~~~ ToNNikalaSäilykkeet ~~ aika eksoottisia.
Ostin mexicana, tilli/sitruuna ja chili - tonnikalapurkkeja (rainBow)
n@m n@m n@m
'herkkua'
RainBow
4
493
Vastaukset
- tutux
ostin kans tonnikalaa se oli cyrrykastikkeessa tuli tosi maukkaat lämpösetvoileivät, ensin laiton leivälle vähän margariinia, sitte silputtua sipulia, tilliä ja sen tonnikala cyrrykastikkeessa, sitruunapippuria tomaattia ja juustoraastetta ja uuniin 250astetta n.10min. kokeile!!!!!!
- ell
heti tänään.
Kiitos vinkistä :)
- tähtisiina
Rainbow:n tonnikala on ehdottomasti parasta, ainoa mitä itse ostan :) Mexicana ja tavallinen vaalea tonnikala vedessä on suuria suosikkejani, syön tuota vaaleaa tonnikalaa ihan suoraan purkista. Mexicana-tonnikala maistuu meksikolaisten pakastevihannesten ja riisin kera :)
- Anonyymi
Onko joku oikeasti noin tyhmä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063