Peiponen Voitti!.

urheiluhullut

Johanna Peiponen voitti ylivoimaisesti pohjoismaiden mestaruuden maastojuoksussa.Taitaa olla Rovaniemeläistan toiseksi paras saavutus tänävuonna.Parhaat saavutuksethan on Olli Ojanahon maailmanmestaruudet ja euroopanmestaruudet suunnistuksessa.Eipä tässä nyt tule mieleen muita Rovaniemeläisiä joilla olis kansainvälistä menestystä.

25

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilukija

      Eikö Lapin Kansa kerro juoksusta mitään?

      • ropsiaropsia

        Ei Lapin Kansa kirjoita muusta kuin Ropsista.


      • Lumenpukkaaja

        Eihän Lapin Kansa kirjoittanut, kun Peiposelta puuttuu se tärkein : munat.

        Kautta aikain miesurheilua on arvostettu enemmän ja edelleenkin arvostetaan. Näkeehän sen just tämänkin päivän numerosta. Jauhojärvestä on etusivulla kohtalaisen iso kuva kannessa ja urheilusivuilla kahden aukeaman levyinen juttu ja naishiihtäjistä pieni, hyvin mitätön yhteiskuva ja pakollinen maininta hiihdosta. Sovinistiukot jyllää Alma Mediassa. Naisen pitää olla sata kertaa parempi kuin miehen jotta pääsis otsikoihin urheilumaailmassa.

        Miksikähän naisten hiihtokisa alkaa aina varhemmin aamupakkasessa ja kukot hiitää päivemmällä? Aina sanotaan, että Lähi-Idässä ja Afrikan maissa naisia ei arvosteta. Ei ole totisesti sen paremmin meilläkään. Urheilu on miesten maailma ja ukot kukkoilee. Näin se vain on.


      • pukinpartajoulu

        Ei naisten tarttis urheillakaan, olisivat sievänä ja tarjoilisivat piparia.


      • MURUSIAVAAN
        Lumenpukkaaja kirjoitti:

        Eihän Lapin Kansa kirjoittanut, kun Peiposelta puuttuu se tärkein : munat.

        Kautta aikain miesurheilua on arvostettu enemmän ja edelleenkin arvostetaan. Näkeehän sen just tämänkin päivän numerosta. Jauhojärvestä on etusivulla kohtalaisen iso kuva kannessa ja urheilusivuilla kahden aukeaman levyinen juttu ja naishiihtäjistä pieni, hyvin mitätön yhteiskuva ja pakollinen maininta hiihdosta. Sovinistiukot jyllää Alma Mediassa. Naisen pitää olla sata kertaa parempi kuin miehen jotta pääsis otsikoihin urheilumaailmassa.

        Miksikähän naisten hiihtokisa alkaa aina varhemmin aamupakkasessa ja kukot hiitää päivemmällä? Aina sanotaan, että Lähi-Idässä ja Afrikan maissa naisia ei arvosteta. Ei ole totisesti sen paremmin meilläkään. Urheilu on miesten maailma ja ukot kukkoilee. Näin se vain on.

        Peiponen on todella lahjakas juoksija ja toivotaan että hänestä tulee vieläkin parempi aina euroopan ja maailman luokan juoksija.Jauhojärvihän on jo maailman huipulla,saavutetut tulokset sen kertovat,joten kannattaa Mustistista kirjoitella isoilla otsikoilla,kirjoitteleehan ne Ropsistakin vaikka sen saavutuset ovat vain murusia verrattuna Jauhojärven saavutuksiin.


    • surkeaa

      Lapin kansahan EI nykyisin kirjoita muista kuin mamuksta. EI paikkakuntalaisten saabutuksista

      • urheiltoimitusvaihtoon

        Eipä tosiaan ollut Lapin Kansassa mitään Peiposen mahtavasta juoksusta,pers...tä koko lehden urheilutoimitus.Jalkapalloa ja jääkiekkoa urheilusivut täynnä,on eri maiden pallosarjojen tuloksia ja sarjatilanteita,ketäpä ne kiinnostaa.


      • hdfhfd

        oli muuten sunnuntain lapparissa...


    • eilukija

      Pistin palautteen lehteen, saa nähä tuleeko nyt juttua.

    • mävainjoo

      Olihan Johanna sunnuntain digilehdessä! Ihan etusivulla. Lukekaapa se sunnuntainkin lehti!

      • eilukija

        Joo mutta Ropsin tuloksia saa aivan ilmaiseksi lukea verkkolehdestä.


    • turhayrittää

      Kovasti se jaksaa tuon räkäposkella metsässä laukkovan nobodyn sukulainen mainostaa tuota mitätöntä saavutusta. Ei kiinnosta ketään koko maastojuoksu.

    • eilukija

      Kovasti se sinnuukin näytti juoksu kiinnostavan, kun avasit ketjun ja jopa kommentoit juoksemista.

      • parhaatarovaniemelllä

        Vuoden parhaat urheilijat Rovaniemellä ovat Ojanaho ja Peiponen,saapas nähdä kenet nuo urheilutoimittajat valitsevat.


      • PALLOMIES

        Minusta Ropsin SM-hopea voittaa Peiposen ja Ojanahonkin saavutukset!.


      • valko.lainen
        PALLOMIES kirjoitti:

        Minusta Ropsin SM-hopea voittaa Peiposen ja Ojanahonkin saavutukset!.

        Montako rovaniemeläistä pelasi Ropsin joukkueessa, kovin olivat päivettyneitä.


    • JosOletMies

      Käy sanomassa niille että ovat liikaa päivettyneitä.

      • valko.lainen

        En minä sanonut, että ovat liikaa päivettyneitä. Eikä siinä ihonvärissä mitään vikaa ole, kertoo vain, että eivät ole rovaniemiläisiä.
        Nythän on puhe rovaniemiläisistä urheilusaavutuksista, en laske käypäläisiä heiksi. Annetaan vain arvo Peiposelle ja Ojanaholle.


      • EIKOSKHAN

        Eipä taida Ropsi voittaa koskaan PM-kultaa!!!.Peiponen se vaan voitti!!!.


    • PaveSaarenkylästä

      Miksi Johanna ei anna itse haastatteluja vaan kaikissa on äiti kommentoijana? Aikuinen ihminen kuitenkin jo kyseessä.

      Hyvin on tyttö kyllä juossut junnu-Vainiota vastaan.

      • Kurppa66

        Ei se osaa puhua eikä vastata tervehdykseen. Ihmettelen miten voi toimia asiakaspalvelutyössä. Varmasti viisaintakin että äippä puhuu puolestaan.


      • Penapenkkiurheilija
        Kurppa66 kirjoitti:

        Ei se osaa puhua eikä vastata tervehdykseen. Ihmettelen miten voi toimia asiakaspalvelutyössä. Varmasti viisaintakin että äippä puhuu puolestaan.

        Hyvä Johanna!,Älä välitä noista kateellisista mollaajista,sinä olet jo Suomen huippujen joukoissa ja kohta Euroopan parhaimmistoa.Hyvää jatkoa sinulle!!.


    • ROPSi voi palakita kauren päätteeksi kauniimman oman maalin tekijän sekä huonoimpien pukukoppihomovitsien kertojan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe