Kelluuko kakka pytyssä jos on ripuli?
Kakka kelluu vai ei
8
230
Vastaukset
- Kakkaperse
Ainakin mun kakat kelluu
- Hohah
Öö outo kysymys
- voihan_surkeus
Universumin haastavin ongelma tuo kakan kelluminen?
- Huolestunut_äiti
Täytyy selvittää fysikaalisin tutkimusmenetelmin. Voin kertoa vastauksen kun väitöskirjani aiheesta on valmis.
- mies57v
Itselläni vaihtelee. En tiedä mistä johtuu, mutta kun eilen huomasin tämän kysymyksen päätin tutkia asiaa niin huomasin, että illalla kakkani kellui, mutta aamulla ei. Aamulla kakkani oli kuitenkin aika löysää ja illalla normaalin kovaa. Voi johtua ruokavaliosta tai siitä kuibka kauan on kakkaa pitänyt sisällään. Toivottavasti tästä on hyötyä mihin sitten ikinä tätä tietoa tarvitsekaan.
- Luikuritattinen
Mun kakka levitoi.
- Rampinpipsuttaja
Mun kakka hyppää joskus ulos pytystä ja lähtee kävelylle, mut onneks se tulee sit lopulta aina takas.
- smöresmurf
ota selvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27125836
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472195- 1991576
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1381447- 281219
- 122988
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84821Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776- 75698