Kaikki muut huvit tuntuvat hauskemmilta. Olenko tulossa vanhaksi? Masentunut en ole, seksi vaan on alkanut tuntua tyhjänpäiväiselta asialta, johon ei kannata tuhlata aikaa.
Seksi ei enää huvita
11
76
Vastaukset
- teinipilluparas
Ilmeisesti olet jyystänyt vain ikäisiäsi löysävittuisia kurppia. Kokeilepa ihanaa hoikka, tiukkapilluista teininaista niin eiköhän seksi ala taas maistua
- teini.on.paras
Kyllä. Teinitytön kireä ja imevä pillu saa seksin taas maistumaan mannalta.
- 6plus8
Tuo on tavallista. Itselleni samanlainen iski kymmenen vuotta aikaisemmin. Kun pakonomainen seksihimo häviää niin on paljon onnellisempi
- Eipaneta
Ole tyytyväinen. Panetus on kaiken pahan alku ja juuri
- Luolamadonna
Joo siis seksin ympärillä pyörivä maailma on aika tylsä. Mutta muutakaan ei ole.
(Naurua) Olisiko paljon alkoholia käytetty? Vähemmän juoppoutta ja enemmän hauskaa.
- pilluonparas
Olet ehkä homo, jos ei pillu kiinnosta
Varmaankin vanhetessa seksin himo useimmilla miehillä vähenee. Periaatteessa hyvä asia vaan. Pillun valtaan hypergamia ja parisuhdehuoraus perustuu. Todellinen syy miksi naiset vastustavat prostituutiota on se, että pillun valta vähenee. Heidän mielestään huora rahastaa pillulla väärällä ja epäreilulla tavalla.
- Paneminenonelämä
Seksi on ainoa asia, jolla todella on merkitystä. Mikään muu ei oikeasti huvita/kiinnosta. Vain paneminen antaa syyn elää
- sidos
Ilman seksiäkin selviää. Jos ei ole hyvää seksiä tiedossa niin miksi tyytyä huonoon seksiin. Sulla ikää 38? niin kyllä tiedät mitä tarkoitan. Sitä sanotaan että hyvää kannattaa odottaa ;)
- TäysinNormaalia
Seksin kiinnostavuuden romahdus on miehelläkin 100% normaalia ja luonnollista siinä 30v ikävuoden jälkeen. Tämä siksi koska luonto/evoluutio on alunperin tarkoittanut että mahdollinen lisääntyminen tehdään vielä nuorena(ei kuitenkaan lapsena) eikä enää vanhana. Siinä 30v ikävuoden jälkeen miehen hormoneissa tapahtuu täysin luonnollisesti sellaisia muutoksia mitkä laskevat seksin kiinnostavuutta, tätä kautta myös lisääntymistä. Tämä muutos tapahtuu täysin luonnollisesti suurimmalle osalle miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991