Minulla on ehkäisyimplantaatti ollut käsivarressa kahden vuoden ajan ja kasvojeni iho on huonossa kunnossa, vaikka hoidan ihoani säännöllisesti oikeilla tuotteilla ja tuntuu että tilanne pahenee vain koko ajan. Onko kenelläkään muulla vastaavaa? kiitos etukäteen :)
Jos sinulla on ehkäisykapseli lue tämä, kiitos :)
3
2272
Vastaukset
- 8456
Tarkoittaako "huonossa kunnossa" samaa kuin akne? Sehän on Nexplanonin pakkausselosteessa mainittu yleisenä haittavaikutuksena.
Itsellä ei ole implantaattia, mutta mitäpä se nyt asiaan vaikuttaisikaan. Jos sinun kehosi reagoi implantaattiin noin, niin sinun pitää ihan itse miettiä, mitä teet asialle.- neuvoton
juu Eli on näppyjä ja finnejä erityisesti ohimoilla ja otsalla. Olen niin tuohtunut tähän tilanteeseen että jäi sanomatta. mutta nyt on aika varattu ihon ultraäänipudistukseen toivon et ois apua :)
- poisvaan
monet herkistyvät ainakin keltarauhashormoonille ja iho reagoi tosi siihen tosi voimakkaasti. kannattaa yrittää olla jonkin aikaa ihan kokonaan ilman hormonaalista ehkäisyä että hormoonitasapainosi saa tasapainottua ja näkee että onko ongelma tullut jäädäkseen vai helpottaako kun kehosi ei enää altistu niille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389