Lopettamisestaan avoimesti puhuva Cheek haluaa itse puhaltaa pelin poikki, kun on vielä huipulla (millä vitun huipulla) ja toimittajat(<----umpi idiootit) iskivät heti koukkuun...J.Karjalainen ryhtyi heti valmistelemaan uutta biisiä. -Sankarit lavalla
JunttiCheek
11
53
Vastaukset
- fgttyyy
Anna linkki missä kertoo lopettamisestaan.
Junttiudesta olisin vaiti, kaveri on fiksu ja tahkonut pienen omaisuuden.Juntilla ja fiksulla ei ole mitään yhteistä historiia. Se jos tyhmiltä otetaan rahat pois, niin ei istu minun statukseen millään tavoin, mutta eihän tässä ollutkaan tarkoitus minusta puhua.
- Cheek.on.paras
Olen samaa mieltä "fgttyyy".
"modelli", sinunko mielestä pitää albumeja ja live-esiintymisiä yms. tehdä ilmaiseksi? Elätkö realistisessa maailmassa?
- lopetusrunoilija
J on jo tehnyt sen, kaukaa näkevä...
https://www.youtube.com/watch?v=_6JlEPuKnOU
Tuo ei ole se "Kolme gayboyta ratsastaa - Luolamadonna
Itsekään en ymmärrä, missä tämä heppu on hyvä, ellei uniikki. Tämä tarkoittaa vain sitä, että en ymmärrä, missä tämä heppu on hyvä, ellei uniikki.
(Naurua)- Well_JESSSssssSSS--
.
"Bat Huu thö #FAK!# is cheek?????????" cheerleader???
har!1
. - Cheek.on.paras
Fanit tietää sen. Cheekin menestys tulee meidän välityksellä.
Ja sinä varmaankin pidät jotakin musiikin alaan kuuluvaa hyvänä ja minä en koe hänessä mitään erikoista. Näin ne mieltymykset menee.
- määmy
Ekaks, toi o Cheekin vika levy. Se e meinaa, et Cheekin laulut loppuu.
http://yle.fi/ylex/uutiset/cheek_vahvistaa_huhut_alpha_omega_jaanee_viimeiseksi_levyksi__tuntuu_ettei_mulla_ole_mitaan/3-8428141
ps. Mariska vaihto musastailii, ku kymmene vuot meni hip hopin kaa- Useita_jäähyväiskon
.
"Luvassa siis #USEITA# jäähyväiskonsertteja??????" yleisön pyynnöistä huolimatta
har!11
. - julkkisrunoilija
Onhan se hyvä, ettei ala väkisin työntämään omasta mielestä huonoa musiikkia markkinoille. Kuten jotkut tuntuu tekevän.
Moni vuosia oston jälkeen miettii, miksi hän on ostanut kyseisen levyn - Cheek.on.paras
Cheekhän on sanonut, että teki Alpha Omegan -albumin kuin viimeisimmän. Fanina huomaan erittäin selkeästi biisien sisällöistä tuon "kuin viimeisimmän".
Yllättyisin, jos häneltä ei tulisi uutta albumia tulevaisuudessa. Ja oletan, että jotakin on silloin erilaista kuin tähän asti on ollut. Vaikkakin hänen musiikkinsa on muuttunut muutenkin vuosien myötä - fanina sen huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet201118Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799