Muut asiat tallillani ovat hyvin ja tykkään kovasti ratsastuskoulustani. Kuitenkin ratsastuksenopettaja ja muut tallilaiset on paikan heikko lenkki. Olen suht. haastavalla tunnilla itselleni. Muut tuntilaiset mulkoilevat ja ovat ilkeitä. Pyysin kerran yhdeltä tytöltä apua, mutta hän vain sanoi "no etkö sä itse osaa". Ratsastuksenopettajan pitääkin turvallisuuden takia olla aika tiukka, mutta ei nyt huutaa tarvitse. Jos en osaa jotakin, opettaja ei neuvo vaan huutaa esim. "nyt nosta se laukka!". Muuten ei jännitä mennä tunnille, mutta pelottaa opettajan huutaminen. Minulla on olo, että minua ei haluta sinne ja että vika on minussa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Tallihenki on huono
8
120
Vastaukset
- Heppamummu
Miten sen ratsastuskoulun hevoset voivat?
Tuntuu siltä, että jos ihmiset eivät osaa auttaa ja tue sinua, niin pystyvätkö hoitamaan hevosia oikein?- Ponitus
Kyllä ainakin perusasiat hoidossa ja käsittelyssä vaikuttavat olevan kunnossa, joskus kyllä voimakkaasti niitä komennetaan, mutta mielestäni se ei mene liiallisuuksiin
- Ponitus
Vielä lisänä, että opettaja katsoo minua nenänvartta pitkin vaikka yritän parhaani. Kysyn usein neuvoja tunneilla, välillä varmaan tyhmiäkin kysymyksiä, mutta usein saan vastaukseksi vain oudon katseen ja "no mieti sitä kuule". :/
- Poniratsastaja
Kannattais puhuu sen tallin omistajalle jospa ne vaihtas opettajaa tai puhuis sille sun opettajalle, mä ainaki sanoisin tallin omistajalle:) siinä eioo mitää hävettävää jos sanoo, koska se on oikein kertoo jos tuntuu pahalta olla tunnil sen open takia. meet vaa rohkeesti sanoo:) tsemppiä!
- Ponitus
Kiitos! :) Tallilla on kyllä useita opettajia, joten vaihtaminen varmaan onnistuisi, ei kyllä edes tullut mieleen
- Jujgdhkh
Kannattaa ihan suosiolla vaihtaa tallia. Ei tuosta mitään tule eikä opettaja tai tallinomistaja voi vaikuttaa tallilla käyvien asenteisiin.
- Ponitus
Jep, sitäkin harkitaan!
- pollemus
Ihmettelen tuota ilkeilyä talleilla. Nyt olen löytänyt tallin, jossa ketään ei arvostella ja tehdään yhteistyötä ja autetaan kyselemättä toisia. Kävin liki koko lapsuuteni samalla tallilla ja siellä oli muutama "parempi", he olivat todella ilkeitä ihan pienimmillekin ratsastajille ja hoitajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1629704Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877455Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067357Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427259Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217208Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126652Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296486Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845710Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495