Käytättekö kumia vai meneekö ilman?

Saisinko69

Eli kysymys otsikon mukainen - käytätkö kortonkia naidessasi, jos kyse muusta kuin vakkarisuhteesta? Vai painetaanko teillä paljaalla?

30

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljattain yksi vähän alta nelikymppinen halusi panoa nettitreffeillä ja kuulemma ainoastaan paljaalla mahdollista kun ei pidä kumiseksistä....hah hah, vittu oikeasti. Siellä oli joku reppana hädissään vauvakuumeessa biokellon kanssa, eihän tuota muuten voi selittää. Sanoin muutaman valitun sanan. Sanoi, että ainoa jolta on saanut ikinä taudin oli oma aviomies ja vieraisiinkin on kuulemma voinut paremmin luottaa:D Ei helvetti oikeasti näitä ihmisiä.

• Na456inen

Emmäkään suostu kumin käyttöön vaikken lapsia haluakaan. Jätän mielummin seksit väliin ku et käytettäis jotai kumia!

• Na456inen kirjoitti:

Emmäkään suostu kumin käyttöön vaikken lapsia haluakaan. Jätän mielummin seksit väliin ku et käytettäis jotai kumia!

No itelläni ei ole ongelmia vetää kumi selkään, eli se on semmonen 5s juttu kun se on asennettu.
        Tottakait paljaalla on parempi kaikkien kannalta ja seksi on parempaa, mutta että tuntematonta ihmistä, niin en saisi nukuttua öitäni sen jälkeen kun epävarmuus kalvaisi, eli ei ole sen arvoista. Tämän vuoks tietenkin luotettava vakkari partneri on hyvä löytää kuin, että sohlaisi siellä sun täällä. Tosin tämän nyxän kanssa olen käyttänyt siitä huolimatta kun ei näistä koskaan tiedä jos virittelevät vauvakuumeissaan yllätyksiä.

• Naturalrubber

Panen aina ilman kumia koska kumin kanssa räpeltäessä menee jokakerta fiilikset eikä nainen edes tunnu miltään. Takana kumittomia panoja reilu neljänkymmenen naisen kanssa enkä koskaan ole saanut tauteja. En myöskään lapsia koska naiset yleensä aina joko syövät pillereitä, käyttävät kierukkaa tai ovat jopa sterilisoineet itsensä. Toisekseen voi olla että ammun pelkkiä räkäpäitäkin mutta ei kukaan ainakaan ole elareiden perään huudellu.

• Aksa

Tiedän että pitäis käyttää ja mulla on kortsuja lompakossa mut itselläni henkoht menee fiilikset siinä vaiheessa kun laitan kortsua ja voitte kuvitella onko tilanne hieman nolomman puoleinen. Tosin näin 30 paremmalla puolella nainen ei ota siitä enään itseensä niinkuin joskus parinkympin hujakoilla silloin ne ei ymmärtänyt että kumin laiton "stressistä" lopahti toiminta ja naiset epäili heissä olleen vikaa. Olevan rumia tai jotain vaikka kyse ei ollut siitä.

Olen ollut taas vuoden sinkkuna ja todellakin tullu hieman harrastettua baari suhteita. Tietenkin sillä silmällä jos kumppanin löytäis pidemmäksi aikaa mut noita hetken ilon hakijoitahan siellä on paljon.

Yleensä kohteliaasti kysyn kumppanilta että haluatko kortsulla vai ilman ja 90% haluaa ilman mikä itsellenikin sopii. Hellyyttä voi jatkaa pitkään ja pitkään eikä kumi ole tiellä ja millon missäkin hukassa ja taas tiellä.

Niin testeissä käynyt ja puhdas olen.

Viime viikonloppunakin sama homma. Aivan upea nainen iski, tultiin meille jatkoille ja koko yö touhuttiin ja ilman kumia kun ei hänkään sitä halunnut. Taistelen jatkuvasti kortsun käytön tarpeellisuudesta omantuntoni kans mut.... se on mulle vaan niin vaikeaa.

• tyhmyyttä

Noin ne taudit leviää, jos ei voi olla 100% varma, että ei ole pöpöjä kummallakaan matkassa.

• äijä33

Ilman kumia kun tapaamallani naisella pillerit. Ollaan sovittu että se hoitaa kyllä ehkäisyn koska ei halua lapsia.

• No sinkkuaikoina tuli hoideltua asiat sekäettä mikä on kyllä typerää. Nykyään en enää uskaltaisi ilman kumia jos olisin sinkku.

Tuossa Aksan kommentissa oli hyvä pointti.. mikä siinä on niin vastenmielistä siinä kumin käytössä, itse tuskailin samoja asioita joskus. Ymmärtää riskin mutta sen saamarin kumin kanssa vehtaaminen jotenkin tiputtaa latauksen nollaan aika herkästi. Onko kenelläkään ajatuksia asian suhteen, miksi kumi on niin epäeroottinen että tappaa fiiliksen niin helposti?

• kortsulla

Kumilla vaikka ilman tuntuisi paremmalta. Jos nainen antaa ilman kortsua se on antanut muillekin ilman eli tautivaara.

• sussu7

Minusta juuri se eritteiden litinä on naimisessa kaikkein kiihottavinta ja kun tiedän että sain miehen laukeamaan sisääni niin se on se juttu mikä nostaa kiihotukseni tason kattoon. Riskit tässä aina on tietysti, mutta kun on oikein kiimassa baarissa ja taxilla menossa jonkun kundin kanssa kämpille, niin siinä on sellaisessa mielentilassa että kaikki käy ja heti naimaan. Kun käyttää kumia niin lotina/litinä on olematonta ja en oikein kiihotu silloin, mutta heti kun mies on purkautunut täysillä sisääni alkaa minun uskomaton nousu mielettömään orgasmiin sormilla avustaen

• teini-imee-munaa-hyvin-

perspanot kiihottaa myös?

• tarralenkkari666

Muutahan minulla ei edes ole kuin niitä "vakkarisuhteita" mutta niissäkin aina suojattua.

• Mitä se "paneminen" oikein on? :-(

• elluhallo

KIITOS ÄTMEL
        OLET SÖDE!

• pyyhekumijuttu

Käytin kumia jo alakoulussa. Ope tuli joskus ihan viereen ja otti kumista kiinni, hinkkas voimakkaasti. Kouluissa kumin käyttö on ihan normaalia eikä siellä tarvinnut punastella tai hävetä. Parhaa oppilaat harvemmin tarvitsivat kumia, ja opettaja oli heihin tyytyväinen jopa riemuissaan päästäen riemukkaita huutoääniä.

• Mulla oli koulussa kumi kovassa käytössä, koska vasenkätisenä kirjoituskäsi hinkkaa kynän perässä ja suhraa paperia. :-(

• palstailija

Kiitos hyvistä nauruista! Hauska koulu, jos ope tuli kädestä pitäen opettamaan kumin käyttöä. Koulussa fiksuimmat selvisi ilman kumia, mutta myöhemmällä iällä nämä fiksut olivat niitä, jotka käyttivät kumia :). Olin myös vasenkätinen tuhertaja, jolla kului monta kumia lukukaudessa.

• Urmas_Iso-Kyrpänen

Panen aina raakana.

• elluhallo

Ilman kumia
      Räpeltäminen tunteet haihtuu
      Tuntuu kivemmalta
      Ei tartte ajatella
      Antaa mennä vaan

• Veneerinen

Sukupuolitautipolille

Ei tunnu kivalta näytteen otto

Räpeltää sitten lääkkeitten kanssa

• Ex----------PUA

Palstalla monet huolestuneet tädit taitavat tämän asian jo tietääkin.

Mutta kertaus on opintojen, ja aviottomien lasten äiti (täh?).

Käytän tätä nykyä kumia, jopa vakkariien kanssa, ainakin siihen asti että tiedän:
      - taudittomuuden
      - mahdollisen vauvakuumeilun (no jos välttämättä minun korkealaatuista siementä haluaa käytää, se on ok, mutta turha kuvitella että silläs aa minut ansaan).

Suuseksissä taas en käytä kumia, ja vastapainoksi en anna naisille suuseksiä.

Minkäs sille voi, se on niin kiihottavaa kun nainen imee ja voi sitten ihastella että mitä se keksii lastille tehdä. (Jotkut voikin muistaa sen 22 vuotiaan, heh heh!)

• Jone851

En ymmärrä mitä ihmeellista on päästä panemaan paljaalla jotain yhden yön hoitoa, itse olen ainakin puolet baarihoidoistani pannut paljaalla. Humalainen nainen baarista taksilla himaan ja jatkoilla vaatteet poi, jos alkaa kysellä kumeja sanoo ettei löydy. Nasia panettaa niin kovin että antavat aina paljaalla. Sitten vaan panemaan ihanaa paljasta pimperoa joka tuntuu mahtavalta verrattuna kumisukka panoihin ja lopuksi tietenkin spermat sisään. Aamulla nainen heitetään tarvittaessa apteekkiin, ostamaan jälkiehkäisy.

• ATMEternal1977

Ei onneksi tarvitse murehtia tuollaisista asioista. Seksi kun ei kuulu elämääni. Hah! :D

• Anonyymi

Tilapäissuhteissa käytän aina kortsua. Aika moni nainen antaisi paljaalla ja saa laskea sisään.

• Anonyymi

Onko tullut mieleesi, että miehet antavat paljaana?

• Anonyymi

Kartonkia käytän.

• Anonyymi

Aina kumilla. Eihän sitä tiedä, mitä yllätyksiä luvassa, jos ilman mennään.

• Anonyymi

Oho rippikoulusta päässeet todistaa uskostaan näköjään väkevästi !

Suomen luterilainen harras kirkkokansa vauhdissa!

• Anonyymi

Tuntemattoman kanssa aina kumia. Päivänselvä asia.

• Anonyymi

käytän kierukkaa, joten ei-vakituisissa suhteissa käytetään myös ihan aina kumia. Tulehdusriski on suurempi. Sitten, kun on vakituisempi suhde tai muuten 100% varmasti suljettu pois sp-taudit ja todettu, että kumppani huolehtii hygieniastaan aikuisten oikeasti, niin voin harkita. Yksi kohtutulehdus nimittäin on sairastettu ja luojan kiitos ei ollut sp-tauteja, mutta sen verran kipeä olin, että ei koskaan enää satunnaisissa suhteissa ilman kumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      131
      3119
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2961
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      107
      1369
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      137
      1081
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1057
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1047
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      987
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      959
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      787
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      763
    Aihe