Nakkien kalttaaminen

mette93

Tarkoitus oli tehdä nakkikastiketta, mutta ukko oli sitten koheltanut ja ostanut kuorellisia nakkeja. Mitenköhän kuoren saisi parhaiten irti, ettei nakin lihaa jäisi liikaa kuoreen? Kylmänä kun yrittää repiä, niin kuori joko katkeaa tai sitten lähtee nyhtämään itse nakkia, jos liian syvältä aloittaa. Pitääkö näitä sitten keittää ensin?

4

831

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihyvääpäivää

Vain ääliö kuorii nakit nakkikastikkeeseen

• kokemusopettaa

Nyt on kyllä turhan tieteellisesti lähdetty liikkeelle :). Nakit paloiksi, ruskistus pannulla ja sitten keittoon kiehumaan, tai kuten tässä tapauksessa kastikkeeksi. Ilman turhia pohtimisia. Ei se niin vakavaa ole. Nakeissa kun yleensä ohut luonnonkuori, joten ei niitä tarvitse kuoria. Sitä paitsi, kuorelliset nakit ovat esim. keitossa paljon paremman makuisia jostain syystä kuin kuorettomat... Jos makkarakastikkeen tai keiton tekee lenkkimakkarasta, niin siinä tapauksessa kannattaa kuoria paksumpi, muovisempi (?) kuori pois ennen kuin ruskistaa lenkkimakkaranpalat pannulla joko keittoa tai kastiketta varten.

• Helly.Hansen-Squamish

Onko hookoon sinisen kuori syötävää? Perunat pitäisi ainakin syödä kuorineen, koska parhaat ravintoaineet ovat juuri kuoressa.

• ihan-tumpelo

Kädettömille valistusta. Hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1755
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      94
      1289
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      994
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      788
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe