AL: "Syöminen kuin kidutusta" - irakilaiset osoittavat mieltä Suomen ruokaa vastaan
Verkkouutiset - Pe, 30/10/2015 -
Turvapaikanhakijat järjestivät perjantaina ruokamielenosoituksen Kangasalan Kaivannossa.
Aamulehti kertoo ruokaan tyytymättömien turvapaikanhakijoiden mielenosoituksesta vastaanottokeskuksessa.
Paikalla oli 30 mielenosoittajaa, joista suurin osa irakilaisia.
Irakilainen Ahmed Fabri sanoo, että "me haluamme syötävää ruokaa". Hänen mukaansa tarjottua ruoka on mautonta ja syömäkelvotonta, "sen syöminen on kuin kidutusta".
Hän sanoo mielensoittajien haluavan yksinkertaista ruokaa, "vaikka riisiä ja papuja".
Perjantaina keskuksessa oli tarjolla naudanlihasta valmistettua lihakeittoa.
SYÖDÄÄNKÖ SUOMESSA KOIRANRUOKAA ?
2
69
Vastaukset
- truth-is
Meillä menee JahtiVahtia, Mustin Murkinaa, kotiruoan tähteitä.
Tervetuloa jos ei muu sapuska kerta kelpaa kermaperseille, pakolaisia
en ota yhtään ennen kun on ääretön pakko. - kylnekyykkää
Tulee mieleen sairaalakeikka hyksissä, jolloin naapuri-sängyn mamu valitti sairaala-ruoasta vaikka se oli jo tehty kulttuurin mukaisesti eli hän valitti sanoen "this is not a good food" ja saadessaan vaatimuksensa mukaista ruokaa niin jätti suurimman osan syömättä.
Siis mitä häh - mamu käyttäityi kuin viiden tähden hotellissa samalla kun minua pidettiin nälissäni leikkausta odotellessa jatkuvana paastona useamman vuorokauden ajan - vasta huomautettuani hoitohenkilöstöä, että myös minulla on nälkä sain jotain puurojen tähteitä särpimeksi eli tällaista tasa-arvoa sairaaloissa.
Pahaa teki venäläisen erityispotilaan kohtelu viereisessä sängyssä - kaikki tekivät kaikkensa hänen eteen ja mitä minä sain - zip, zero, nada ja vähänkö tunsin itseni toisen luokan kansalaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038