Tallihenki on huono

Ponitus

Muut asiat tallillani ovat hyvin ja tykkään kovasti ratsastuskoulustani. Kuitenkin ratsastuksenopettaja ja muut tallilaiset on paikan heikko lenkki. Olen suht. haastavalla tunnilla itselleni. Muut tuntilaiset mulkoilevat ja ovat ilkeitä. Pyysin kerran yhdeltä tytöltä apua, mutta hän vain sanoi "no etkö sä itse osaa". Ratsastuksenopettajan pitääkin turvallisuuden takia olla aika tiukka, mutta ei nyt huutaa tarvitse. Jos en osaa jotakin, opettaja ei neuvo vaan huutaa esim. "nyt nosta se laukka!". Muuten ei jännitä mennä tunnille, mutta pelottaa opettajan huutaminen. Minulla on olo, että minua ei haluta sinne ja että vika on minussa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

8

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppamummu

Miten sen ratsastuskoulun hevoset voivat?

Tuntuu siltä, että jos ihmiset eivät osaa auttaa ja tue sinua, niin pystyvätkö hoitamaan hevosia oikein?

• Ponitus

Kyllä ainakin perusasiat hoidossa ja käsittelyssä vaikuttavat olevan kunnossa, joskus kyllä voimakkaasti niitä komennetaan, mutta mielestäni se ei mene liiallisuuksiin

• Ponitus

Vielä lisänä, että opettaja katsoo minua nenänvartta pitkin vaikka yritän parhaani. Kysyn usein neuvoja tunneilla, välillä varmaan tyhmiäkin kysymyksiä, mutta usein saan vastaukseksi vain oudon katseen ja "no mieti sitä kuule". :/

• Poniratsastaja

Kannattais puhuu sen tallin omistajalle jospa ne vaihtas opettajaa tai puhuis sille sun opettajalle, mä ainaki sanoisin tallin omistajalle:) siinä eioo mitää hävettävää jos sanoo, koska se on oikein kertoo jos tuntuu pahalta olla tunnil sen open takia. meet vaa rohkeesti sanoo:) tsemppiä!

• Ponitus

Kiitos! :) Tallilla on kyllä useita opettajia, joten vaihtaminen varmaan onnistuisi, ei kyllä edes tullut mieleen

• Jujgdhkh

Kannattaa ihan suosiolla vaihtaa tallia. Ei tuosta mitään tule eikä opettaja tai tallinomistaja voi vaikuttaa tallilla käyvien asenteisiin.

• Ponitus

Jep, sitäkin harkitaan!

• pollemus

Ihmettelen tuota ilkeilyä talleilla. Nyt olen löytänyt tallin, jossa ketään ei arvostella ja tehdään yhteistyötä ja autetaan kyselemättä toisia. Kävin liki koko lapsuuteni samalla tallilla ja siellä oli muutama "parempi", he olivat todella ilkeitä ihan pienimmillekin ratsastajille ja hoitajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      45
      3184
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2678
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1487
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82