on sielunkumppanisi? :)
Kuka palstalainen
25
150
Vastaukset
- vastaukseni.tässä
minun on zisel
- ei_kukaan_muu----
.
"Vanha kumiankka Alve!!!!!!!!"
har11!
. - moporunoilija
Hossin pappatunska
- kiItti_mies
elisakettu :)
Oho!
Nyt Ritsa vissiin herää mustasukkaiseksi ja kiltti nainen tulee ja ampuu haulikolla selkään :(
- Tähti--Silmä
ExPUA :) <3
- mitätarkoittaa
Kuka on ExPUA?
- Palstapersoona
mitätarkoittaa kirjoitti:
Kuka on ExPUA?
Hän on nimimerkin takana oleva palstapersoona jota ihaillaan ja vihataan.
- mitätarkoittaa
Palstapersoona kirjoitti:
Hän on nimimerkin takana oleva palstapersoona jota ihaillaan ja vihataan.
Missä? Ei tällä palstalla ainakaan ole sellaista näkynyt? Mikä nimimerkki hänellä on täällä?
- Palstapersoona
mitätarkoittaa kirjoitti:
Missä? Ei tällä palstalla ainakaan ole sellaista näkynyt? Mikä nimimerkki hänellä on täällä?
Hän käyttää nimimerkkiä ExPUA :)
Kaikkihan sen tietää :) - ei-ymmärrä
Kaikkihan sen tietää :)Nevö höörd.
- mitätarkoittaa
Kaikkihan sen tietää :)Taidat olla väärällä palstalla. Ei tällä palstalla ole tuon nimistä kirjoittajaa. Mitä tuo kirjainlyhenne edes tarkoittaa? Onko mies vai nainen?
- tietenkinkö
Hannu
- kukalienetkin
Minun aviomieheni oli Hannu, mutta hän kuoli jo v. 2oo2 niin hän että tuskin hän olet, niin ja en minä ainakaan tunne muita Hannuja niin, että kuka lienetkin.
rossiseni kyllä sen kanssa sieluntoveruutta koin. olisinko ollut samallainen jos ukko oisi pettänyt , jättänyt ja olisin joutunut hoitamaan lapset yksin. olisinko muuttunut yhtä "miehet on kuin paperia johon pyyhkiä peränsä" eli pelkkiä kiviä joita kantaa rekenä perässä.
kyllä ne särytyt sielut toisensa tuntee.- Luolamadonna
Aavikon kukka on mun sielunkumppani. Tänään taitaa töllötin olla kukkia täynnä (HERO).
(Hihitystä)
https://m.youtube.com/watch?v=hY6pGH9oPw0- Luolamadonna
Syömisessä on se huono puoli, että se vetää ihan veteläksi. Ei kannattaisi syödä kuin raakoja porkkanoita ja purjokinkkupiirakoita.
(Naurua creme fraichesta)
- minunrakas
Rakas on :)
- vili__
Minun sielunkumppani on tyhjännauraja Luolamadonna.
Hähä! :D- nimimerkitönj
modelli kirjoitti:
Pata on valttia....MOPPE!:D
Hei ukki. Sinua ei valinnut kukaan sielunkumppanikseen. :(
nimimerkitönj kirjoitti:
Hei ukki. Sinua ei valinnut kukaan sielunkumppanikseen. :(
Moi vaan sullekin "johanna"! Eikä sinua Miss. suomeksi. Voi olla että minut lähetettin tänne palstalle siksi kun värähtelytaajuuteni joutui epätahtiin, minut lähetettiin ikäänkuin parannustemppelin tomppeleidenpyramidiin, missä korkea-arvoinen pappi tai papitar käyttää näitä kolmea kristallia yhdessä toisten kristallien ja menetelmien kanssa, jotta minut harmonisoitiin takaisin sielukaskelpoiseksi ja taajuuteni säädettäisiin uudelleen.
- nimimerkitönj
modelli kirjoitti:
Moi vaan sullekin "johanna"! Eikä sinua Miss. suomeksi. Voi olla että minut lähetettin tänne palstalle siksi kun värähtelytaajuuteni joutui epätahtiin, minut lähetettiin ikäänkuin parannustemppelin tomppeleidenpyramidiin, missä korkea-arvoinen pappi tai papitar käyttää näitä kolmea kristallia yhdessä toisten kristallien ja menetelmien kanssa, jotta minut harmonisoitiin takaisin sielukaskelpoiseksi ja taajuuteni säädettäisiin uudelleen.
Toi tröllikkä on mun nimimerkkini lumoissa. :)
En siis kommentoinut sulle terkuin original Johanna.
- nimimerkitönj
Ei mulla ole semmosta palstalla. Jotenka ei voi nyt nimetä ketään, sorry. :(
- vaalimaan.arvo
Sielarini olla motelli, olen itsekin satavuotias bappa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062459
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401624Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411276Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2911063Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3131025Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22965- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19804Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773