sen, koska kysyit ExPUA:n kysymyksen. Yleensä jos kukaan ei vastaile sulle, niin super-atm tai joku muu samaa mieltä kanssasi oleva ilmestyy kuvioihin ja kirjoittaa täsmälleen ExPUA -tyyliin. Olikohan se tämä nimenomainen nikki, jolla teit aiemmin niitä "raportteja" joissa kerroit at -miehen "seikkailuista" samaan tyyliin kuin nyt raportoit ExPUA:n seikkailuista...

Harmi tuottaa pettymys, mutta ei olla samoja henkilöitä vaikka niin toivotkin. En ole yleensä ex-puan seikkailuita muutenkaan kommentoinut.

• super-atm kirjoitti:

Harmi tuottaa pettymys, mutta ei olla samoja henkilöitä vaikka niin toivotkin. En ole yleensä ex-puan seikkailuita muutenkaan kommentoinut.

Alanko tutkimaan?

• miesvm_1967x kirjoitti:

Alanko tutkimaan?

Mie kun en edelleenkään ole helka joka tässä vaiheessa huokaisee turhautuneesti ja ottaa romaanin käteen ja alkaa lukemaan sitä.. nope, minä voin alkaa stalkkaamaan koska olen vittumoinen jätkä jos niikseen tulee :) kiva ryynätä palstan veijareiden kanssa vaihteeksi :)

• 17plus11
        super-atm kirjoitti:

No älä sitten käytä ExPUA:n fraaseja. Mutta joku at -mies "hahmo" hänellä tosiaan vielä kesällä oli.

• Ex----------PUA

No, palstanaisen sitten pitäisi sitten aloittaa se muutos itsestään.

Aiheessa pysyminen on yksi sellainen puoli.

Muuten olet vain tuota katkeraa, ja ikäkriisissään vellovaa kurppalaumaa jotka tässäkin ketjussa osoittaa oman pienuutensa, ja sen miten he ovat asiallisessa keskustelussa kuin lauma jotain esi-murrosikäisiä häiriintyneitä kakaroita.

• Ex----------PUA
        17plus11 kirjoitti:

No älä sitten käytä ExPUA:n fraaseja. Mutta joku at -mies "hahmo" hänellä tosiaan vielä kesällä oli.

No, vastaa nyt siihen kysymykseen, minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

Samoin, äläkä sinä tule komentelemaan Super-ATM:aa siitä mitä kysymyksiä hän saa käyttää, kun te idiootit nyt itse teette niin myös että käytätte minun fraaseja (itte oot!!-defenssi taii "mä kostan sulle sen että se mitä sä sanoit osu ja uppos muhun!!!"), ettekä edes tajua miten noloilta se teidät saa näyttämään. Super-ATM voi kysyä tuollaisia ilman moisia sivuvaikutusta, ja vieläpä täysin oikeutetusti, eikä vähiten siksi että teistä kukaan ei pärjää minulle tai hänelle väittelyssä. Ei ole pärjännyt, eikä tule pärjäämään.

Ja muutenkin on ämmämäistä ulista siitä, että teille esitetään henkilökohtaisia kysymyksiä, koska teidän ainoa anti keskusteluun on vanha a väsynyt henkilöhyökkäys, joten annatte täydellisen oikeuden muille tehdä samoin.

"Olen tyhmä huora, teen henkilöhyökkäyksen, ja saan itkupotkuraivariin kun joku menee minun kohdallani henkilökohtaisuuksiin!!! :D :D:D" *rääkyvällä kurpan äänellä, jossa rohisee vuosikausien lataus spermaa ja limoja*

Alanko tutkimaan?

Mitä tutkimaan? Tutki itseäsi.

• 17plus11 kirjoitti:

"No älä sitten käytä ExPUA:n fraaseja."

Mitä fraaseja? Olet täysin vainoharhainen. Näetkö lentäviä olioita ympärilläsi? Juttelevatko ne sinulle?

• Kilttiatm

KAnnatan kostoa naiselle joka ei meitä kunnollisia miehiä arvosta.

• Eräässä toisessa ketjussa oli hyvä pointti; mikä on perustuoksusi? Kehon tuoksuilla on merkittävä vaikutus, tiedän sen itsekin ja merkitsee myös mulle. Jos toisen tuoksu ei vaan ole hyvä niin homma oli siinä. Mikä on sinun tuoksusi? Deodorantillahan sitä EI voi peittää, perustuoksu tulee aina läpi kaikesta. Mikä taas vaikuttaa kehon perustuoksuun niin siinä on moni asia.. kait osittain geenitkin mutta enimmäkseen kehon sisäisen puhtauden taso eli ruokavalio vaikuttaa paljon (ananas puhdistaa esim.), veden määrä ja ylipäänsä siis mitä syö tai juo.

Jos keho haisee sialle niin ei sillä ruholla naista saa. Rexona ei siihen auta eikä dödö. Täytyy tehdä ihan jotain muita asioita.

Kuka ymmärtää, kuka allekirjoittaa tämän väitteen?

Eräässä toisessa ketjussa oli hyvä pointti; mikä on perustuoksusi? Kehon tuoksuilla on merkittävä vaikutus, tiedän sen itsekin ja merkitsee myös mulle. Jos toisen tuoksu ei vaan ole hyvä niin homma oli siinä. Mikä on sinun tuoksusi? Deodorantillahan sitä EI voi peittää, perustuoksu tulee aina läpi kaikesta. Mikä taas vaikuttaa kehon perustuoksuun niin siinä on moni asia.. kait osittain geenitkin mutta enimmäkseen kehon sisäisen puhtauden taso eli ruokavalio vaikuttaa paljon (ananas puhdistaa esim.), veden määrä ja ylipäänsä siis mitä syö tai juo.

Jos keho haisee sialle niin ei sillä ruholla naista saa. Rexona ei siihen auta eikä dödö. Täytyy tehdä ihan jotain muita asioita.

Niin, minä kannatan kostoa sikamiehille jotka luulevat olevansa vitun hienoja vaikka ovat peräpukamia alempana.. etsi sieltä itsesi.

• Kilttiatm
        miesvm_1967x kirjoitti:

Eräässä toisessa ketjussa oli hyvä pointti; mikä on perustuoksusi? Kehon tuoksuilla on merkittävä vaikutus, tiedän sen itsekin ja merkitsee myös mulle. Jos toisen tuoksu ei vaan ole hyvä niin homma oli siinä. Mikä on sinun tuoksusi? Deodorantillahan sitä EI voi peittää, perustuoksu tulee aina läpi kaikesta. Mikä taas vaikuttaa kehon perustuoksuun niin siinä on moni asia.. kait osittain geenitkin mutta enimmäkseen kehon sisäisen puhtauden taso eli ruokavalio vaikuttaa paljon (ananas puhdistaa esim.), veden määrä ja ylipäänsä siis mitä syö tai juo.

Juon vettä ainakin pari litraa päivässä. Ananaksiakin syön ainakin kerran viikossa. En usko että sialle haisen kun käyn suihkussa pari kertaa päivässä. Vaatteitakin osaan pestä joten en mielestäni haise oikein miltään.

• miesvm_1967x_out
        Kilttiatm kirjoitti:

Juon vettä ainakin pari litraa päivässä. Ananaksiakin syön ainakin kerran viikossa. En usko että sialle haisen kun käyn suihkussa pari kertaa päivässä. Vaatteitakin osaan pestä joten en mielestäni haise oikein miltään.

Minäkin syön tolkuttomasti valkosipulia mutta en huomaa haisevani valkosipulille. Onneksi emäntä syö yhtä paljon.

• miesvm_1967x_out

Minäkin syön tolkuttomasti valkosipulia mutta en huomaa haisevani valkosipulille. Onneksi emäntä syö yhtä paljon.

Ja nyt ihan yleisvinkkinä kuten kilttiatm jo vihjaisi.. vähintään pari litraa vettä päivässä MUTTA kun siihen yhdistää ananasta ja greippiä niin myös siemenneste muuttuu miedon makean tuoksuiseksi. Tosi on. Kunhan ei syö valkosipulia :)

Taas tää ihmeS24härveli potki munt ulos, höh. Kohta kiukustun ja meen emännän viereen paapimaan!

• miesvm_1967x_out

Tarkootin killtis että se haju EI tule ulkopuolelta eli suihku ei auta eikä sauna, vaan se haju jos on, niin tulee kehon sisältä, soluista. Siinä ei suihkut ja shampoot auta, elimistö täytyy putsata sisältä käsin.

• miesvm_1967x_out

Tarkootin killtis että se haju EI tule ulkopuolelta eli suihku ei auta eikä sauna, vaan se haju jos on, niin tulee kehon sisältä, soluista. Siinä ei suihkut ja shampoot auta, elimistö täytyy putsata sisältä käsin.

Entä milloin viimeksi olet langannut hampaanvälit "total" ja pessyt kunnolla? Tuleeko kurkusta keltaisia kökkäreitä? Tarkoitan nyt ihan vaan suun hygieniaa että onko hanskassa? Komeakaan mies ei naista saa jos on hampaanvälit täys mätää ruokaa ja kurkussa keltaset bakteerimösöt ja henki haisee niin että karjala palautetaan. Eli lähtökohtaisesti täytys yrittää pitää suuhygieniasta huolta, kuten koko kehin mutta nin ettei tarvi käyttää mitään dödöjä ja partavesiä.. jos niikseen on, niin on hukassa ja täytyy tehdä uudet suunnitelmat :) Tää on mun näkemys asiaan vaan toki.

• Ex----------PUA

Kiitos vastauksesta.

Jos päädyn kostoretkelle, teen sen jokaisen kiltin ja kunnollisen miehen puolesta, ja pahuutta rakastavaa huoruutta vastaan.

• atmi-

Jännämiehet tuoksuu varmaan hyvälle.

• Raiskattu

Hyvä ExPUA psykopaatti toimiin juuri noin :(
      Tarkoituksesi on satuttaa mahdollisemman paljon naista ja vielä käyttää seksuaalisesti hyväksi, kutsun sitä myös raiskaukseksi (: (
      Tyttö saa rangaistuksen sinulta joka leikit jumalaa.
      Olen kohdannut tällaisen ihmisen elämässäni, enkä toivo kenenkään kohtaavan tällaista ihmistä ikinä.
      Kylvät pahaa ympärillesi vain satuttaaksesi ihmisiä, ei hyvä myöskään itsellesi.

• 2plus14

Ei se vanha setä tee muuta kuin kirjoittelee paskaa netissä, jotta saa ihmisiltä reaktioita aikaiseksi.

• Sellikaveri
        2plus14 kirjoitti:

Ei se vanha setä tee muuta kuin kirjoittelee paskaa netissä, jotta saa ihmisiltä reaktioita aikaiseksi.

Juttujen perusteella se istuu sellissä kirjoittelemassa ku ei saa toteuttaa kostoa naisille jotka puhuvat suoraan ja oikeilla sanoilla asioista.

• Ex----------PUA
        2plus14 kirjoitti:

Sanoo kurppa joka reagoi. :D Sinä feilaat kyllä niin monella tasolla.

Ja vieläpä kurpparaivoten ja valehdellen.

Missä ne sinun todisteet viipyvät, valehteleva kurppa?

• Ex----------PUA

Minä psykopaatti?

Luitko ollenkaan mitä nuo huorat sanoivat ja mitä he tekevät?

Entä oletko tullut ajatelleeksi kenen puolen sinä tässä otat?

• Indievidual

Sanoo kurppa joka reagoi. :D Sinä feilaat kyllä niin monella tasolla.

Ja vieläpä kurpparaivoten ja valehdellen.

Missä ne sinun todisteet viipyvät, valehteleva kurppa?

Sähän se raivoisa kurppa täällä olet. Tolla asenteella ole ikinä mitään naista saanut..

• Ex----------PUA
        Indievidual kirjoitti:

Sähän se raivoisa kurppa täällä olet. Tolla asenteella ole ikinä mitään naista saanut..

"Itte oot!!"

• Vähänjärkeäedes

Mikä sinä kuvittelet olevasi kenellekkään mitään opetuksia antamaan? Samanlainen virheitä tekevä ihminen kun me muutkin.Miksi sinä olisit oikeutettu päättämään mitä kukaan saa sanoa tai tehdä? Ja miksi kuvittelet olevasi jotenkin tota naista parempi kun samalla lailla puhut paskaa jatkuvasti naisista.Kai olisit sitten myös itse valmis jonkun tuntemattomaan sanelemaan ja toteuttamaan rangaistukseen jos joku sun kaverillesi päästämä aivopieru kyseistä henkilöä ,teitä salakuunnellessa, ei sitten miellyttäiskään?

• Ex----------PUA

Minä en palkitse hyvää pahalla, tosin kuin nuo huorat, jotka rankaisevat hyvän pahalla, ja vieläpä janoavat pahaa.

He ovat juurikin niitä - kuten Darkkis sen sanoisi - ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIMPIA, joista palstallakin on puhe.

He ovat niitä idiootteja, jotka ovat kiimavittunsa vietävissä, jotka saavat miehet vihaamaan täysin ansaitusti naisia ja jotka tästä syystä vetävät myös ne harvat kunnon naisetkin lokaan.

He ovat ansainneet sen, että heidät pumpataan ja dumpataan.

JJa toiseksi, kuka helvetti sinä olet minua moralisoimaan?

Sinä et SANALLAKAAN tuominnut näitä lajitovereitasi (ehkä juuri siksi).

• Hähmitänyt

Minä en palkitse hyvää pahalla, tosin kuin nuo huorat, jotka rankaisevat hyvän pahalla, ja vieläpä janoavat pahaa.

He ovat juurikin niitä - kuten Darkkis sen sanoisi - ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIMPIA, joista palstallakin on puhe.

He ovat niitä idiootteja, jotka ovat kiimavittunsa vietävissä, jotka saavat miehet vihaamaan täysin ansaitusti naisia ja jotka tästä syystä vetävät myös ne harvat kunnon naisetkin lokaan.

He ovat ansainneet sen, että heidät pumpataan ja dumpataan.

JJa toiseksi, kuka helvetti sinä olet minua moralisoimaan?

Sinä et SANALLAKAAN tuominnut näitä lajitovereitasi (ehkä juuri siksi).

En tuominnut en,koska mielestäni on typerän ennakkoluuloista tehdä näin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä yhdestä keskustelusta, jota salakuuntelit ,ja vielä yleistää näiden( ehkäpä typerien) yksilöiden teot kaikkien naisten käytökseksi ja oikeutetuksi syyksi naisvihaan,siis mitä? Pientä yleistämistä.Ja vaikka muut ihmiset käyttäytyisivät miten typerästi mielestäsi,miksi sinä olet se joka rankaisee? Miksi kuvittelet olevasi parempi vaikka teet aivan samoin itsekkin?Miksi sinä saat moralisoida muita,muttei muut sinua?

• Ex----------PUA
        Hähmitänyt kirjoitti:

En tuominnut en,koska mielestäni on typerän ennakkoluuloista tehdä näin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä yhdestä keskustelusta, jota salakuuntelit ,ja vielä yleistää näiden( ehkäpä typerien) yksilöiden teot kaikkien naisten käytökseksi ja oikeutetuksi syyksi naisvihaan,siis mitä? Pientä yleistämistä.Ja vaikka muut ihmiset käyttäytyisivät miten typerästi mielestäsi,miksi sinä olet se joka rankaisee? Miksi kuvittelet olevasi parempi vaikka teet aivan samoin itsekkin?Miksi sinä saat moralisoida muita,muttei muut sinua?

Eli tulihan se oikea syy esille, olet itse samanlainen kieroilija.

Yksi keskustelu ja yksi tunnustus riittää, siitä ei tarvitse edes tehdä johtopäätöksiä, joten älä ala vääristellemään asioita.

Juuri tuolla tavoin te kieroilevat ja tyhmät huorat toimitte.

Te puolustatte syyllistä, vain jos se on nainen, eikä teillä ole mitään väliä mitä ne saastat saavat aikaan . Etkö sinä tyhmä huora tajua, että näiden huorien jäljiltä kasvaa vankkka sukupolvi naisvihaajia? Toki, karma kyllä tulee, ja nämä varmasti jäävät yksin kurppaantumaan kuten te, mutta sääli sitä että he repivät omaan sairauteensa ja pahuuteensa mukaan viattomia, ja hyvää tarkoittavia miehiä.

Onko miesviihasi ja feminismisi todellakin saavuttanut jo tuon tason?

Samoin, minä en salakuunnellut, en voinut välttyä kuulemasta sitä heidän kälkätystään, joka perustui 100% miesvihalle ja sadistisen nautinnon saamiselle siitä, mitä pahaa on aiheutettu heille jotka ovat tarkoittaneet vaiin hyvää.

Mutta otetaan onkeen, miehen on parempi salakuunnella naisia, niin hännelle tulee sensuroimaton todellinen luonto selville.

• Voiettässentäänpientä

Eli tulihan se oikea syy esille, olet itse samanlainen kieroilija.

Yksi keskustelu ja yksi tunnustus riittää, siitä ei tarvitse edes tehdä johtopäätöksiä, joten älä ala vääristellemään asioita.

Juuri tuolla tavoin te kieroilevat ja tyhmät huorat toimitte.

Te puolustatte syyllistä, vain jos se on nainen, eikä teillä ole mitään väliä mitä ne saastat saavat aikaan . Etkö sinä tyhmä huora tajua, että näiden huorien jäljiltä kasvaa vankkka sukupolvi naisvihaajia? Toki, karma kyllä tulee, ja nämä varmasti jäävät yksin kurppaantumaan kuten te, mutta sääli sitä että he repivät omaan sairauteensa ja pahuuteensa mukaan viattomia, ja hyvää tarkoittavia miehiä.

Onko miesviihasi ja feminismisi todellakin saavuttanut jo tuon tason?

Samoin, minä en salakuunnellut, en voinut välttyä kuulemasta sitä heidän kälkätystään, joka perustui 100% miesvihalle ja sadistisen nautinnon saamiselle siitä, mitä pahaa on aiheutettu heille jotka ovat tarkoittaneet vaiin hyvää.

Mutta otetaan onkeen, miehen on parempi salakuunnella naisia, niin hännelle tulee sensuroimaton todellinen luonto selville.

Vau,nyt sitten alettiin huoritteleen.Jospa vaan vastaisit asiallisesti esittämiini kysymyksiin,jos huorittelultasi ja typerien yleistysten tekemiseltä vaan kerkiät.Äläkä ala vääristelemään mun kommentteja vaan yritä tajuta niiden pointti,eli se ettei kukaan meistä ole oikeutettu rankaisemaan muita,ainakaan sun kuvailemasi kaltaisilta ilmeisesti kuvitelluilta "vääryyksiltä".Ei varsinkaan sunkaltainen täysin tekopyhä huorittelija. Kehtaatkin sanoa mun/kaltaisteni levittävän naisvihaa,taaskin tietämättä minusta,tai ilmeisesti kenestäkään muustakaan naisesta yhtään mitään mutta kaikki samaan nippuun yleistäen,samalla itse suunnittellen parasta tapaa kusettaa/satuttaa jtn tuntematonta naista,mitäs sinä sitten levität teollasi?Onnea ja hyvää oloa vai.Ja jos luulet että kielenkäyttösi loukkaa, olet väärässä,en ole 12-vuotias,hyvä yritys kuitenkin. Ja miksi alat samantien haukkumaan kun joku ei olekkaan kanssasi samaa mieltä,eikä aloituksesi tarkoitus ollutkaan herättää keskustelua aiheesta,vai olisiko kaikkien vaan pitänyt kompata mitä ikinä sinä suustasi päästät?

• Ex----------PUA
        Voiettässentäänpientä kirjoitti:

Vau,nyt sitten alettiin huoritteleen.Jospa vaan vastaisit asiallisesti esittämiini kysymyksiin,jos huorittelultasi ja typerien yleistysten tekemiseltä vaan kerkiät.Äläkä ala vääristelemään mun kommentteja vaan yritä tajuta niiden pointti,eli se ettei kukaan meistä ole oikeutettu rankaisemaan muita,ainakaan sun kuvailemasi kaltaisilta ilmeisesti kuvitelluilta "vääryyksiltä".Ei varsinkaan sunkaltainen täysin tekopyhä huorittelija. Kehtaatkin sanoa mun/kaltaisteni levittävän naisvihaa,taaskin tietämättä minusta,tai ilmeisesti kenestäkään muustakaan naisesta yhtään mitään mutta kaikki samaan nippuun yleistäen,samalla itse suunnittellen parasta tapaa kusettaa/satuttaa jtn tuntematonta naista,mitäs sinä sitten levität teollasi?Onnea ja hyvää oloa vai.Ja jos luulet että kielenkäyttösi loukkaa, olet väärässä,en ole 12-vuotias,hyvä yritys kuitenkin. Ja miksi alat samantien haukkumaan kun joku ei olekkaan kanssasi samaa mieltä,eikä aloituksesi tarkoitus ollutkaan herättää keskustelua aiheesta,vai olisiko kaikkien vaan pitänyt kompata mitä ikinä sinä suustasi päästät?

Jos puolustat tuollaisia horoja, silloin todennäköisesti olet itse samanlainen.

Samoin,, valehtelet avoimesti, kun puhut väärinkäsityksistä - kyseessä on suora tunnustus, ja sinä et ollut paikalla.

Ja mistä yleistämisestä sinä puhut, minä puhuin näistä nimenomaisista nyt? Vaikka on totta, että naiset ovat pääasiassa nykyisin roskasakkia, ja poikkeuksia etsitään kun haetaan kunnnon naista.

Ja sinä levität naisvihaa, sillä osoitat olevasi puolueellinen naisten eduksi, vaikka he olisi minkälaisia paskahirviöitä tahansa. Jokainen naisten teko ja mielipide muokkaa yleistä käsitystä heistä. Se, jos hyvät naiset eivät irtisanoudu pahoista, johtaa siihen että kaikki naiset yleisestään.

Jos siis olisit kunnon nainen, sinä et puolustelisi heitä, vaan tuomitsisit heidät.

Joten, olet tyhmä huora et kunnnon nainen, ihan kuten ne joita puolustelet.

• nuorinainenollutjoskus

Naisilla on keskenään tapana pitää kovis-roolia laumassa kaakattaessaan. Miehistä puhutaan väheksyvästi ja kuin olisi vaikka kuinka varaa valita. Oikeasti ajatellaan ihan muuta, sellaista huonoa itsetuntoa se vaan on ja itsen nostamista. Tiedät varmaan, että miehet tekevät samaa, heidänkin jutut on vailla todellisuuspohjaa. Saatat kostaa täysin viattomalle tytölle, joka ei oikeasti anna pakkeja kunnolliselle miehelle, jos sellaisen joskus saa, vaan paapattaa epävarmuuksissaan samanlaisia juttuja kuin kaverinsa.

• Ex----------PUA

Hevonpaskaa.

Sellainen ei ole viatoon, joka tuollaista tekee, ja ne jotka tuollaista ei tee, eivät asialla ylpeile.

Samoin, opetus se olisi sekin hänelle, että hän ylpeilee moiselle, mutta tuleekin sitten saamaan sitä samaa itselleen mitä on ihannoinut.

Ehkä se voi pelastaa hänet sen toteuttamiselta, sillä hänellä ei selvästikään ole kykyä asettua toisen asemaan, jolloin hänelle toisen aseman aiheuttaminen kummasti auttaa tuon kyvyn saavuttamisessa.

Teen hänestä vain paremman ihmisen. :)

• Siksipä kannattaisi osata olla yksilö oikeasti, eikä massamanipuloitu/hypnositoitu marionetti.........eli kana/sopuli sieluinen....

Hevonpaskaa.

Sellainen ei ole viatoon, joka tuollaista tekee, ja ne jotka tuollaista ei tee, eivät asialla ylpeile.

Samoin, opetus se olisi sekin hänelle, että hän ylpeilee moiselle, mutta tuleekin sitten saamaan sitä samaa itselleen mitä on ihannoinut.

Ehkä se voi pelastaa hänet sen toteuttamiselta, sillä hänellä ei selvästikään ole kykyä asettua toisen asemaan, jolloin hänelle toisen aseman aiheuttaminen kummasti auttaa tuon kyvyn saavuttamisessa.

"Teen hänestä paremman ihmisen" Huh huh... Pua.
        Pahuudella ei tehdä kenestäkään parempaa ihmistä, päinvastoin pilaat hänet ja aiheutat elinikäisen trauman hänelle tekosi takia. Traumatisoitunut ihminen ei näe totuutta niin kuin sinä sen haluaisit menevän. Ei asiat ole noin yksinkertaisia.
        Ihminen kuitenkin kehittyy omaa tahtiansa kokemuksista joita kohtaa.
        Ihminen itse tekee itsestänsä paremman ihmisen kun oppii kasvamaan henkisesti ja oppimaan kokemuksistansa. Toki me ihmiset hiomme toisiamme kokoajan suhteissamme. Mutta harkittu paha edustaa vain tyhmyyttä ja ymärtämättömyyttä eikä ole inhimillistä missään nimessä.
        Rakkaudella tehdään suuria tekoja.
        Mikä sinusta tekee kostonenkelin? Koetko mielihyvää, vallantunnetta toisen kärsimyksestä?

• vaihdankohtanimimerkkiä

Hevonpaskaa.

"Teen hänestä vain paremman ihmisen. :)"
        Niin, itsestäsihän sinä oletkin jo tehnyt naurunaiheen tällä palstalla :)

• Ex----------PUA
        vaihdankohtanimimerkkiä kirjoitti:

"Teen hänestä vain paremman ihmisen. :)"
        Niin, itsestäsihän sinä oletkin jo tehnyt naurunaiheen tällä palstalla :)

"vaihdankohtanimimerkkiä"

Kertoo sinusta ja tuosta kommenttisi noloudesta kaiken. :D

• Ex----------PUA
        Älykkö1 kirjoitti:

"Teen hänestä paremman ihmisen" Huh huh... Pua.
        Pahuudella ei tehdä kenestäkään parempaa ihmistä, päinvastoin pilaat hänet ja aiheutat elinikäisen trauman hänelle tekosi takia. Traumatisoitunut ihminen ei näe totuutta niin kuin sinä sen haluaisit menevän. Ei asiat ole noin yksinkertaisia.
        Ihminen kuitenkin kehittyy omaa tahtiansa kokemuksista joita kohtaa.
        Ihminen itse tekee itsestänsä paremman ihmisen kun oppii kasvamaan henkisesti ja oppimaan kokemuksistansa. Toki me ihmiset hiomme toisiamme kokoajan suhteissamme. Mutta harkittu paha edustaa vain tyhmyyttä ja ymärtämättömyyttä eikä ole inhimillistä missään nimessä.
        Rakkaudella tehdään suuria tekoja.
        Mikä sinusta tekee kostonenkelin? Koetko mielihyvää, vallantunnetta toisen kärsimyksestä?

Oikeudenmukaisuus ei ole pahuutta, vaan hyvyyttä.

Kosto on oikeudenmukaisuutta.

"What is the price of a friend?
        Who would carry out revenge?

In this bleak world of absent laws
        One in which the judge are whores
        An honor to die for the truth
        Eye for an eye, tooth for tooth

How many times must I say I'm not sorry?"

Samoin, voit olla vailla huolta, mitään laitontahan tässä ei ole tapahtumassa.

Se on naiset jotka lällättelevät uhreilleen, kun kaikki lait jotka on poistettu, jotka toimisivat oikeudentuojina, kun huorat toteuttavat sairasta luontoaan.

Tällöin, heihin tulee iskeä heidän omilla aseillaan.

Annettakoonn rangaistuksen sopia rikokseen.

Kiimavittu on se jolle hän antoi vallan, joten se saattakoot hänet ansaan.

Tuossa Super-ATM:n kanssa keskustelimmekin jo keinoista.

Voi veljet, tuskin maltan odottaa että näen hänen ilmeensä! :D

Oikeudenmukaisuus ei ole pahuutta, vaan hyvyyttä.

Kosto on oikeudenmukaisuutta.

"What is the price of a friend?
        Who would carry out revenge?

In this bleak world of absent laws
        One in which the judge are whores
        An honor to die for the truth
        Eye for an eye, tooth for tooth

How many times must I say I'm not sorry?"

Samoin, voit olla vailla huolta, mitään laitontahan tässä ei ole tapahtumassa.

Se on naiset jotka lällättelevät uhreilleen, kun kaikki lait jotka on poistettu, jotka toimisivat oikeudentuojina, kun huorat toteuttavat sairasta luontoaan.

Tällöin, heihin tulee iskeä heidän omilla aseillaan.

Annettakoonn rangaistuksen sopia rikokseen.

Kiimavittu on se jolle hän antoi vallan, joten se saattakoot hänet ansaan.

Tuossa Super-ATM:n kanssa keskustelimmekin jo keinoista.

Voi veljet, tuskin maltan odottaa että näen hänen ilmeensä! :D

Ymmärtämätön ihminen kostaa, koska tuntee vihaa ja kateutta!
        Oikeudenmukaisuus = Tasa-arvo!
        Paljastit todelliset kasvosi ja kyvyttömyytesi tuntea myötätuntoa!
        Vain pahaa tahtova oikeuttaa tekonsa oikeudenmukaisena, sillä ei ole mitään tekemistä , hyvyyden todellisuuden, totuuden kanssa.
        Et pysty aivopesemään minua, koska uskon omaan älyyni ja totuuteen.
        Jokainen tietää syvällä sisimmässään mikä on oikein ja mikä väärin. Ellei sitten ole psykopaatti, tunnevammainen.
        Minun mielestä sinä liikut pahan puolella ja se huolestuttaa minua.
        Tunteeni kyllä kertoo oikean tilan, sillä sisäinen tunnetila on oikeassa, hälytyskellot alkoivat soimaan kun luin sinun juttuasi, luotan omiin tunteisiin.
        Se että sinä ryhdyt iskemään naista antaaksesi opetuksen, on pahuutta ihmisyyttä kohtaan, sillä ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa.
        Olen todella pettynyt sinuun ja epäilen vahvasti, että kykenet raiskaamaan naisia.

• Ex----------PUA
        Älykkö1 kirjoitti:

Ymmärtämätön ihminen kostaa, koska tuntee vihaa ja kateutta!
        Oikeudenmukaisuus = Tasa-arvo!
        Paljastit todelliset kasvosi ja kyvyttömyytesi tuntea myötätuntoa!
        Vain pahaa tahtova oikeuttaa tekonsa oikeudenmukaisena, sillä ei ole mitään tekemistä , hyvyyden todellisuuden, totuuden kanssa.
        Et pysty aivopesemään minua, koska uskon omaan älyyni ja totuuteen.
        Jokainen tietää syvällä sisimmässään mikä on oikein ja mikä väärin. Ellei sitten ole psykopaatti, tunnevammainen.
        Minun mielestä sinä liikut pahan puolella ja se huolestuttaa minua.
        Tunteeni kyllä kertoo oikean tilan, sillä sisäinen tunnetila on oikeassa, hälytyskellot alkoivat soimaan kun luin sinun juttuasi, luotan omiin tunteisiin.
        Se että sinä ryhdyt iskemään naista antaaksesi opetuksen, on pahuutta ihmisyyttä kohtaan, sillä ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa.
        Olen todella pettynyt sinuun ja epäilen vahvasti, että kykenet raiskaamaan naisia.

"Oikeudenmukaisuus = Tasa-arvo!

Paljastit todelliset kasvosi ja kyvyttömyytesi tuntea myötätuntoa!"

Samat sanat.

Eli, sinusta on oikeudenmukaista ja tasa-arvoista:

Naisten miesvihamielinen käytös, ja suoranainen psykopaatinomainen hyväksikäyttö, ja eläimellinen kiimavittunsa sekä hypergamian palvonta.

- Naiset jotka tekevät näin, saavat tehdä niin ja kukaan ei saa sanoa mitään. Miehen tehtävänä on olla kiltti uhri, joka nuolee haavojaan.

Mutta sinusta on paha, jos näille - etenkin mies - antaa opetuksen ja potut pottuina, vieläpä näiden o malla suostuumuksella.

Kerro, missä tässä on tasa-arvo ja oikeus?

Mitä jos se hyväksikäytetty ja häpäisty kkiltti ja kunnollinen mies olisi sinun oma poikasi? Olisitko siltikin näiden räävittömien huorien puolella? Olisitko?

"Se että sinä ryhdyt iskemään naista antaaksesi opetuksen, on pahuutta ihmisyyttä kohtaan, sillä ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa."

Se nimenomaan on oikeudenmukaisuutta.

"Olen todella pettynyt sinuun ja epäilen vahvasti, että kykenet raiskaamaan naisia."

Siinäpähän olet. En ole täällä miellyttämässä ketään, enkä etenkään naisia.

Ja mitä tulee tuohon raiskauskorttiin, niiin huhuhu.

Se on naisten fantasia, ei minun.

Minä haluan naisen vapaaehtoista ja täydellistä antautumista.

"Oikeudenmukaisuus = Tasa-arvo!

Paljastit todelliset kasvosi ja kyvyttömyytesi tuntea myötätuntoa!"

Samat sanat.

Eli, sinusta on oikeudenmukaista ja tasa-arvoista:

Naisten miesvihamielinen käytös, ja suoranainen psykopaatinomainen hyväksikäyttö, ja eläimellinen kiimavittunsa sekä hypergamian palvonta.

- Naiset jotka tekevät näin, saavat tehdä niin ja kukaan ei saa sanoa mitään. Miehen tehtävänä on olla kiltti uhri, joka nuolee haavojaan.

Mutta sinusta on paha, jos näille - etenkin mies - antaa opetuksen ja potut pottuina, vieläpä näiden o malla suostuumuksella.

Kerro, missä tässä on tasa-arvo ja oikeus?

Mitä jos se hyväksikäytetty ja häpäisty kkiltti ja kunnollinen mies olisi sinun oma poikasi? Olisitko siltikin näiden räävittömien huorien puolella? Olisitko?

"Se että sinä ryhdyt iskemään naista antaaksesi opetuksen, on pahuutta ihmisyyttä kohtaan, sillä ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa."

Se nimenomaan on oikeudenmukaisuutta.

"Olen todella pettynyt sinuun ja epäilen vahvasti, että kykenet raiskaamaan naisia."

Siinäpähän olet. En ole täällä miellyttämässä ketään, enkä etenkään naisia.

Ja mitä tulee tuohon raiskauskorttiin, niiin huhuhu.

Se on naisten fantasia, ei minun.

Minä haluan naisen vapaaehtoista ja täydellistä antautumista.

Me ei olla samalla aaltopituudella, koska olen hyvin henkinen ihminen ja näen asiat hyvin syvällisesti.
        Ensinnäkin uskon kohtaloon ja karmanlakiin ja jokainen saa mitä ansaitsee ilman että pitää tarkoituksella , suunnittelemalla , kieroilemalla tehdä pahaa toisille.
        Koska jos näin toimit, niin lisäät vain omaa karmaasi ja saat itse maistaa omaa lääkettäsi :)
        Mitä tulee ihmisen luonteeseen joka näkyy kovuutena, myötätunnon puutteena, niin monet ihmiset eivät ole saaneet kotoa tarpeeksi kasvatuksessa hyväksyntää myötätuntoa ja jos on vielä kokenut arvottomuutta ihmisenä, niin helposti sulkeutuu ja asettaa kovan kuoren " suojelemaan itseänsä iskuilta joita on joutunut ottamaan vastaan".
        Ihmiset ovat kuitenkin kovan kuoren alla hyvinkin herkkiä ja haavoittuvaisia!
        Ihminen joka on kokenut kovia asioita elämässään rakentaa muurin ympärilleen ettei sattuisi kovasti.
        Mitä tulee ihmisuhteisiin ,niin nuoet kuitenkin ovat kokemattomia kuinka toimitaa, käyttäydytään, näytetään tunteita, rakkautta toisia kohtaan. Uskon että vasta vanhempana oppii arvostamaan arvostamaan itseä, toisia, rakkautta ihan eri tasolla, kuin nuorena.
        Oletko katsonut elokuvan Täällä pohjantähden alla!
        Siinä nuoripari tutustuu toisiinsa ja mies yrittää lähestyä tyttöa kosio mielessä, niin tyttö räkäisee miestä päin kasvoja, koska ei osaa näyttää tunteitansa eikä ymmärrää itseänsä. Mutta myöhemmin he tunnustavat rakkautensa toisiaan kohtaan.
        Elämä on kuitenkin ihmeellistä ja joskus myös naurettavaa kaikkien inhimillisten epäoikeuksien , oikeudenmukaisuuden, totuuden nimissä johtuvista kohtaamisista oli ne hyviä tai kamalia.
        Itselläni on ollut kamalan ihana elämä ja olen kohdannut pahuutta, hyvyyttä tasapuolisesti elämässäni, mutta en ole koskaan tuominnut tai ajatellut pahaa toisista. Olen hyväksynyt kaikki asiat hiljaa mielessäni tuomitsematta ketään kuitenkaan. En koskaa ole kostanut mitään kenellekkään, en edes ajatuksissani!
        Sitä kutsun hyvyydeksi jos mieli on puhdas pahasta :D
        Kaikkea hyvää sinulle ja onnea naisrintamalla!
        Love Älykkö

• Ex----------PUA
        Älykkö1 kirjoitti:

Me ei olla samalla aaltopituudella, koska olen hyvin henkinen ihminen ja näen asiat hyvin syvällisesti.
        Ensinnäkin uskon kohtaloon ja karmanlakiin ja jokainen saa mitä ansaitsee ilman että pitää tarkoituksella , suunnittelemalla , kieroilemalla tehdä pahaa toisille.
        Koska jos näin toimit, niin lisäät vain omaa karmaasi ja saat itse maistaa omaa lääkettäsi :)
        Mitä tulee ihmisen luonteeseen joka näkyy kovuutena, myötätunnon puutteena, niin monet ihmiset eivät ole saaneet kotoa tarpeeksi kasvatuksessa hyväksyntää myötätuntoa ja jos on vielä kokenut arvottomuutta ihmisenä, niin helposti sulkeutuu ja asettaa kovan kuoren " suojelemaan itseänsä iskuilta joita on joutunut ottamaan vastaan".
        Ihmiset ovat kuitenkin kovan kuoren alla hyvinkin herkkiä ja haavoittuvaisia!
        Ihminen joka on kokenut kovia asioita elämässään rakentaa muurin ympärilleen ettei sattuisi kovasti.
        Mitä tulee ihmisuhteisiin ,niin nuoet kuitenkin ovat kokemattomia kuinka toimitaa, käyttäydytään, näytetään tunteita, rakkautta toisia kohtaan. Uskon että vasta vanhempana oppii arvostamaan arvostamaan itseä, toisia, rakkautta ihan eri tasolla, kuin nuorena.
        Oletko katsonut elokuvan Täällä pohjantähden alla!
        Siinä nuoripari tutustuu toisiinsa ja mies yrittää lähestyä tyttöa kosio mielessä, niin tyttö räkäisee miestä päin kasvoja, koska ei osaa näyttää tunteitansa eikä ymmärrää itseänsä. Mutta myöhemmin he tunnustavat rakkautensa toisiaan kohtaan.
        Elämä on kuitenkin ihmeellistä ja joskus myös naurettavaa kaikkien inhimillisten epäoikeuksien , oikeudenmukaisuuden, totuuden nimissä johtuvista kohtaamisista oli ne hyviä tai kamalia.
        Itselläni on ollut kamalan ihana elämä ja olen kohdannut pahuutta, hyvyyttä tasapuolisesti elämässäni, mutta en ole koskaan tuominnut tai ajatellut pahaa toisista. Olen hyväksynyt kaikki asiat hiljaa mielessäni tuomitsematta ketään kuitenkaan. En koskaa ole kostanut mitään kenellekkään, en edes ajatuksissani!
        Sitä kutsun hyvyydeksi jos mieli on puhdas pahasta :D
        Kaikkea hyvää sinulle ja onnea naisrintamalla!
        Love Älykkö

Heti ensimmäisenä on mainittava, että jätit vastaamatta kysymyksiini.

Sitten:
        "Me ei olla samalla aaltopituudella, koska olen hyvin henkinen ihminen ja näen asiat hyvin syvällisesti."

Asetat itsesi oitis keskustelun toisen osapuolen yläpuolelle.

Mistä sinä tiedät miten henkinen olen verrattuna sinuun?

Etkö tiedä, että nöyryydessä ja henkisyydessä on se sama puoli, että kukaan joka sellaisena itseään markkinoi, ei sitä yleensä ole?

"Ensinnäkin uskon kohtaloon ja karmanlakiin ja jokainen saa mitä ansaitsee ilman että pitää tarkoituksella , suunnittelemalla , kieroilemalla tehdä pahaa toisille.

Koska jos näin toimit, niin lisäät vain omaa karmaasi ja saat itse maistaa omaa lääkettäsi :)"

Itse en täysin usko siihen, mutta onko sinusta naiset karman lain ulkopuolella?

Esim. eikö se ollut kohtalo, että minä jolle on annettu tämä valta, kuulin nuo puheet ja luikertelin heti yhden heistä sydämeen jotta voin antaa hänelle 100% ansionsa mukaisesti?

"Mitä tulee ihmisen luonteeseen joka näkyy kovuutena, myötätunnon puutteena, niin monet ihmiset eivät ole saaneet kotoa tarpeeksi kasvatuksessa hyväksyntää myötätuntoa ja jos on vielä kokenut arvottomuutta ihmisenä, niin helposti sulkeutuu ja asettaa kovan kuoren " suojelemaan itseänsä iskuilta joita on joutunut ottamaan vastaan"."

Tästä olen jokseenkin samaa mieltä, mutta uskon myös että on aidosti pahojakin ihmisiä.

"Kaikkea hyvää sinulle ja onnea naisrintamalla!"

Kiitos, ja sitä samaa.

Heti ensimmäisenä on mainittava, että jätit vastaamatta kysymyksiini.

Sitten:
        "Me ei olla samalla aaltopituudella, koska olen hyvin henkinen ihminen ja näen asiat hyvin syvällisesti."

Asetat itsesi oitis keskustelun toisen osapuolen yläpuolelle.

Mistä sinä tiedät miten henkinen olen verrattuna sinuun?

Etkö tiedä, että nöyryydessä ja henkisyydessä on se sama puoli, että kukaan joka sellaisena itseään markkinoi, ei sitä yleensä ole?

"Ensinnäkin uskon kohtaloon ja karmanlakiin ja jokainen saa mitä ansaitsee ilman että pitää tarkoituksella , suunnittelemalla , kieroilemalla tehdä pahaa toisille.

Koska jos näin toimit, niin lisäät vain omaa karmaasi ja saat itse maistaa omaa lääkettäsi :)"

Itse en täysin usko siihen, mutta onko sinusta naiset karman lain ulkopuolella?

Esim. eikö se ollut kohtalo, että minä jolle on annettu tämä valta, kuulin nuo puheet ja luikertelin heti yhden heistä sydämeen jotta voin antaa hänelle 100% ansionsa mukaisesti?

"Mitä tulee ihmisen luonteeseen joka näkyy kovuutena, myötätunnon puutteena, niin monet ihmiset eivät ole saaneet kotoa tarpeeksi kasvatuksessa hyväksyntää myötätuntoa ja jos on vielä kokenut arvottomuutta ihmisenä, niin helposti sulkeutuu ja asettaa kovan kuoren " suojelemaan itseänsä iskuilta joita on joutunut ottamaan vastaan"."

Tästä olen jokseenkin samaa mieltä, mutta uskon myös että on aidosti pahojakin ihmisiä.

"Kaikkea hyvää sinulle ja onnea naisrintamalla!"

Kiitos, ja sitä samaa.

Suothan anteeksi, mutta päätin vastata intutiollani. koska rakastan syvällistä ajattelua. En halunnut takertua liikaa yksityiskohtiin, mutta varmaankin ymmärsit mitä ajoin takaa.
        Mitä tulee henkiseen kehitykseeni ,niin kyllä kehtaan kehua itseäni ja tiedän kuka, mikä minä olen.
        Se varmaankin kuulostaa omahyväiseltä, mutta So What!
        Sinun henkinen kehityksesi vaikuttaa ailahtelevalta ja kostomieliseltä, näiden juttujesi perusteelta. Niiden perusteella olet vielä kesken kasvuinen kuitenkin.
        Sinähän edustat pimeääpuolta, niin yhdessä keskustelussa annoit ymmärtää.
        Tiedän että saatana on vahva, koska hän on näyttänyt sen minulle, koska olen valon puolella.
        Olen se valo joka olen.
        En väheksy kenenkään henkistä kehitystä, koska tiedän että jokainen kehittyy omaan tahtiinsa korkeimpaan tietoisuuteen omien kokemustensa saattalemana.
        Niin sinä,minä, me jokainen käydään asioita läpi jotka vahvistavat meitä.
        Henkisesti kehittyneellä ihmisellä on sydän avoinna näkemään asiat rakkaudellisesti ja siihen minullakin on vielä matkaa taitettavana.
        Sinä aiheutat minulle haasteita ja pään vaivaa asioissa joita kohtaan, mutta minä opin sinulta lisää ja koen sen kuitenkin hyödyllisenä asiana minun henkiselle kehitykselleni, joten en pidä näitä keskusteluja turhina tai tyhjänpäiväisinä.
        Sinä autat minua ymmärtämään enemmän kuin uskotkaan.
        Olet ajatuksissani päivittäin :) huhuu.....

• Ex----------PUA
        Älykkö1 kirjoitti:

Suothan anteeksi, mutta päätin vastata intutiollani. koska rakastan syvällistä ajattelua. En halunnut takertua liikaa yksityiskohtiin, mutta varmaankin ymmärsit mitä ajoin takaa.
        Mitä tulee henkiseen kehitykseeni ,niin kyllä kehtaan kehua itseäni ja tiedän kuka, mikä minä olen.
        Se varmaankin kuulostaa omahyväiseltä, mutta So What!
        Sinun henkinen kehityksesi vaikuttaa ailahtelevalta ja kostomieliseltä, näiden juttujesi perusteelta. Niiden perusteella olet vielä kesken kasvuinen kuitenkin.
        Sinähän edustat pimeääpuolta, niin yhdessä keskustelussa annoit ymmärtää.
        Tiedän että saatana on vahva, koska hän on näyttänyt sen minulle, koska olen valon puolella.
        Olen se valo joka olen.
        En väheksy kenenkään henkistä kehitystä, koska tiedän että jokainen kehittyy omaan tahtiinsa korkeimpaan tietoisuuteen omien kokemustensa saattalemana.
        Niin sinä,minä, me jokainen käydään asioita läpi jotka vahvistavat meitä.
        Henkisesti kehittyneellä ihmisellä on sydän avoinna näkemään asiat rakkaudellisesti ja siihen minullakin on vielä matkaa taitettavana.
        Sinä aiheutat minulle haasteita ja pään vaivaa asioissa joita kohtaan, mutta minä opin sinulta lisää ja koen sen kuitenkin hyödyllisenä asiana minun henkiselle kehitykselleni, joten en pidä näitä keskusteluja turhina tai tyhjänpäiväisinä.
        Olet ajatuksissani päivittäin :) huhuu.....

Oi ei, en edusta saatanaa. Päinvastoin, pikemminkin minun vertauskuvastoni menee neutraalimman mukaan eli "Voiman pimeän ja valon" puolen mukaan tässä symboliikassa jonka olen tänne tuonut.

Itse kyllä näen saatanan edustavat asioita kuten epäoikeudenmukaisuus, joten tämä pikemminkin on sotaa sitä ja kaikkea mitä se edustaa vastaan. Eikö saatanan joukkoihin kuulu niin Peto, kuin myös Baabelin PORTTO? Etenkin jälkimmäinen edustaa naista joka juopuu hyvien miesten verestä - alemman tason vertaus, kun taas ylempi taso antaa vertaukseksi sen, että se on juopunut pyhien verestä, mutta lpulta maan kuninkaat hylkäävät tämän yhteisen huoransa. Mikä kauniin karu kuvaus hypergamisen huoran lopusta, joka on omistanut elämänsä hypergamialle ja kunnollisten miesten verenjuonnille!

Mahdatkohan osata sanoa, että kuka olisin tässä kuvassa? Sano se, jos osaat!

Samoin, rakkauden vastakohtahan ei ole viha.

Se on välinpitämättömyys.

Entä kuka siihen kehottaa?

• Ex----------PUA

"Sinä aiheutat minulle haasteita ja pään vaivaa asioissa joita kohtaan, mutta minä opin sinulta lisää ja koen sen kuitenkin hyödyllisenä asiana minun henkiselle kehitykselleni, joten en pidä näitä keskusteluja turhina tai tyhjänpäiväisinä.

Olet ajatuksissani päivittäin :) huhuu....."

Oletko lukenut Sankarin tarinasta?

Se on toistuva kaava, niin yksilössä kuin isommissa kokonaisuuksissa.

Olen taipuvainen jonkin verran uskomaan siihen.

Sen mukaan matkalle on oma herättäjänsä, mutta matkan varrella tulee mukaan Opettaja tai opettajia, sekä auttajia.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Monomyytti

Oi ei, en edusta saatanaa. Päinvastoin, pikemminkin minun vertauskuvastoni menee neutraalimman mukaan eli "Voiman pimeän ja valon" puolen mukaan tässä symboliikassa jonka olen tänne tuonut.

Itse kyllä näen saatanan edustavat asioita kuten epäoikeudenmukaisuus, joten tämä pikemminkin on sotaa sitä ja kaikkea mitä se edustaa vastaan. Eikö saatanan joukkoihin kuulu niin Peto, kuin myös Baabelin PORTTO? Etenkin jälkimmäinen edustaa naista joka juopuu hyvien miesten verestä - alemman tason vertaus, kun taas ylempi taso antaa vertaukseksi sen, että se on juopunut pyhien verestä, mutta lpulta maan kuninkaat hylkäävät tämän yhteisen huoransa. Mikä kauniin karu kuvaus hypergamisen huoran lopusta, joka on omistanut elämänsä hypergamialle ja kunnollisten miesten verenjuonnille!

Mahdatkohan osata sanoa, että kuka olisin tässä kuvassa? Sano se, jos osaat!

Samoin, rakkauden vastakohtahan ei ole viha.

Se on välinpitämättömyys.

Entä kuka siihen kehottaa?

Hei en tarkoittanut että sinä edustat saatanaa, vaan lähinnä kerroin kohdaneeni itse saatanan! Pyrin ajattelemaan hyviä, positiivisia ajatuksia, en ruoki itseäni huonoilla epämääräisillä ajatuksilla. Haluan olla selkeä puhdas mielinen ja se onkin haasteellista kohdatessa erinlaisia ihmisiä.
        " Eikö saatanan joukkoihin kuulu niin peti kuin Baabelin PORTTO?"
        Itse asiassa en tiedä, koska en ole tutkinut asiaa. Mutta kyllä minua kiinnostaa mytologiat ja erityisesti alkukantainen viisaus yleensä ja aionkin perehtyä tutkimaan sitä aluetta!
        Tiedätkö koska sana hypergaminen on otettu käyttöön yleensä.
        Kuka sinä olisit tässä kuvassa? En taida osata sanoa, mutta sinä pyrit intohimoisesti tuomaan julki omaa totuuttasi, mutta ota huomioon etteivät kaikki ihmiset näe maailmaa niin kuin sinä . Taidat asettaa itsesi Kuninkaan rooliin :)
        Minunkin maailmani on erinlainen kuin monen muun tuntemani ihmisen ja se tuo haasteita kanssakäymisiin ihmisten kanssa.
        Tiedä mitä on maanpäällinen ja taivaallinen Luojan rakkaus, ne ovat kaksi eritason rakkauksia. Olen onnekas kun olen saanut kokea ne molemmat.
        Välinpitämättömyys on kaikista pahinta toisia kohtaan ja pidän kuitenkin sitä ymmärtämättömyytenä ja ihminen jonka sydän on suljettu tekee näin lähimmäisilleen. Sekin on kuitenkin inhimillistä!
        " Entä kuka siihen kehoittaa?
        Ihmiskunta on valinnut hyvän ja pahan tiedon puun.
        Jotenka kyllä saatana yrittää vaikuttaa ihmismieliin voimakkaasti pahentaakseen asioitamme.
        Sitten on myös alemman tason astraaliolennot jotka myös vaikuttavat meihin.
        Se että me teemme pahoja tekoja toisiamme kohtaan johtuu suljetusta sydämmestä ja rakkaudettomuudesta itseä ja toisia kohtaan.
        Arvottomuus on kaikista pahin ja vahingoittaa monia ihmisiä.
        Arvoton ihminen heijastaa toisiin omaa arvottomuuttaan. Ju nou?
        Joten minun mielestä kouluissa pitää opettaa ihmisille kuinka tärkeitä ja arvokkaita jokainen meistä on.
        Näin miettien Älykkö :)

"Sinä aiheutat minulle haasteita ja pään vaivaa asioissa joita kohtaan, mutta minä opin sinulta lisää ja koen sen kuitenkin hyödyllisenä asiana minun henkiselle kehitykselleni, joten en pidä näitä keskusteluja turhina tai tyhjänpäiväisinä.

Olet ajatuksissani päivittäin :) huhuu....."

Oletko lukenut Sankarin tarinasta?

Se on toistuva kaava, niin yksilössä kuin isommissa kokonaisuuksissa.

Olen taipuvainen jonkin verran uskomaan siihen.

Sen mukaan matkalle on oma herättäjänsä, mutta matkan varrella tulee mukaan Opettaja tai opettajia, sekä auttajia.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Monomyytti

Kiitos tuosta vinkistä :)
        Olen myös matkalla ja vaellan ikuisuudessa.
        Tuo sankarin tarina on mielenkiintoinen ja uskon tieni kulkevan tällähetkellä 6 -7 välimaastossa.
        Sekä pyrin itse myös auttajan rooliin, koska olen siihen valmis.
        Sinulla on aika paljon henkistä kapasiteettia.

Missä sinun tiesi menee tällähetkellä, kuinka pitkällä koet olevasi?

• Ex----------PUA
        Älykkö1 kirjoitti:

Kiitos tuosta vinkistä :)
        Olen myös matkalla ja vaellan ikuisuudessa.
        Tuo sankarin tarina on mielenkiintoinen ja uskon tieni kulkevan tällähetkellä 6 -7 välimaastossa.
        Sekä pyrin itse myös auttajan rooliin, koska olen siihen valmis.
        Sinulla on aika paljon henkistä kapasiteettia.

Missä sinun tiesi menee tällähetkellä, kuinka pitkällä koet olevasi?

Olen mielestäni täsmälleen samassa kohdassa. Tai sanotaanko, että seuraavan keskiössä:
        - Toinen kynnys. Sankari on nyt valmis ottamaan haasteen vastaan ja lähtemään matkaan. Mukanaan hänellä on auttaja tai jokin auttajalta saatu taito tai väline.
        - Testit, liittolaiset ja viholliset. Sankaria koetellaan, ja hän oppii paitsi omista vahvuuksistaan, myös vastapuolesta ja omista liittolaisistaan.
        - Kohti syvintä luolaa. Syvin luola on tarinan maailman pelottavin paikka, jonne sankarin on uskallettava mennä.

Ehkä sinun tapaamisesi tarkoituksena, eräänä sellaisena, oli tuo että muistan tuon monomyytin ja paikkani siinä.

Esim. jos miettii PUA-matkaa, niin tavallaan PUA ja silloinen tilanne oli silloinen mentorini. Sitä edeltänyt tilanne juuri se mikä tuossa sankarin matkan kaavassa.

Nyt kun se rupeaa jäämään taakse, on tullut uusia auttajia, uusia vihollisia ja uusia haasteita.

Tuo sai minut reflektoimaan, ja rupesin miettimään että miksi tietyt haasteet ovat toistuneet kohdallani. Hmmm.

Kun miettii vaikka palstaa, jossa raportoin näitä, niin täällä on selvästi tullut solmittua liittolaisuuksia, yhdistettyä voimiaan, ja löytäneen hengenheimolaisia. Toisaalta, täällä on raivoavia peikkoja, kurppia ja muita lahkeessaraahatujia, jotka todistavat parhaansa mukaan: "Ex PUA - sinä olet voittamaton, siinä olet PARAS! Sinun totuusi on tuominnut meidät ja me siksi kiroamme nimesi".

Tällöin tiedän olevani lähellä.

ERITTÄIN LÄHELLÄ!

Olen mielestäni täsmälleen samassa kohdassa. Tai sanotaanko, että seuraavan keskiössä:
        - Toinen kynnys. Sankari on nyt valmis ottamaan haasteen vastaan ja lähtemään matkaan. Mukanaan hänellä on auttaja tai jokin auttajalta saatu taito tai väline.
        - Testit, liittolaiset ja viholliset. Sankaria koetellaan, ja hän oppii paitsi omista vahvuuksistaan, myös vastapuolesta ja omista liittolaisistaan.
        - Kohti syvintä luolaa. Syvin luola on tarinan maailman pelottavin paikka, jonne sankarin on uskallettava mennä.

Ehkä sinun tapaamisesi tarkoituksena, eräänä sellaisena, oli tuo että muistan tuon monomyytin ja paikkani siinä.

Esim. jos miettii PUA-matkaa, niin tavallaan PUA ja silloinen tilanne oli silloinen mentorini. Sitä edeltänyt tilanne juuri se mikä tuossa sankarin matkan kaavassa.

Nyt kun se rupeaa jäämään taakse, on tullut uusia auttajia, uusia vihollisia ja uusia haasteita.

Tuo sai minut reflektoimaan, ja rupesin miettimään että miksi tietyt haasteet ovat toistuneet kohdallani. Hmmm.

Kun miettii vaikka palstaa, jossa raportoin näitä, niin täällä on selvästi tullut solmittua liittolaisuuksia, yhdistettyä voimiaan, ja löytäneen hengenheimolaisia. Toisaalta, täällä on raivoavia peikkoja, kurppia ja muita lahkeessaraahatujia, jotka todistavat parhaansa mukaan: "Ex PUA - sinä olet voittamaton, siinä olet PARAS! Sinun totuusi on tuominnut meidät ja me siksi kiroamme nimesi".

Tällöin tiedän olevani lähellä.

ERITTÄIN LÄHELLÄ!

Katos vaan samalla tiellä ollaan! Hauskaa!!!
        "Tuo sai minut reflektoimaan, ja rupesin miettimään että miksi tietyt haasteet ovat toistuneet kohdallani. Hmmm."
        Se että tietyt asiat toistuvat, niin sinua testataan oletko edistynyt oikeasti :) ja miten reakoit.Se kuuluu asiaan. Näin myös itse huomaat oletko vahvistunut.
        Toivottavasti minä en lukeudu " lahkeessaroikkujaksi" ;D
        Lähellä minäkin haluaisin olla yhdessä ;D;D

• hilpeäveikko

Mitäs, jos tapaisit hänet uudestaan ja alkaisit viritellä ansalankaa hiljalleen ja katsot milloin tuo lankeaa ja tee mitä tykkäät, omahan on ongelmasi, mutta voisithan tuota vähän kasvattaa.
      Samat flikat on tiedossa ja työnkentelevät samassa paikassa muuten. Mä vei yen kerran retkelle ja hän oli hieman kiusaantunut, mutta ei kehdannut sanoa mitään. No olin niin kiinnostunut, että.... join kahvit ja juteltiin hetki. Tein huvikseni sen, että kahvit on mukana, koska olin tarkistanut hänen taustansa niin tiesin tulot ym. Kahvit oli termarisa ja siinä sitten juotiin ne ja juteltiin tovi jos toinenkin. Aikanaan lähdettiin autoille, jotka parkkipaikalla ja tuo oli aika kiimainen ja vihjaili vähän sinne ja vähän tänne. No, siinä sitten kiitin kohteliaasti seurasta ja toivotelin hyvää jatkoa.

Oli muuten hyvän näköinen ilme hänellä. Kun hän piti itseään "taivaallisen kauniina".
      Hänen pääajatus oli; Kukaan ei voi vastustaa minua.

Enhän minä vastustanut, vältin vain harmeja. Tee paremmin kuin minä ja kerro miten onnistuit.

Se retkeily osio oli tässä paras, koska hän koikkelehti korkkareilla.

• Naistenvihaajat ovat kauhistus ihmiskunnalle, miten voitte olla noin pahoja?
        Mitä kyseinen nainen oppi sinulta? Sen että älä luota yhteenkään mieheen!
        Näin vain aiheutat pahaa verta miehiä kohtaan ihan omalla teollasi :(
        Just linn yhden jutun jossa kuvailtiin narsistia ja sinä täytät diagnoosin sellaisesta.

• Ex----------PUA
        Älykkö1 kirjoitti:

Naistenvihaajat ovat kauhistus ihmiskunnalle, miten voitte olla noin pahoja?
        Mitä kyseinen nainen oppi sinulta? Sen että älä luota yhteenkään mieheen!
        Näin vain aiheutat pahaa verta miehiä kohtaan ihan omalla teollasi :(
        Just linn yhden jutun jossa kuvailtiin narsistia ja sinä täytät diagnoosin sellaisesta.

Täsmälleen sama opetus, minkä näiden huorien miehet oppivat naisilta.

:)

Näetkö? Se on oikeudenmukaisuutta.

• Ex----------PUA

Kiitoksia ohjeesta, ja stoorisi jakamisesta. :)

Täsmälleen sama opetus, minkä näiden huorien miehet oppivat naisilta.

:)

Näetkö? Se on oikeudenmukaisuutta.

Minun oikeuskäsityksen mukaan kosto ei ole oikein millään mittarilla.
        Siinähän tahallaan halutaan vahingoitta toista tietoisesti, jonka luen edelleen rikokseksi ihmisyyttä vastaan.
        Se että täällä kerrotaan rikoksista julkisesti, niin voisi tehdä ilmoituksen poliisille.
        En vain tiedä onko kosto vainoamista? Mutta vainoaminen on rikos!
        Mun on vaikea käsittää ihmisiä jotka hautovat kostoa!
        Minulla ei ole tällaista ajattelutapaa ollenkaan.
        Vaikka minulle tehtäisiin mitä pahaa tahansa, niin en ajattele kostavani, vaan hyväksyn että niin on tapahtunut ja haen apua mielummin mielenterveys puolelta, että selviäisin henkisesti ja parantuisin kärsimyksestäni.

• tajuatteko.naiset

Sehän on vain omaa naisen tyhmyyttä jos joku paska jännämies tekee niille pahaa.

• Ex----------PUA

Juuri näin.

Naiset eivät jätä vaihtoehtoja miehille, vaan tarkoituksellisesti johtavat heitä harhaan, puhtaasti miesvihamielisistä motiiveista.

Naiset ovat vieläpä itse valitsijoita, ja jos he jännämiehen haluavat, niin sen he totisesti ovat ansainneet. :D

• JortikkaTuruust

Tootta jämähtäny jorinoihinne, lisäksi löpisette asian sivuun !!!

Nussikaa näitä räkättäviä neitoja, sitä ne on vailla eikä mitään löpinää!!

• Hyvä idea. Kullia naisen suuhun, niin se ei pysty puhumaan!

• Raiskattu
        super-atm kirjoitti:

Hyvä idea. Kullia naisen suuhun, niin se ei pysty puhumaan!

Ootko Jyrki?

• Raiskattu kirjoitti:

Ootko Jyrki?

Oletko tyhmä?

• Raiskattu
        super-atm kirjoitti:

Oletko tyhmä?

Oletko raiskaaja?

• Raiskattu kirjoitti:

Oletko raiskaaja?

En ole. Monenko miehen käyttämä olet? Oletko yh-nainen? Oletko feministi? Osaatko muuta kuin kysellä tyhmiä?

• Ex----------PUA

Olen markkina-arvoltani HC-ATM! Naiset antakaa pillua välittömästi!!!

• Naineenn

En ikinä anna sulle.
        Ihan kelle muulle vaa mut en sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      340
      5741
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5209
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4276
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      47
      3609
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      155
      3338
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3144
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      31
      2875
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49