Olen nyt 16v tyttö. Ihastuin 14-vuotiaana aikuiseen 40v naiseen. Nainen oli kai huomannut tunteeni ja halusi kiusata. Hän esitti että oli itsekin kiinnostunut. Lopulta kun olin aivan rakastunut häneen niin hän veti maton altani. Hän haukkui minut ja ilkkui minulle. Lähdin pois. Nainen lähetteli kännykkääni ilkeitä viestejä. Se kaikki oli minulle silloin liikaa. Tunsin olevani henkisesti kuollut. Murruin ja mietin itsemurhaa. Kuin ihmeen kaupalla selvisin. En tehnyt itsemurhaa. Pian surun tilalle tuli viha ja inho. Mutta sitten uskoon tulo pelasti minut. Aloin vakavissaan miettiä papin ammattia. Kyllä se nainen saisi varmasti vielä kärsiä, kun hän kuulisi jostain että minä olen menestynyt. Avasin silmäni. Tajusin, että haluan omistaa elämäni Jumalalle. En haikaile enää kenenkään perään, sillä aion toteuttaa haaveeni. Mielestäni usko Jumalaan ja aika parantavat särkyneen sydämen.
Jumala pelasti minut kuolemasta suruun
Jumala_auttaa
1
82
Vastaukset
- Room.1-17
Kaikkea hyvää Sinun elämääsi, asiat järjestyvät ajallaan ja tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782