Niin tuossa otsikossa se jo tulikin. Löytyykö mistään? Kummallista että tuota elintarvikkeeksi kelpaamatonta rypsiöljyä tungetaan miltei joka ruokaan. Jos jollain tietoa rypsivapaasta einesruuasta, niin tänne tietoa kiitos.
Vastaukset 3
- eihannäinkään
Siis mitä vittua häh - rypsiöljykö muka elintarvikkeeksi kelpaamaton - taidat olla käynyt liian usein neitokaisten sivustoilla, missä hihhulit myyvät omia tuotteitaan kalliilla eikä mitään vastuuta ole.
Jo pelkkä eineslaatikon kysyminen aiheutti minulle närää - tyyppi syö eineksiä mutta ei siedä muka rypsiöljyä - ei siis voi olla totta, mutta näin tämä maailma on mennyt - allergikot ovat ovat vallanneet syömisen ja normaaleille jää vain tähteet.- hähhäh
Juuh. Näin on näppylät. Rypsi ei kelpaa kuin polttoaineeksi traktoriin. Kannattaa ottaa selvää. Syö ken tahtoo. Minä en. Kiinnostuin asiasta itse, kun herkkävatsaisena ihmettelin aina sitä huonoa oloa, kun oli syönyt eineslaatikoita. Myös salaatit on suurelta osin pilattu rypsiöljyllä. Tässä ei ole kyse allergiasta, vaan ihan jostain muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483