Elän Kelan työttömyyspäivärahalla ja olen kehitysvammaisen tytön äiti. Mies on yrittäjä ja yli
120.000 tienaavien listoilla. Häneltä riittää tukea ex-puolison kolmikymppisille lapsille useita tonneja kuussa. Minun lapseni kulkee Tokmannin halpisvaatteissa, samoin minä.
Ruokaan ei ole joka päivä rahaa. Saan muutaman kympin joskus, kamalan metelin jälkeen.
Erota en voi, missä asuiaim vammaisen lapseni kanssa? Lisäksi miehellä on toinen nainen. 30 vuotta nuorempi kuin minä. Siis apuva, mitä minä teen tällä elämälläni?
Vammaisen äiti
7
<50
Vastaukset
- sossurunoilija
Jos teillä ei ole avioehtoa, omaisuus menee puoliksi erossa.
Ota siis yhteyttä kunnan sosiaalivirastoon ja kerro tilanteesi. He osaavat ohjata oikeaan suuntaan.
Mikäli lapsi on myös miehen, hän joutuu maksamaan elatusmaksut.
Mikäli et käy töissä, voit hakea vuokra-asuntoon vuokratukea ja sosiaalitoimiston kautta toimeentulotukea- Selviättekyllä
Se on asumistuki :). Mene ap soskuun ja pyydä päästä pikaisesti sos.työntekijälle. Auttavat asunnon löytymisessä ja talouspuolessa.
- nimimerkitönj
Muuta tälle palstalle, täällä kaikki ongelmat ratkeavat. :)
Komppaan. Itsekin olin ennen moniongelmainen, mutta nyt selviän haasteista helposti. Tämä palsta on palauttanut elämänhaluni, yhdessä selviämme ja selvitämme elämän pahimatkin solmut. Voi olla, että edessäni on maksansiirto haimatulehduksineen, mutta tämäkin tuntuu pieneltä murheelta siihen verrattuna jos Ahmed olisi tunkemassa dynamiitipötköä anukseeni.
Päivi Räsäsen sanoin päätän tämän tekstin.....Onhan sulla omaa elämää, poliisilla ja suojelupoliisilla ei ole tarpeeksi resursseja, riskihenkilöiden seuranta on työlästä puuhaa.Modelli tuntuu että tuo sinun sanasi luo minuun hymyä. Puhuit todella ihanasti. Me selviämme.
- KatoPeiliin
Olisit miettinyt siinä vaiheessa, kun suunnittelit lapsiprojektia, että kannattaako noilla eväillä ryhtyä projektiin.. Nyt on turha nillittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884790Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303670Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491548- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751151Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911011