moi,
ajattelin hommata täysmittaisen snooker-poydän kotiin. Ensinnäkin paljon maksaa ja paljon pitää kotiin varata tilaa? Eiks se täysmittainen tarkota 12", mikä toi "-yksikkö on? Ajattelin samalla käyttää snooker-pöytää keittiön pöytänä siten että hommaan sellaisen irrotettavan tason sen päälle, jolloin se toimii sekä peli- että ruokailupöytänä. Hullua?
täysmittainen snooker-poytä kotiin
8
9020
Vastaukset
- junnu
http://www.biljard.bd.se/nolia.htm , painaa n. 500 kg , vaatinee lattialta jykevyyttä .
- pelaaja?
www.biljardihuolto.fi
- ttt
Biljardihuollolla on tietääkseni Turussa käytetty 12' pöytä, hinta on kai 10k mummon tietämillä.
- Amigo
Jos kiinnostaa hyväkuntoinen 10' snookerpöytä niin ota yhteyttä.
[email protected] - jalka vs tuuma
Ei se varmaankaan voi olla 12", sillä se olisi aika pieni (" = tuuma). Sen sijaan se on 12', eli 12 jalkaa.
Miten paljon se on sitten senteissä? Jalka = 12 tuumaa, tuuma = 2,54 senttiä. - snoopy
siis toi 12 jalan pöytähän on noin 3,5 metriä pitkä joten kuinka suureen ruokasaliin olitkaan ajatellut sen sijoittaa.....
- snuukkeri
Sulla täytyy olla aika iso huone sitten sitä varten. 12 jalkaa on 360cm ja siihen tarttis reunoilta vielä tilaa 150cm per reuna. Huoneen pitäisi olla ainakin 6,5m pitkä ja 5m leveä. Yli 30 neliöinen siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937